Inte bara nätdejting - del fyra

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej Grannen!
Av allt @Bison har skrivit tycker jag inte du verkar som en idiotur. Däremot lite stalkur, vilket är misstänkt (speciellt som Bison skrivit att du är het, heta stalkurs är de värsta). Det verkar som att ni har väggar emellan er i ert förhållande. Mitt proffsråd blir att äta chips och titta på film. Med valfri tolkning.

p.s Ingen aning om vem du är IRL. Men som Grannen betraktat är du en av den här trådens intressantare karaktärer.

Hallå. Hur kan det här ens vara en diskussion?
2F335F8C00000578-0-image-a-62_1449657419877.jpg

Ffs folk, skärp er nu, det rätta valet av skådis är så sjukt uppenbart.

Ju mer jag hänger med Olämplig Person desto mer inser jag HUR jäkla attraherad jag är. Så himla opraktiskt! Hej kroppen, kan du dras till nån jag har en chans att ligga med istället? Tack så himla mycket.

Min Tinderapp har crashat, så jag har inte ens nån chans att träffa andra liggobjekt!

/Gnällig Stereo med nån jäkla osexig kofta på, fattar inte var den kom ifrån.

På tal om @Bisons granne så varje gång jag gör något nätdejtingrelaterat tänker jag "det här borde jag skriva om i dejtingtråden!"... och sen börjar jag fundera kring vad jag skulle tycka ifall mitt utseende, uttalanden eller beteenden i dejtingsammanhang recenserades i en tråd på nätet. Då känner jag lite såhär: :eek::confused::crazy::turd: och så låter jag bli. Men som tur är tänker inte alla så för då skulle vi ju inte ha den här intressanta och underhållande tråden. :love:

Med det sagt gick jag emot min vana tidigare i veckan och spontanträffade en kille jag bara pratat med väldigt kort på tinder. Han bor något 20-tal mil bort och hade en knapp timme mellan byten när han passerade min stad. Så vi möttes och promenerade omkring och pratade. Lite stressigt eftersom han hade en tid att passa men i övrigt bra, flirtigt, roligt, det klickade helt enkelt. Hade vi hunnit hade vi hånglat. :D

Tja, och sen fortsatte vi höras och jag insåg att hade jag bara skrivit med honom någon dag till hade jag inte träffat honom. :cool: Vi har helt olika värderingar, helt olika livsstil, helt olika sätt att kommunicera och är inte sexuellt kompatibla för fem öre. Så nu känner jag mig lurad på min timme och återgår till att bara träffa folk jag har en tydlig uppfattning om vem de är redan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 580
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 881
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX