Men vafan @Bison har du inte PUSSAT PÅ HAN ÄN! 108 sidor dejtingsidor senare..
Har du pussat på läkaruren då?
Haha!
Jajamen, där gick det undan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vafan @Bison har du inte PUSSAT PÅ HAN ÄN! 108 sidor dejtingsidor senare..
Har du pussat på läkaruren då?
Ikväll ska jag träffa brandmannen... Om han inte hinner ångra sig!
Så då blev det ingen andra träff med den du såg igår?
Nej, jag har kommit fram till att även om han var trevlig och lätt att umgås med så har jag svårt att se att det skulle kunna bli nåt mer än vänskap. Och då finns det ingen mening med att fortsätta ses.
Det är för att du bjöd på kaffe... har vi inte kommit fram till att betydelsen av det var förvirrande
Skicka vidare dem till mig då!För övrigt kan tala om för er som sökte musiker/esteter var de håller hus...de skriver till mig och jag är inte ett dugg intresserad
Haha.. Det är väl typiskt...För övrigt kan tala om för er som sökte musiker/esteter var de håller hus...de skriver till mig och jag är inte ett dugg intresserad
Hittar ingen VB-funktion på pannkakan... men du kan få låna min profilbild (eftersom jag inte har någon text måste det ju vara den de faller för...).Skicka vidare dem till mig då!
Haha.. Det är väl typiskt...
Fråga är vad du har i din presentation som tilltalar dem som inte vi andra hade?
Klart du ska fråga!Jag har ingen presentation så jag gissar på antingen att det är det som tilltalar...eller mina bilder...(jag kanske ska fråga?)
Hur går det för alla med nätdejtingen? Jag tycker mig känna att eftersom jag gillar hästar och landet, så drar vissa tjejer sig undan?
Nej så är det ju givetvis, alla har ju olika intresse... men jag menar att vissa tycker det är lite konstigt att man gillar hästar för man är kille? Det känns lite trist...Det är det väl rimligt att de gör, om de inte vill ha hästar och landet i sitt liv?
Nej så är det ju givetvis, alla har ju olika intresse... men jag menar att vissa tycker det är lite konstigt att man gillar hästar för man är kille? Det känns lite trist...
Ja det är möjligt att det är så... fast då borde se säga det istället kan jag tyckaDet tror jag inte, finns ingen anledning att tycka att någon varken är konstig eller inte konstig för att man gillar hästar - det finns säkert andra orsaker som gör att man backar då tänker jag.