Inte bara nätdejting - del fyra

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är lite förundrad över folk, småbarnspappan som jag fikade med förra veckan...vi har haft en hel del kontakt sen dess, och har sagt att vi ska träffas i helgen. Nu är han bara helt tyst sen två dagar tillbaka, det är liksom helt ok för mig om han har ändrat sig angående att träffas igen, men då kan han väl skicka ett kort meddelande om det bara...:grin:

Mailar i övrigt med en annan väldigt trevlig man, blir troligen en fika så fort båda är barnlediga :)

Så då blev det ingen andra träff med den du såg igår? :)

Nej, jag har kommit fram till att även om han var trevlig och lätt att umgås med så har jag svårt att se att det skulle kunna bli nåt mer än vänskap. Och då finns det ingen mening med att fortsätta ses.

För övrigt kan tala om för er som sökte musiker/esteter var de håller hus...de skriver till mig :p och jag är inte ett dugg intresserad :cool:

Hur går det för alla med nätdejtingen? Jag tycker mig känna att eftersom jag gillar hästar och landet, så drar vissa tjejer sig undan?

Det tror jag inte, finns ingen anledning att tycka att någon varken är konstig eller inte konstig för att man gillar hästar - det finns säkert andra orsaker som gör att man backar då tänker jag.
Ja det är möjligt att det är så... fast då borde se säga det istället kan jag tycka :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 580
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 881
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka