Inte bara nätdejting - del fyra

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jahopp, då kör vi kapitel 57 eller något i boken om Bison och grannen.
Idag skulle jag på styrelsemöte, en halvtimme innan jag skulle åka såg jag att han var hemma och tänkte att jag kunde fråga om han kunde ha Ruben så han slapp vara ensam även om det inte rör sig om ner än två timmar.

Så iväg med ett sms med en fråga om han skulle vara hemma under kvällen.
Absolut, vad har du tänkt dig?
Där kände jag mig faktiskt lite småtaskig när jag frågade om han kunde Ruben när jag skulle på möte :p

Det svarade han inte på :meh:
Men jag är inte den som är den så fem minuter innan jag skulle åka gick jag helt enkelt dit med Ruben och knackade på. Han öppnade och Ruben försvann in.
Har du läst mitt sms?
Eh, ja....
Det går bra va?
Då var ju hunden redan i soffan så vad skulle han svara på det :p
Ses om två timmar, hejdå!

Så kom jag tillbaka, vi pratade en stund och sen gick vi en promenad i kanske 45 minuter.
Fantastiskt vackert väder, runt sjön i mörkret och helt stjärnklart :love:

Så kom vi hem och sa hejdå. Fortsättning lär följa, förstår att spänningen är olidlig :D

Idag skulle jag på styrelsemöte, en halvtimme innan jag skulle åka såg jag att han var hemma och tänkte att jag kunde fråga om han kunde ha Ruben så han slapp vara ensam även om det inte rör sig om ner än två timmar.

Där kände jag mig faktiskt lite småtaskig när jag frågade om han kunde Ruben när jag skulle på möte :p

Men jag är inte den som är den så fem minuter innan jag skulle åka gick jag helt enkelt dit med Ruben och knackade på. Han öppnade och Ruben försvann in.
Har du läst mitt sms?
Eh, ja....
Det går bra va?

Så kom jag tillbaka, vi pratade en stund och sen gick vi en promenad i kanske 45 minuter.

Så kom vi hem och sa hejdå. Fortsättning lär följa, förstår att spänningen är olidlig :D

Du är medveten om att han säkert tror du är ute efter giftermål och hela kittet ?
Så "svår" som du spelar :p

Har du läst mitt sms?
Eh, ja....
Det går bra va?

Att bara släppa in Ruben tycker jag inte var snyggt gjort. Om grannen läst men inte svarat tyder det ju på att han inte hade lust att ha R...och så kommer du och bestämmer att "nu ska det vara såhär". Ruben ska vara här!

Att bara släppa in Ruben tycker jag inte var snyggt gjort. Om grannen läst men inte svarat tyder det ju på att han inte hade lust att ha R...och så kommer du och bestämmer att "nu ska det vara såhär". Ruben ska vara här!

Fast ärligt talat så tycker ju du att mesta jag gör inte är särskilt snyggt gjort :p

Han pratade glatt på nät jag kom tillbaka och det är bara att säga till när jag behöver hjälp så ställer han upp så nej, jag är inte ett dugg bekymrad över dem biten.

Fast ärligt talat så tycker ju du att mesta jag gör inte är särskilt snyggt gjort :p

Han pratade glatt på nät jag kom tillbaka och det är bara att säga till när jag behöver hjälp så ställer han upp så nej, jag är inte ett dugg bekymrad över dem biten.

Haha...vad olika en kan tolka. Jag tolkade hans uteblivna svar som att han var lite besviken över att det var främst hundvakt du ville ha, men att han ändå gärna är det :)

Haha...vad olika en kan tolka. Jag tolkade hans uteblivna svar som att han var lite besviken över att det var främst hundvakt du ville ha, men att han ändå gärna är det :)

Så tog jag det med.
Sen är han 36 år, har jobbat på fängelse i över tio år, det är ingen försynt mes vi pratar om. Så pass bra känner jag honom nu att jag är övertygad om att han kan säga ifrån om det behövs :)

Hänger mest på hund i vanliga fall, men tror inte jag får svar på mina singelfrågor där så nu tar jag steget över till senior :p Efter 8 år i en relation är jag sedan ett par månader singel och börjar bli sugen på att träffa någon ny. Men hur gör man? Om man vill prova nätdejting, var ska man börja? :confused: Finns ju en hel uppsjö av olika appar/sidor...

Är egentligen redan inne på datandet, har träffat en bekant ett par gånger, han vill gärna gå hela vägen med giftemål och allt, men det är jag inte intresserad av alls just nu. Han har dock lite svårt att ta det... :banghead:

Hmm... Trevlig kille men jag vet inte... Han var hos mig och drack kaffe. Ja, det händer att jag tar hem främmande karlar utan att träffa dom på offentlig plats först... :angel: Han frågade om jag vill träffas igen och jag svarade så ärligt jag kunde och sa att jag behöver lite tid för att tänka och "smälta" kvällens intryck. Kanske ger honom en chans till. Eller inte... Får se! Han vill i alla fall träffa mig igen, så det är upp till mig.

Härligt med allvetande typer! Jag har tydligen fel när jag skrev att jag inte blir attraherad av en bild och några få ord, för egentligen vill jag bli upplyft av ett par starka armar och jag blir dragen till hans bilder för han attraherar mig. Min känsla av att han är en översittartyp som tror sig kunna bestämma över mina känslor är fel. Det vet han, för han är medial!

Alltså, Gud vad skönt att nån äntligen talar om för mig vad jag vill ha och vad jag ska känna! Jag tror han är rätt för mig! :love:

:banghead:

Så är det. Allvetande typer. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 579
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 881
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka