Bisons inlägg och liv på Datingtråden är mer spännande och underhållande än en Harlequinroman![]()
Haha!
Min bästa kompis sa just att mitt liv är som en roman av Mariann Keys
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bisons inlägg och liv på Datingtråden är mer spännande och underhållande än en Harlequinroman![]()
Jahopp, då kör vi kapitel 57 eller något i boken om Bison och grannen.
Idag skulle jag på styrelsemöte, en halvtimme innan jag skulle åka såg jag att han var hemma och tänkte att jag kunde fråga om han kunde ha Ruben så han slapp vara ensam även om det inte rör sig om ner än två timmar.
Så iväg med ett sms med en fråga om han skulle vara hemma under kvällen.
Absolut, vad har du tänkt dig?
Där kände jag mig faktiskt lite småtaskig när jag frågade om han kunde Ruben när jag skulle på möte
Det svarade han inte på
Men jag är inte den som är den så fem minuter innan jag skulle åka gick jag helt enkelt dit med Ruben och knackade på. Han öppnade och Ruben försvann in.
Har du läst mitt sms?
Eh, ja....
Det går bra va?
Då var ju hunden redan i soffan så vad skulle han svara på det
Ses om två timmar, hejdå!
Så kom jag tillbaka, vi pratade en stund och sen gick vi en promenad i kanske 45 minuter.
Fantastiskt vackert väder, runt sjön i mörkret och helt stjärnklart
Så kom vi hem och sa hejdå. Fortsättning lär följa, förstår att spänningen är olidlig![]()
Du är medveten om att han säkert tror du är ute efter giftermål och hela kittet ?
Så "svår" som du spelar![]()
Totalitär verkar vara hans favoritord. Du är inte den enda som fått liknande svar.Totalitär?Jag är böjd att ta det som en oöverträfflig komplimang i det här sammanhanget.
Att bara släppa in Ruben tycker jag inte var snyggt gjort. Om grannen läst men inte svarat tyder det ju på att han inte hade lust att ha R...och så kommer du och bestämmer att "nu ska det vara såhär". Ruben ska vara här!Jahopp, då kör vi kapitel 57 eller något i boken om Bison och grannen.
Idag skulle jag på styrelsemöte, en halvtimme innan jag skulle åka såg jag att han var hemma och tänkte att jag kunde fråga om han kunde ha Ruben så han slapp vara ensam även om det inte rör sig om ner än två timmar.
Så iväg med ett sms med en fråga om han skulle vara hemma under kvällen.
Absolut, vad har du tänkt dig?
Där kände jag mig faktiskt lite småtaskig när jag frågade om han kunde Ruben när jag skulle på möte
Det svarade han inte på
Men jag är inte den som är den så fem minuter innan jag skulle åka gick jag helt enkelt dit med Ruben och knackade på. Han öppnade och Ruben försvann in.
Har du läst mitt sms?
Eh, ja....
Det går bra va?
Då var ju hunden redan i soffan så vad skulle han svara på det
Ses om två timmar, hejdå!
Så kom jag tillbaka, vi pratade en stund och sen gick vi en promenad i kanske 45 minuter.
Fantastiskt vackert väder, runt sjön i mörkret och helt stjärnklart
Så kom vi hem och sa hejdå. Fortsättning lär följa, förstår att spänningen är olidlig![]()
Att bara släppa in Ruben tycker jag inte var snyggt gjort. Om grannen läst men inte svarat tyder det ju på att han inte hade lust att ha R...och så kommer du och bestämmer att "nu ska det vara såhär". Ruben ska vara här!
Fast ärligt talat så tycker ju du att mesta jag gör inte är särskilt snyggt gjort
Han pratade glatt på nät jag kom tillbaka och det är bara att säga till när jag behöver hjälp så ställer han upp så nej, jag är inte ett dugg bekymrad över dem biten.
Haha...vad olika en kan tolka. Jag tolkade hans uteblivna svar som att han var lite besviken över att det var främst hundvakt du ville ha, men att han ändå gärna är det![]()
Härligt med allvetande typer! Jag har tydligen fel när jag skrev att jag inte blir attraherad av en bild och några få ord, för egentligen vill jag bli upplyft av ett par starka armar och jag blir dragen till hans bilder för han attraherar mig. Min känsla av att han är en översittartyp som tror sig kunna bestämma över mina känslor är fel. Det vet han, för han är medial!
Alltså, Gud vad skönt att nån äntligen talar om för mig vad jag vill ha och vad jag ska känna! Jag tror han är rätt för mig!
![]()