Ja det är möjligt att det är så... fast då borde se säga det istället kan jag tycka![]()
Men menar du att folk säger till dig att de drar sig undan för att du är man och har häst?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är möjligt att det är så... fast då borde se säga det istället kan jag tycka![]()
Inte så rakt på sak, men det märks att vissa tycker det är lite "udda"....Men menar du att folk säger till dig att de drar sig undan för att du är man och har häst?
Inte så rakt på sak, men det märks att vissa tycker det är lite "udda"....
haha.. ja så kan det ju givetvis också varaNä men om det inte sägs rakt ut kan det ju helt enkelt vara i ditt eget huvud det är därför dom drar sig undan, menar jag.Då skulle det ju lika gärna kunna finnas en annan anledning, som är helt logisk och rimlig.
Varför ska folk motivera varför de inte är intresserade? Om något är frånstötande så är det den där offerkoftan.Ja det är möjligt att det är så... fast då borde se säga det istället kan jag tycka![]()
Nej så är det ju givetvis, alla har ju olika intresse... men jag menar att vissa tycker det är lite konstigt att man gillar hästar för man är kille? Det känns lite trist...
Ja det är nog lika bra... man vill ju gärna hitta nån som delar ens intresseNär jag nätdejtade var det en del killar som backade när dom fick reda på att jag hade häst. Tråkigt, visst, men inte orimligt. Och lika bra egentligen att dom sållar bort en redan där så man själv slipper gnäll sen om hur mycket tid och pengar man lägger på hästen![]()
Ja det är nog lika bra... man vill ju gärna hitta nån som delar ens intresse![]()
Det är klart det är för att du är fantastiskt snygg!Jag har ingen presentationså jag gissar på antingen att det är det som tilltalar...eller mina bilder...(jag kanske ska fråga?
)
Visst jag hade gärna träffat en man med häst. Men -jag letade inte aktivt efter det. För då tror jag att jag missar några vettiga bra personer.Ja det är nog lika bra... man vill ju gärna hitta nån som delar ens intresse![]()
Då är vi fb-vänner och grannish har gillat bilder på Ruben, jag är lika ointressant som vanligt
Själv har jag dreglat över alla springer långt, snabbt är sjukt snygg-tävlingsbilder på honom![]()
Vad är det förresten som ni främst fastnar för i en dejtingprofil?
Dvs bilderna, innehållet i texten, sättet att uttrycka sig etc? Eller en blandning eller ngt annat?
Inte så rakt på sak, men det märks att vissa tycker det är lite "udda"....