Finns tyvärr inget Hemköp här.
Då är det kört - braiga är bara på Hemköp
Jag har hemleverans från hemköp senare idag, ska jag bli orolig ordentligt nu eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns tyvärr inget Hemköp här.
Då är det kört - braiga är bara på Hemköp
Snus luktar skit.Jag var på dejt igår. Drack vin och öl ihop. Han var trevlig och så men snusade och pratade väldigt högt. Så blir nog inget återseende där.
En total deal killer. Jag skulle aldrig fixa det. Rökning är också en no-no.Snus luktar skit.
Klarar inte av att hångla med någon som snusar.
Bra då ska jag inte börja snusa eller rökaEn total deal killer. Jag skulle aldrig fixa det. Rökning är också en no-no.
Nejdå! Ta en dusch så du luktar gott bara och kanske rena underkläderJag har hemleverans från hemköp senare idag, ska jag bli orolig ordentligt nu eller?
Vad är meningen med grupper på Tinder? Swipa med sina vänner?!? Kan nån förklara?
Snus luktar skit.
Ja för mig känns det som att hångla med gödselstacken i stallet.Vanligt snus är så vidrigt, speciellt lös.
Jag snusar ibland, vitt snus som luktar stark mint eller lakrits. Varken luktar eller smakar snus.
Gör det när jag åker buss på jobbet eller kör bil för att inte trött.
Ja för mig känns det som att hångla med gödselstacken i stallet.
Men förstår att andra tycker olika.
Mitt problem med rökning är att jag börjar hosta så mycket. Så min kropp gillar inte rökning.Jag, jag skulle inte vilja ha en snusare. Det är blö.
Om han inte snusar mitt snus som är som tuggummi. Men har aldrig sett någon kille som använt det öht
Jag skulle absolut inte ha någon som röker, näver bäver.
Ryssen röker, stör mig inte alls på det och då har jag dissat flera andra innan just pga rökning.
Mitt problem med rökning är att jag börjar hosta så mycket. Så min kropp gillar inte rökning.
Alla killar på Tinder är slut. Jag börjar tro att det är slut på killar i Stockholm (i min smak) överlag
Min Tinder har fått spunk, det spelar ingen roll hur jag ställer in, den vill alltid att jag ska ha maximal ålder upp. Tror appen blivit desperat å mina vägnarJag kom på att min åldersinställning på Tinder är, och har alltid varit, min egen ålder och äldre. Slog mig att grabbar ett och två år yngre faktiskt inte är så dumma. Nu bara dundrade det till i telefonen. Hallelujah, ordningen är återställd
Tack! Den har jag glömt av helt
Snus luktar skit.