Hallå! nu får ni förklara er hur ni kom det på spåret!
Alltså jag googlade ju för fan Svedala till Vasastan o det var inte 20 mil utan 60! Erkänner jag tog först bästa ort ni nämnde någonstans okej
Men grattis hörni
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hallå! nu får ni förklara er hur ni kom det på spåret!
Intressant! Sen när ungefär började du läsa tråden?Och jag erkänner att jag hade velat para ihop er typ sedan jag började läsa denna tråden igen (jag läser den mest för att följa @Bison och hon vet om det ). Seriöst alltså! Ni verkar så snälla och nördiga båda två! (tror ni kan ta det som den stora komplimang det är menat som)
Intressant! Sen när ungefär började du läsa tråden?
Intressant! Sen när ungefär började du läsa tråden?
Sen jag blev singel
Nej för du upplyste ju inte mig om det
Eller nä? Alltså @Bison om du redogör för dina ragg sedan han från down under så kan jag ge ett bättre svar kanske, kan hända jag blandar ihop med din förra singelperiod nu
Och jag har ingen aning om när det var. Flera månader sedan?Sen jag blev singel
Cirka en månad, ungefär. Så vi har hunnit träffas en del.Bra fråga! Missade ju början. Kom in någonstans när hon träffat ryssen iaf. Men då kände jag inte till @Tranan mer än första tråden på Senior så tog kanske lite tid. Får man fråga hur länge ni träffats? Eller vad fasen säger man, pratat? Om jag fattade rätt att ni träffades första gången i helgen. Helt ok att inte svara på det såklart!!!
Och jag har ingen aning om när det var. Flera månader sedan?
Cirka en månad. Så vi har hunnit träffas en del.
För några månader sedan var vi blonda, blåögda och fullständigt aningslösa. Då fanns inga sådana tankar alls.Då var det nog mer några månader sedan jag tänkte ni borde träffas. Men vad härligt, återigen grattis!!
För några månader sedan var vi blonda, blåögda och fullständigt aningslösa. Då fanns inga sådana tankar alls.
javisst - det gäller bara att gå till rätt butikDet finns hopp för mig då!
javisst - det gäller bara att gå till rätt butik