Hehe, efter ha kollat bildtråden är jag nog helt 100 Grattis till er bägge!! love:
Men JAHA!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hehe, efter ha kollat bildtråden är jag nog helt 100 Grattis till er bägge!! love:
Jösses också, vad ska jag säga. err. Hej......
Han dyka upp, vem vet, kanske på Ica? *fniss*".
KviddevittKviddevitt, kanske?
jag träffade min på Hemköp (minus fniss)
Jösses också, vad ska jag säga. err. Hej......
Vinkevink!
Jag trodde ju inte ett ögonblick att ni inte skulle komma på det. Egentligen trodde jag det skulle komma fram lite tidigare än det gjorde, men när jag lagt upp bilderna i bildtråden sa jag att nu är det dags för popcorn .
Redan när jag sa att jag strukit mig från dejtingsajterna förväntade jag mig nyfikna frågor om varför. Men det var ingen som undrade.
Vi är ibland himla finkänsliga en del saker kan man få outa själv.
Jag försökte vara så diskret som jag kunde vara. Men Jag är inte en diskret person när det kommer till känslor.Jag tänkte för några dagar sen att @Tranan inte hade samma ton kring denna tjej så att det kunde vara någon från Buke men vem tog några dagar för mig att lista ut..
Diskret?Jag försökte vara så diskret som jag kunde vara. Men Jag är inte en diskret person när det kommer till känslor.
Som sagt, Tranan, spela aldrig poker.Jag försökte vara så diskret som jag kunde vara. Men Jag är inte en diskret person när det kommer till känslor.
Ja som jag brukar, diskret som en utombordare att vispa grädde.Diskret?
Vem vet jag kan ju vara duktigSom sagt, Tranan, spela aldrig poker.
Risken är är överhängande att du blir ruinerad.Vem vet jag kan ju vara duktig