Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Okej.. kollega 1 sa förlåt som sagt.. sen kom han över på morgonen och vi låg..
Sämst karaktär.
Men jag är så attraherad av honom (sexet är inte jättebra.. än.) jag vet inte.

Vinkevink! :)

Jag trodde ju inte ett ögonblick att ni inte skulle komma på det. Egentligen trodde jag det skulle komma fram lite tidigare än det gjorde, men när jag lagt upp bilderna i bildtråden sa jag att nu är det dags för popcorn :D.

Redan när jag sa att jag strukit mig från dejtingsajterna förväntade jag mig nyfikna frågor om varför. Men det var ingen som undrade.

Vinkevink! :)

Jag trodde ju inte ett ögonblick att ni inte skulle komma på det. Egentligen trodde jag det skulle komma fram lite tidigare än det gjorde, men när jag lagt upp bilderna i bildtråden sa jag att nu är det dags för popcorn :D.

Redan när jag sa att jag strukit mig från dejtingsajterna förväntade jag mig nyfikna frågor om varför. Men det var ingen som undrade.

Vi är ibland himla finkänsliga;) en del saker kan man få outa själv.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 084
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 493
Senast: lingonben
·
Relationer Skapade ett nytt konto för att kunna vara anonym. När ens partners ex har stora problem med ens relation och inte kan låta bli att...
2
Svar
26
· Visningar
2 320
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar