Det blev ju inte helt okomplicerat att träffa en man som bor +20 mil bort. Jag sitter mest och räknar dagar till nästa gång vi kan ses.
Så himla GULLIGT!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blev ju inte helt okomplicerat att träffa en man som bor +20 mil bort. Jag sitter mest och räknar dagar till nästa gång vi kan ses.
Det trodde man inte, Magiana. Att du skulle gå från "det finns verkligen ingen i dejtingvärlden som passar mig" till "jag räknar dagarna".Det blev ju inte helt okomplicerat att träffa en man som bor +20 mil bort. Jag sitter mest och räknar dagar till nästa gång vi kan ses.
Plötsligt slog ensamhetskänslan ner som en blixt från klar himmel. Jag vill inte att mitt liv ska se ut såhär! Jag vill känna gemenskap, jag vill prata om dagens händelser med någon. Jag vill inte känna rädsla för ensamhet inför långhelgen - jag vill ha sällskap och planer med en partner.
Nej, just nu är det inte roligt!
Trodde inte jag heller. Men det var inte på en dejtingsida vi träffades. Och det tog några dagars pratande innan det var dags att inse vad klockan var slagen. Det var inte direkt planerat från något håll.Det trodde man inte, Magiana. Att du skulle gå från "det finns verkligen ingen i dejtingvärlden som passar mig" till "jag räknar dagarna".
Jag träffade min förra sambo på ett diskussionsforum och tyckte att det var ett kanonbra sätt att träffas. Forumet handlade om ett gemensamt intresse och då är det lätt att prata på ett avspänt sätt, när intresset står i centrum.Trodde inte jag heller. Men det var inte på en dejtingsida vi träffades. Och det tog några dagars pratande innan det var dags att inse vad klockan var slagen. Det var inte direkt planerat från något håll.
Då har jag gjort samma som du då .Jag träffade min förra sambo på ett diskussionsforum och tyckte att det var ett kanonbra sätt att träffas. Forumet handlade om ett gemensamt intresse och då är det lätt att prata på ett avspänt sätt, när intresset står i centrum.
Säger du det ...Då har jag gjort samma som du då .
Säger du det ...
Du svamlar.Rätt person kommer att komma, man måste bara ha tålamod.
Då har jag gjort samma som du då .
Jag skulle inte använda ordet svamlar. Men jag håller med om att det där att ha tålamod, till slut så liksom han bara materialiserar sig - det tror jag inte heller på.Du svamlar.
Du svamlar.
Jag tror starkt på tron. Slutar man tro så är det nog kört, för då blir man sur och butter och oattraktiv. jag försöker tänka positivt, men ibland kommer livseländet över mig.Jag väljer att vara positiv och hoppfull För egen del också.
Jag tror starkt på tron. Slutar man tro så är det nog kört, för då blir man sur och butter och oattraktiv. jag försöker tänka positivt, men ibland kommer livseländet över mig.
Jag skulle inte använda ordet svamlar. Men jag håller med om att det där att ha tålamod, till slut så liksom han bara materialiserar sig - det tror jag inte heller på.
Men så roligt att du har träffat någon.Trodde inte jag heller. Men det var inte på en dejtingsida vi träffades. Och det tog några dagars pratande innan det var dags att inse vad klockan var slagen. Det var inte direkt planerat från något håll.
(Inte riktat till dig @Wysiwyg)
Hade taggat ellr citerat om det var till dig, nu var det mer allmänt.Hehe tänkte först när jag såg inlägget att "okej?" men sen när jag såg din like så förstod jag att det inte var riktat till mig.
Fast grejen var väl om det räckte med tålamod, en vacker dag kommer den rätte? För mig är det klyschigt i stil med "du har bara inte träffat rätt person än" och "är det meningen att det ska bli ni, så blir det ni".
(Inte riktat till dig @Wysiwyg)