Märker av samma sak själv också. Vårkänslor månne?Vet inte vad som hänt hos mej heller...
Helt plötsligt har killar jag inte pratat med på över ett år (ett specifikt fall tom 1,5 år) hört av sej...
Man ba "va ?"
Just nu håller jag mer på att försöka reda ut vad de jag redan pratar med vill...
Känns ärligt talat ganska ointressant, man har ju tappat kontakten av en anledning. Själv minns jag oftast inte ens mer än att nicket är bekant på de flesta, det kan fan inte vara positivt
+1! Heck jag slängde ut en annons på BC och var noga med att skriva redan där att högerextremister inte är intressanta, det har hänt för ofta att snubbar verkat passa bara för att visa sig vara högerextrema. Själv blir jag bara förbannad så jag tänker ju definitivt inte ligga med de...Jag är nog precis lika noggrann med KK och ONS Det ska ju kännas bra, liksom!
Jag sätter absolut värde på mig själv, men jag tycker att det är en annan sak än att sätta sig själv på en piedestal En piedestal är liksom högre upp än alla andra
I övrigt så pratar jag mycket innan en träff. Lär jag inte känna snubben så är han inte intressant och har han inte de kvalitéer jag tycker om så är han inte heller intressant - vilket innebär att i praktiken så måste en man vara typ pojkvänsmaterial för att vara av intresse även om det bara vankas sex, helt enkelt för att under den nivån personlighetsmässigt är helt ointressant. Jag har provat lägre krav än så men det var inte mycket att hänga i granen så vad fan, varför liksom?