Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om man struntar i recepten och bara lagar god mat så slipper man bekymren om hur det "ska" vara och vartifrån det kommer.
(Utmärkt försvar för en sådan som en annan som är okapabel att följa något receptliknande överhuvudtaget.)

Kan man inte laga mat utan att riskera att elda upp kåken är recept en ganska bra grej faktiskt.
Mina vänner låter mig inte ens laga dolmiosås utan att stå redo med brandsläckaren :p

Vad händer ens i mitt liv... la upp en före/efterbild på mitt hår på Facebook idag.

Min tatuerare?? börjar skriva en massa, flörtigt.

Han har sambo... :grin:

Vet inte vad som hänt hos mej heller...
Helt plötsligt har killar jag inte pratat med på över ett år (ett specifikt fall tom 1,5 år) hört av sej...
Man ba "va ?"

Just nu håller jag mer på att försöka reda ut vad de jag redan pratar med vill...

förklarar en hel del. :rofl:
Förstår inte heller videons budskap :angel:
Ingen igenkänningsfaktor alls :angel:.

Till vårt försvar kan jag bara säga - MEN VAD HÅLLER MÅNGA KILLAR PÅ MED PÅ TINDER?!? Det är nakna överkroppar, kalsongbilder, putmuns-selfies (ja, även hos grabbar) eller Shakespeare-liknande utlägg om drömförhållandet och långa promenader på stranden och kyssar i regnet :yuck:

Det är ju så man storknar. Nej, en hemmakväll med hunden och en bunke glass lät plötsligt rätt lockande :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 084
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 493
Senast: lingonben
·
Relationer Skapade ett nytt konto för att kunna vara anonym. När ens partners ex har stora problem med ens relation och inte kan låta bli att...
2
Svar
26
· Visningar
2 321
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar