P
prallan
Citationstecken...Jag vet, därför skrev jag försvenskat inom citattionstecken Hittade inget bättre ord
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Citationstecken...Jag vet, därför skrev jag försvenskat inom citattionstecken Hittade inget bättre ord
Om man struntar i recepten och bara lagar god mat så slipper man bekymren om hur det "ska" vara och vartifrån det kommer.
(Utmärkt försvar för en sådan som en annan som är okapabel att följa något receptliknande överhuvudtaget.)
Kan man inte laga mat utan att riskera att elda upp kåken är recept en ganska bra grej faktiskt.
Mina vänner låter mig inte ens laga dolmiosås utan att stå redo med brandsläckaren
Kall korv och vodka? Vad kan gå fel.
Vad händer ens i mitt liv... la upp en före/efterbild på mitt hår på Facebook idag.
Min tatuerare?? börjar skriva en massa, flörtigt.
Han har sambo...
förklarar en hel del.Min killkompis taggade mig i den här igår:
Förstår inte aaaaalls vad han menar
Min killkompis taggade mig i den här igår:
Min killkompis taggade mig i den här igår:
Och vad ska man med en snygging till om man somnar i deras sällskap? De duger möjligen till att titta på. Men sen då?Var på spontan Tinderdejt igår kväll, tog en promenad inne i stan. Vrålsnygg, men så tråkig att klockorna stannade
Ingen igenkänningsfaktor alls .Min killkompis taggade mig i den här igår:
Och vad ska man med en snygging till om man somnar i deras sällskap? De duger möjligen till att titta på. Men sen då?
Ser ingenting alls, bara ett tomrum mellan meningarna.Min killkompis taggade mig i den här igår:
förklarar en hel del.
Förstår inte heller videons budskap
Ingen igenkänningsfaktor alls .
Ser ingenting alls, bara ett tomrum mellan meningarna.