Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har haft flera tillfällen att kunna vara otrogen där jag även är 100 % säker på att min dåvarande partner aldrig hade fått reda på det. Men jag klarade aldrig av det, skulle aldrig klara av det idag heller.
Men jag håller med om att förvånande många är otrogna.

@Singoalla @pepp Vet inte hur många gånger jag fått frågan om jag kan möta upp gifta män.. Svarar varenda gång att jag kanske kan tänka över saken på ett villkor, att deras fruar vet om det (ofta får man höra världens snyfthistoria om att de är tillsammans pga barnen, att frun inte längre vill ligga osv osv). Kommer jag tänka över det, troligtvis inte ^^, det spelar ingen roll vad de erbjuder mig..:yuck: Men jag brukar försöka ställa så "jobbiga" krav som möjligt för att försöka locka fram någon form av tanke hos dem angående vad de håller på med..

Mötte kollega 1 i trappen nyss. Han såg väldigt sammanbiten ut och sa ett kort hej.

Han brukar vanligtvis vara i fikarummet nu när jag äter lunch, men inte nu :grin:

Jag skulle inte ta recept från en sida som kallar oladi för blini.
Det suger verkligen när maträtter "försvenskas"! Vet att någon svenska gjorde en sk. Toskansk fiskrätt, men hon hade ost på! Existerar inte i Toskana att man har ost på fisk...

Det suger verkligen när maträtter "försvenskas"! Vet att någon svenska gjorde en sk. Toskansk fiskrätt, men hon hade ost på! Existerar inte i Toskana att man har ost på fisk...
Det är inte försvenskat, det är helt fel namn. Blini är som svenska pannkakor ungefär och det där är oladi som är en annan sorts pannkaka.

Det är inte försvenskat, det är helt fel namn. Blini är som svenska pannkakor ungefär och det där är oladi som är en annan sorts pannkaka.
Jag vet, därför skrev jag försvenskat inom citattionstecken ;) Hittade inget bättre ord

Om man struntar i recepten och bara lagar god mat så slipper man bekymren om hur det "ska" vara och vartifrån det kommer.
(Utmärkt försvar för en sådan som en annan som är okapabel att följa något receptliknande överhuvudtaget.)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 084
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 493
Senast: lingonben
·
Relationer Skapade ett nytt konto för att kunna vara anonym. När ens partners ex har stora problem med ens relation och inte kan låta bli att...
2
Svar
26
· Visningar
2 321
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny sits