Förvånande många killar som är otrogna märker man
Min vän hade en gift man hängandes över henne hela kvällen igår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förvånande många killar som är otrogna märker man
...och kollega 2?Mötte kollega 1 i trappen nyss. Han såg väldigt sammanbiten ut och sa ett kort hej.
Mötte kollega 1 i trappen nyss. Han såg väldigt sammanbiten ut och sa ett kort hej.
Han brukar vanligtvis vara i fikarummet nu när jag äter lunch, men inte nu
...och kollega 2?
Jamen det är väl inte särskilt konstigt? Det kommer säkert lägga sig så småningom.
Som sjömännen som hade en flicka i var hamn går det förstås att ha en karl i var skift...
Oj, jag tolkade den som humorisk, positiv, inte "anklagande", eller vad jag nu ska välja för ordDet var väl en onödigt tyken kommentar?
Om den kommentaren tolkas som tyken å ber jag verkligen om ursäkt!Som sjömännen som hade en flicka i var hamn går det förstås att ha en karl i var skift...
Vi ska se igen. Hos mig denna gång, förhoppningsvis lite mer lugnt och städat denna gång
Har tydligen lovat att laga mat, oh vey
Oj, jag tolkade den som humorisk, positiv, inte "anklagande", eller vad jag nu ska välja för ord
Det suger verkligen när maträtter "försvenskas"! Vet att någon svenska gjorde en sk. Toskansk fiskrätt, men hon hade ost på! Existerar inte i Toskana att man har ost på fisk...Jag skulle inte ta recept från en sida som kallar oladi för blini.
Det är inte försvenskat, det är helt fel namn. Blini är som svenska pannkakor ungefär och det där är oladi som är en annan sorts pannkaka.Det suger verkligen när maträtter "försvenskas"! Vet att någon svenska gjorde en sk. Toskansk fiskrätt, men hon hade ost på! Existerar inte i Toskana att man har ost på fisk...
Jag vet, därför skrev jag försvenskat inom citattionstecken Hittade inget bättre ordDet är inte försvenskat, det är helt fel namn. Blini är som svenska pannkakor ungefär och det där är oladi som är en annan sorts pannkaka.