Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag titta på träd - framförallt beskurna träd. Som klättrande trädvårdare så söker sig blicken uppåt stup i kvarten, det har lugnat sig dock.

Mannen, den på nåt sätt märkliga, som var till mig på date för några veckor sedan, och där vi beslöt att bryta kontakten, skickade plötsligt "Läget?" i natt. Jag svarade givetvis (på morgonen) och frågade det samma...men givetvis har han inte svarat- läst nog. Han fortsätter vara märklig.

Ja men just det där är jo lite det där gör man tröttnat på dejting (iaf om man är mig). Jag tycker det är sjukt ego att inte höra av sig, om man "gjort planer". Nej, jag förstår dig, med planerna, men är jo tråkigt oavsett, om man fattat tycka för någon och dom då bara "försvinnar" eller inte svarar.
Jag börjar bli van med att det antingen dör ut när jag inte orkar vara den som alltid hör av sig eller att jag inte är "bra nog" när vi setts. Som jag sagt tidigare, kanske börjar bli dags att ge upp?
Sen vet jag ju som sagt att han jobbar hela veckan och inte har mottagning större delen av tiden, men ändå. Ett par timmar om dagen vet jag att han har mottagning :/

Jag börjar bli van med att det antingen dör ut när jag inte orkar vara den som alltid hör av sig eller att jag inte är "bra nog" när vi setts. Som jag sagt tidigare, kanske börjar bli dags att ge upp?
Sen vet jag ju som sagt att han jobbar hela veckan och inte har mottagning större delen av tiden, men ändå. Ett par timmar om dagen vet jag att han har mottagning :/
varför har han ingen mottagning? iaf som du säger om man är intresserad hör man av sig. Tycker många verkar tycka det är ok att bara försvinna.... Det är jo jobbigt att säga, men sårar faktiskt mer tror jag! (jag har inte fått svar på mitt sms med vänskapsgrejen med den killen, men känns bättre att vara ärlig, så han inte hoppades på nått som inte kommer ske)

Är också jobbskadad och ännu värre blir det när jag tex är i nån affär och deras personaltelefon har samma signal som vår telefon på jobbet :nailbiting: :D

Tilläggs ska att när sambon ringde mig (på min mobil) i slutet av en jobbig jobbdag svarade jag som jag brukar på jobbet, "operation, det är hemlig" :p

Senaste Tinder "skräpet".... Appropå "dagens nötter"...

006_591f53f52a6b221ecc847778.png

Killen har en son varannan vecka, 23 år och undrade sen om jag på riktigt trodde jag skulle kunna hitta "den sanna kärleken" på tinder... Unmatchade innan svar...

varför har han ingen mottagning? iaf som du säger om man är intresserad hör man av sig. Tycker många verkar tycka det är ok att bara försvinna.... Det är jo jobbigt att säga, men sårar faktiskt mer tror jag! (jag har inte fått svar på mitt sms med vänskapsgrejen med den killen, men känns bättre att vara ärlig, så han inte hoppades på nått som inte kommer ske)
Han jobbar varannan vecka på båten så det är noll mottagning på sms/telefon (wifi funkar för de anställda) när de är mitt till havs.

Är också jobbskadad

Samma här, såna som har diverse kamphundar och är totalt okunniga om vad det är för hundar de egentligen har, vad de en gång avlats till går helt bort. Orkar inte med såna där :banghead:

Likaså om nån som det är tydligt inte egentligen har kunnandet, ska försöka skriva mig på näsan om nån maträtt/hur man slår en bea från grunden :cautious: GAHHHHH, sånt ger inga + poäng liksom :rofl:

Att gå på restaurang kan vara en mardröm, beställer biff (dvs en riktig köttbit) får en vanlig jävla köttfärsbiff som är prissatt som riktig biff osv O_o Skulle skämmas ögonen ur mig som kock om jag skickade ut en köttfärsbiff när det står biff på menyn :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 084
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 493
Senast: lingonben
·
Relationer Skapade ett nytt konto för att kunna vara anonym. När ens partners ex har stora problem med ens relation och inte kan låta bli att...
2
Svar
26
· Visningar
2 321
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar