Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
VälkommenJaha, så ska man plötsligt åka till Stockholm
Välkommen
Det fixar du galant!Tack.
Känner mig livrädd, massa folk, åka tunnelbana osv.
Jag är en sån lantis
välkommen!Jaha, så ska man plötsligt åka till Stockholm
På dejtingfronten intet nytt. Han som jag är noooll intresserad av som hört av sig på Facebook har jag inte interagerat med mer än ett "tack för bilden, glad påsk till dig med" ungefär eftersom han skickade en bild från turen vi båda deltog på kort efter att vi varit på den.
Sen dess har det kommit x-antal dravel-mess i stil med "Hej fröken Ekra, hur går det med dig idag då"
Jag: *tystnad*
[bild med citat om att kvinnan blir bara bättre med åren]
"Såå segt med alla skitjobb man får av arbetsförmedlingen, hjärndött!"
"Hej vad gör du idag då?"
[liten video från jobbet+en bild där han överdriver hur trött han är]
"Tungt arbete idag, vad gör du då?"
Jag är SÅÅÅ glad att han inte har mitt telefonnummer.
Jag känner mig dum om jag tar bort honom från Facebook. Men jag har inget direkt utbyte av honom. Men hur fasen avvisar man kontakten? Jag vet att vi sannolikt möts "live" igen så jag vill inte vara ett fullständigt as. Jag kan umgås i en grupp där han ingår, men thats it.
Jag vill svara något i stil med "Hej, det är bra med mig, men jag är inte så mycket för smalltalk som du märker+något smart men inte drygt som får honom att lägga ner sina tjatiga kontaktförsök."
För övrigt fortsätter jag att hänga på olika gruppaktiviteter och försöker lära känna nya människor. Det känns bättre för mig än nätdejting just nu.
Han verkar jo som en jobbig typ... Men tror det bästa är också att vara övertydlig. Jag har jo skrivit häröver, så kanske något du kan använda i detBakgrunden är att jag träffat Karlfan två gånger under sportaktivitet i grupp. Jag har bara varit helt neutral och vanlig mot honom. Inte pratat mer med honom än någon annan eller gjort något annat som rimligtvis kan ha fått honom att känna att jag visar särskilt intresse för honom.
Kan detta funka? "Hej! Jag är inte intresserad av att chatta, jag hoppas att du inte tar illa upp. Jag tänkte att det är bra att vara rak och säga det. Ha en fin dag!"
Vem smsade du med? Vill ha lite backstory!Har fortfarande inte fått svar på mitt sms.. Trodde i alla fall att han skulle höra av sig eftersom det var igår eller idag han eventuellt skulle bli "sjuk" för att kunna följa med på spelning (smsade mer info till honom i senaste smset) men jag antar att det inte blev av eftersom han inte hört av sig. Oh well, it was fun while it lasted I guess
Bakgrunden är att jag träffat Karlfan två gånger under sportaktivitet i grupp. Jag har bara varit helt neutral och vanlig mot honom. Inte pratat mer med honom än någon annan eller gjort något annat som rimligtvis kan ha fått honom att känna att jag visar särskilt intresse för honom.
Kan detta funka? "Hej! Jag är inte intresserad av att chatta, jag hoppas att du inte tar illa upp. Jag tänkte att det är bra att vara rak och säga det. Ha en fin dag!"
Varning för dravelinlägg...
Träffade kk i fredags och igår. Absolut trevligt, både ligg och umgänge. Men jag känner lite att mitt intresse liksom är svalt på något sätt? Vi har kontakt nästan dagligen, blir alltid glad när vi smsar. Han är rolig och tycker jag är rolig Jag vill ju ta upp frågan om ligga med andra, men orkar och bryr mig inte riktigt. Jag orkar och känner inte heller för att skriva med andra. Men jag vill ju inte vara singel, jag vill ha nån som vill ha mig! Men hur ska jag få det om jag inte orkar försöka ens? Och nä, jag har inte all tid på mig i världen heller, om jag nu vill ha barn(vilket jag inte ens är säker på) så kan jag inte heller vänta på "det händer när det händer", det kommer inte att ringa på någon lämplig på min dörr precis.
Så vad säger ni? Normalt att känna såhär avstängd? Vad gör man åt det?
Varning för dravelinlägg...
Träffade kk i fredags och igår. Absolut trevligt, både ligg och umgänge. Men jag känner lite att mitt intresse liksom är svalt på något sätt? Vi har kontakt nästan dagligen, blir alltid glad när vi smsar. Han är rolig och tycker jag är rolig Jag vill ju ta upp frågan om ligga med andra, men orkar och bryr mig inte riktigt. Jag orkar och känner inte heller för att skriva med andra. Men jag vill ju inte vara singel, jag vill ha nån som vill ha mig! Men hur ska jag få det om jag inte orkar försöka ens? Och nä, jag har inte all tid på mig i världen heller, om jag nu vill ha barn(vilket jag inte ens är säker på) så kan jag inte heller vänta på "det händer när det händer", det kommer inte att ringa på någon lämplig på min dörr precis.
Så vad säger ni? Normalt att känna såhär avstängd? Vad gör man åt det?
För två veckor sedan mötte jag upp honom för en kopp kaffe. Tror jag skrev om det här, men kort så tyckte jag att vi klickade väldigt bra (vi satt och pratade i 3 timmar, kändes som en kvart) och så har vi smsat fram och tillbaka fram till i helgen. I tisdags smade jag med lite info om idag och frågade hur det var med honom men har inte fått något svar.Vem smsade du med? Vill ha lite backstory!
Det är från en låt av Kristian Anttila, "Åtminstone musik"Var kommer detta citat från?