Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
@ekra Tycker du kan skippa rak-delen och bara ta resten, dvs "Hej! Jag är inte intresserad av att chatta, jag hoppas att du inte tar illa upp. Ha en fin dag!" :)

Måste själv ta tag i en lite liknande situation, det är en person jag träffar dagligen och först var jag inte säker på om det var intresse på det romantiska planet som avsågs. Men nu verkar det "tyvärr" vara så, så jag får ju på ett snyggt sätt berätta att jag inte är intresserad.

Om jag var i din situation och kände att ett seriöst förhållande var väldigt viktigt hade jag nog avslutat KK-relationen för att bli mer motiverad att dejta och träffa nya människor. Hörs man nästan dagligen och umgås utöver att ha bra sex blir ju en KK som ett nästan-förhållande, vilket jag tror för en del kan minska intresset för andra litegrann.

Fast just nu är jag ju nog inte kapabel att känna något för någon alls, och just nu känns det tveksamt som om jag någonsin kommer göra det igan Och då vill jag ju gärna ha kkn som sällskap.... Men tror på din teori om minskat intresse, och kommer ha den i åtanke

För två veckor sedan mötte jag upp honom för en kopp kaffe. Tror jag skrev om det här, men kort så tyckte jag att vi klickade väldigt bra (vi satt och pratade i 3 timmar, kändes som en kvart) och så har vi smsat fram och tillbaka fram till i helgen. I tisdags smade jag med lite info om idag och frågade hur det var med honom men har inte fått något svar.
:( SÅ TRÅKIGT!

Verkligen.. Jag förstår att han kan ha det knivigt med tid i och med att han jobbar, men jag tycker att han borde kunnat ta sig tid att slänga iväg ett sms om han kommer dyka upp idag eller ej liksom. Nu står och faller inte mina planer beroende på hur han väljer att göra, men ett livstecken hade ju varit trevligt. Han kanske fått kontakt med någon bättre :)

Verkligen.. Jag förstår att han kan ha det knivigt med tid i och med att han jobbar, men jag tycker att han borde kunnat ta sig tid att slänga iväg ett sms om han kommer dyka upp idag eller ej liksom. Nu står och faller inte mina planer beroende på hur han väljer att göra, men ett livstecken hade ju varit trevligt. Han kanske fått kontakt med någon bättre :)
Ja men just det där är jo lite det där gör man tröttnat på dejting (iaf om man är mig). Jag tycker det är sjukt ego att inte höra av sig, om man "gjort planer". Nej, jag förstår dig, med planerna, men är jo tråkigt oavsett, om man fattat tycka för någon och dom då bara "försvinnar" eller inte svarar.

Jag har också skrivit snällt till min "kompis träff" från helgen. Han gav mig "date vibbar" när vi träffades och sen ville han väldigt gärna träffas igen direkt. (han frågade om vi kunna ses igår, och sen när jag inte hade tid, nästa vecka. verkade lite "date" aktivt för mig). Så skrev "Jag hoppas vi kan umgås, och det kan utveckla sig till en bra vänskap, då jag uppskattar folk med samma intressen som mig" *lite utdjupning på intressen därefter*

Jag VET inte om han tyckte det va en date eller inte. Jag trodde inte det, men eftersom jag fick dessa vibbar tänkte jag det är lika bra att vara tydlig, jag vill gärna umgås med honom, men inte dejta honom. Han är super trevlig, men inte som pojkvän material för mig.

Jag tycker det är as-jobbigt att skriva sånt till folk jag faktiskt tycker om, men bättre än dom går runt och hoppas.

På tåget mot huvudstaden.
Det tar emot att åka tåg när jag är ledig så jag hoppas det är värt mödan.
Redan uttråkad och vi har åkt tio minuter :p
Instämmer. Jag brukar titta på film på laptoppen och sen ha min ipad laddad med massor e-böcker så jag kan läsa och lyssna på musik, då år tiden fort ;)

Jag jobbar som tågvärd så jag blir extremt rastlös av att bara sitta på ett tåg. Kan inte koppla av. Håller koll på klockan, vill veta vart vi är osv.
Gravt arbetsskadad :p
I Götakanal-filmen är det en gubbe som går i pension, inte för att det är det du gör, men anledningen till ledigheten spelar ingen roll. Just attityden om att det är andras beskymmer är bra. Är det nån mer som hänger med på vad jag syftar på?

I Götakanal-filmen är det en gubbe som går i pension, inte för att det är det du gör, men anledningen till ledigheten spelar ingen roll. Just attityden om att det är andras beskymmer är bra. Är det nån mer som hänger med på vad jag syftar på?

Jo, jag förstår vad du menar.
Men jag vill ändå veta :p
jag kan kolla på klockan och automatiskt tänka nu går 8559 till Kalmar och nästa tanke blir, undrar vilket fordon de har idag?
Sen hejdar jag mig och går vidare med mitt eget liv.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 084
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 493
Senast: lingonben
·
Relationer Skapade ett nytt konto för att kunna vara anonym. När ens partners ex har stora problem med ens relation och inte kan låta bli att...
2
Svar
26
· Visningar
2 321
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar