Har fortfarande inte fått svar på mitt sms och en av mina halv-flirtar jag haft ett tag dök aldrig upp igår på festen trotts att han lovat. Det går bra nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var inte Boris alltså?Galet dygn i Stockholm.
Vet inte alls hur jag känner efter detta, mer än att det ska bli jäkligt najs att komma hem.
Det var inte Boris alltså?
Ja.Som jag träffade i sthlm?
Såvida du inte tycker han är jobbig när han är på, så skulle jag låtsas som det regnar och fortsatt kontakten på den nivån jag velat ha den tills han klargör att han vill något annat eller du inte får ut det du vill av det längre.Alltså. Jag har fått en ny bekanting som är jättetrevlig. Vi delar flera intressen och har lätt för att diskutera lite allt möjligt kring dem. Meen nu börjar han vara så "på" att jag misstänker att han är ute efter något mer än att vara "bara" bekanta/vänner. Som vanligt är jag inte alls intresserad och framförallt inte eftersom han inte är singel (fick jag fram efter lite snokande på nätet, inget han nämnt) och lite väl många år äldre än mig. Hur sjutton gör jag nu?
Syftar du på festen? Vad hände?Gårdagen var kaos...
Vi vill givetvis höra lite mera detaljer...Gårdagen var kaos...
Har fortfarande inte fått svar på mitt sms och en av mina halv-flirtar jag haft ett tag dök aldrig upp igår på festen trotts att han lovat. Det går bra nu
Min fru var otrogen 3 gånger medan vi var gifta, så mycket otrohet blir det.Var ska jag börja Kollegan (1) och jag flörtade väl rätt mycket.. en annan kollega (2) visade också intresse och det hände väl lite där.
Kollega 1 är verkligen betuttad i mig, jag sa: "Det är ju inte som att du kommer lämna din sambo för mig". Hans svar var: "jo"...
Jag fick förklara ordentligt att jag inte alls är intresserad på det sättet och att jag nyss kommit ur ett förhållande och vill leva det glada singellivet. Han blev inte så glad och har nu avslutat vårat wordfeudspelande, haha. Nåja.
Slutade med att kollega 2 följde med mig hem.. men for hem till sig efteråt eftersom han har tjej...
Förvånande många killar som är otrogna märker man