Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har fortfarande inte fått svar på mitt sms och en av mina halv-flirtar jag haft ett tag dök aldrig upp igår på festen trotts att han lovat. Det går bra nu:up:

Vårvärmen har visst väckt upp de som gick i ide över vintern. Fattar inte poängen med att hux flux efter att ha slutat svara, varit tyst i flera månader höra av sig O_o

Män alltså... :confused:

Men gör man så, så blir man per automatik förpassad till facket "ointressant" :sneaky:

Alltså. Jag har fått en ny bekanting som är jättetrevlig. Vi delar flera intressen och har lätt för att diskutera lite allt möjligt kring dem. Meen nu börjar han vara så "på" att jag misstänker att han är ute efter något mer än att vara "bara" bekanta/vänner. Som vanligt är jag inte alls intresserad och framförallt inte eftersom han inte är singel (fick jag fram efter lite snokande på nätet, inget han nämnt) och lite väl många år äldre än mig. Hur sjutton gör jag nu?

Alltså. Jag har fått en ny bekanting som är jättetrevlig. Vi delar flera intressen och har lätt för att diskutera lite allt möjligt kring dem. Meen nu börjar han vara så "på" att jag misstänker att han är ute efter något mer än att vara "bara" bekanta/vänner. Som vanligt är jag inte alls intresserad och framförallt inte eftersom han inte är singel (fick jag fram efter lite snokande på nätet, inget han nämnt) och lite väl många år äldre än mig. Hur sjutton gör jag nu?
Såvida du inte tycker han är jobbig när han är på, så skulle jag låtsas som det regnar och fortsatt kontakten på den nivån jag velat ha den tills han klargör att han vill något annat eller du inte får ut det du vill av det längre.

Jag är typ inneboende hos spanjoren nu några veckor innan jag får min lägenhet. Sambo på försök liksom! Idag vaknade vi båda i normal tid (han jobbar annars typ hela nätterna) gick och handlade lite frukost i den friska morgonluften och sedan stekte han omelett till mig som vi åt i ljumma bröd. Mysigt!

Har fortfarande inte fått svar på mitt sms och en av mina halv-flirtar jag haft ett tag dök aldrig upp igår på festen trotts att han lovat. Det går bra nu:up:

Då är vi två! Var ute igår och hade messat med min KK (som jag hängt med till och från sen oktober) och pratat om att mötas upp på natten. Vid kl. 2 slutade han plötsligt bara svara. Jag messade en annan kille då och frågade om han ville mötas upp. Inget svar. Var väldigt raggig stämning på klubben men såg ingen där som jag tyckte var intressant. Så åkte hem och vaknade bakis idag med läppstift över hela kudden.

Idag messade min KK och skrev typ "Ledsen, hade hunnit somna igår när du messade!" men jag är bara less på att han alltid är såhär strulig och att det bara är på hans villkor hela tiden. När han vill ses så tenderar jag att släppa allt direkt och åka dit, och när jag vill ses så kan han inte ens messa och skriva att han inte kan/vill just ikväll utan slutar bara svara :cautious: Så nu skrev jag till honom att jag har tröttnat på att det jämt är på hans villkor och att vi inte ska ses mer.

Har för övrigt Tindrat till jordens ände och hittat absolut noll intressanta personer. Han jag var på dejt med i veckan vill jag gärna träffa igen, och frågade honom om han skulle vilja ses nästa vecka. Han skrev att han ville ses men tyvärr inte kunde just nästa vecka, är bortrest över långhelgen mm. Så jag håller tummarna för att han fortfarande är intresserad och kommer höra av sig när han kommer hem.

Jag avslutade just en kontakt på tinder. Vi har haft ganska frekvent kontakt i drygt en vecka, men nu började jag känna mest irritation då jag fick meddelande. ...och då är det inte bra. Mannen ifråga är säkert bra, men han kändes för tråkig och icke-streetsmart för mig. Han såg egentligen lite gubbig ut också...

Var ska jag börja :D Kollegan (1) och jag flörtade väl rätt mycket.. en annan kollega (2) visade också intresse och det hände väl lite där.

Kollega 1 är verkligen betuttad i mig, jag sa: "Det är ju inte som att du kommer lämna din sambo för mig". Hans svar var: "jo"...

Jag fick förklara ordentligt att jag inte alls är intresserad på det sättet och att jag nyss kommit ur ett förhållande och vill leva det glada singellivet. Han blev inte så glad och har nu avslutat vårat wordfeudspelande, haha. Nåja.

Slutade med att kollega 2 följde med mig hem.. men for hem till sig efteråt eftersom han har tjej...
Förvånande många killar som är otrogna märker man :meh:

Var ska jag börja :D Kollegan (1) och jag flörtade väl rätt mycket.. en annan kollega (2) visade också intresse och det hände väl lite där.

Kollega 1 är verkligen betuttad i mig, jag sa: "Det är ju inte som att du kommer lämna din sambo för mig". Hans svar var: "jo"...

Jag fick förklara ordentligt att jag inte alls är intresserad på det sättet och att jag nyss kommit ur ett förhållande och vill leva det glada singellivet. Han blev inte så glad och har nu avslutat vårat wordfeudspelande, haha. Nåja.

Slutade med att kollega 2 följde med mig hem.. men for hem till sig efteråt eftersom han har tjej...
Förvånande många killar som är otrogna märker man :meh:
Min fru var otrogen 3 gånger medan vi var gifta, så mycket otrohet blir det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 084
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 493
Senast: lingonben
·
Relationer Skapade ett nytt konto för att kunna vara anonym. När ens partners ex har stora problem med ens relation och inte kan låta bli att...
2
Svar
26
· Visningar
2 321
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny sits