Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åhå - den var en gång några medlemmar på ett välkänt forum. De skrev om sina upplevelser om dating i en tråd om detta ämne.
Än var det upp och än var det ner, men nånstans på vägen så kunde en lite rännil av kommentarer mellan dessa anas hänga ihop .......

Hallå! nu får ni förklara er hur ni kom det på spåret!

Jag anade någonting när ni båda skrev i tråden om en trevlig helg och när @Magiana skrev till @mandalaki att hon träffat någon från ett forum. Sen la jag ihop 2 och 2 när jag såg bilderna i bildtråden. :) Men jag tänkte att det är er sak att berätta om om ni ville göra det.

Antar att de flesta förstod det i och med bildtråden.

Jag anade någonting när ni båda skrev i tråden om en trevlig helg och när @Magiana skrev till @mandalaki att hon träffat någon från ett forum. Sen la jag ihop 2 och 2 när jag såg bilderna i bildtråden. :) Men jag tänkte att det är er sak att berätta om om ni ville göra det.

Antar att de flesta förstod det i och med bildtråden.
Jo, det kom ju fram mer och mer. Bildtråden var uppenbar.

Och våra närmast sörjande såg det direkt. När jag åkte till vårt huvudkontor lite utanför Stockholm så var första frågan från chefen: har du träffat nån? :rofl: Så man kan ju säga att det var genomskinligt.

Jag har tyvärr inga galna tjejkompisar heller - åtminstone inga singlar, som är sugna på att svira runt i sommarnatten. är jag sugen på att gå ut så får jag oftast jaga med ljus och lykta för att hitta sällskap :( ...och ofta misslyckas jag.
...och NEJ, jag vill inte gå ensam - jag har gjort det förr, men vill inte mera!
Är du i närheten av Visby/Uppsala så hojta! ^^

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 580
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 768
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 31