Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vad tråkigtGav upp ryssen. Även om han är super så känns det helt meningslöst iom att han kommer flytta.
Visst, det är inte omöjligt att jag också flyttar men det blir inte till Minsk, Gdansk eller liknande.
Gav upp ryssen. Även om han är super så känns det helt meningslöst iom att han kommer flytta.
Visst, det är inte omöjligt att jag också flyttar men det blir inte till Minsk, Gdansk eller liknande.
hoppas det går bra!
![]()
Men det känns bra!Tack!Han sa att jag var den första han var tvungen att hålla konversationen nere med så det bådar gott
![]()
Det är kanske tyvärr vist. Jag har förr flyttat utomlands för kärleken och det är svårt att anamma ett land.
Det är kanske tyvärr vist. Jag har förr flyttat utomlands för kärleken och det är svårt att anamma ett land.
Åh vad tråkigt![]()
Precis så.Vi som inte nojar VET att det kan smitta trots kondom, men vi nojar inte över det.
Ja. Vi vet det. Ingen säger emot det.Låt bli att överanalysera, jag har bara konstaterat fakta, att det GÅR att bli smittad utan kondom, vare sig mer eller mindre.
@tanten det finns en herpestråd. Ämnet är redan lämnat i denna tråd.Ja. Vi vet det. Ingen säger emot det.
Varför är det viktigt att upprepa?
Herpes är ingen speciellt krånglig smitta. En väldigt stor del av befolkningen bär på viruset. Varför detta behov av att påpeka att man kan bli smittad? Och som Alex skriver - risken är mellan pytteliten och minimal.
Jag förstår inte![]()
Det är inte alltid helt enkelt att komma på vad man ska skriva till en person. Jag brukar ju vilja hugga någon tråd ur personens profil men nu hade jag inte så jättemycket att gå på mer än att killen var PT. Skulle jag ha frågat om han vill vara min personliga PT kanske?Hm, jag gjorde inte det. Istället blev det en gnutta klyschigt.