Inte bara nätdejting del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gav upp ryssen. Även om han är super så känns det helt meningslöst iom att han kommer flytta.
Visst, det är inte omöjligt att jag också flyttar men det blir inte till Minsk, Gdansk eller liknande.

Det är kanske tyvärr vist. Jag har förr flyttat utomlands för kärleken och det är svårt att anamma ett land.

• Gilla
Reactions: ptr
Nu skickar risk analytikern meddelanden han med (han som förut hette Indiern, men advokaten är också Indier så nu har han fått ett nytt namn här så jag kan hålla isär dem :rofl:).

Det är kanske tyvärr vist. Jag har förr flyttat utomlands för kärleken och det är svårt att anamma ett land.

Jag har gjort det och det gick bra :) Men då måste man ju tycka om landet i sig själv. Jags tandade efter att det tog slut med kärleken.

Gissar att det är samma med ex maken, för han flyttade till Sverige med mig och stannade när det tog slut.

@Bison Det borde dock finnas gott om tågvärdsjobb?

karta-transsibiriska_big.jpg

Transsibiriska järnvägen.

Låt bli att överanalysera, jag har bara konstaterat fakta, att det GÅR att bli smittad utan kondom, vare sig mer eller mindre.
Ja. Vi vet det. Ingen säger emot det.

Varför är det viktigt att upprepa?
Herpes är ingen speciellt krånglig smitta. En väldigt stor del av befolkningen bär på viruset. Varför detta behov av att påpeka att man kan bli smittad? Och som Alex skriver - risken är mellan pytteliten och minimal.

Jag förstår inte :confused:

Ja. Vi vet det. Ingen säger emot det.

Varför är det viktigt att upprepa?
Herpes är ingen speciellt krånglig smitta. En väldigt stor del av befolkningen bär på viruset. Varför detta behov av att påpeka att man kan bli smittad? Och som Alex skriver - risken är mellan pytteliten och minimal.

Jag förstår inte :confused:
@tanten det finns en herpestråd. Ämnet är redan lämnat i denna tråd.

Det är inte alltid helt enkelt att komma på vad man ska skriva till en person. Jag brukar ju vilja hugga någon tråd ur personens profil men nu hade jag inte så jättemycket att gå på mer än att killen var PT. Skulle jag ha frågat om han vill vara min personliga PT kanske? :cool: Hm, jag gjorde inte det. Istället blev det en gnutta klyschigt.

Det är inte alltid helt enkelt att komma på vad man ska skriva till en person. Jag brukar ju vilja hugga någon tråd ur personens profil men nu hade jag inte så jättemycket att gå på mer än att killen var PT. Skulle jag ha frågat om han vill vara min personliga PT kanske? :cool: Hm, jag gjorde inte det. Istället blev det en gnutta klyschigt.

Jag hade nog frågat vad det var med träning personen gillade så mycket :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 578
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Svar
1 029
· Visningar
105 966
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser