Inte bara nätdejting del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
För övrigt har jag på nytt provat slänga ut annons på BC. Jag tycker att jag är hur tydlig som helst med vad jag söker men får lik förbannat mängder av mail från män som minsann kan komma förbi direkt och inte minst män som uttryckligen vill utnyttja mig. Får män som underkänns i skolan pga kass läsförståelse ett automatiskt medlemsskap där eller?! :banghead:

Störigast är ändå att jag hade napp som verkade rätt jävla perfekt på alla vis, men det verkar inte bli nånting där :down:

Vad står förkortningen BC för?
Bodycontact

Snabbare! Det verkar som du vill ha manen. Vänta inte på honom! Ta kommandot själv och hitta liken senare.

Ja det är sällan jag klickar så med någon så jag borde nog det. Han är lite reserverad mot främlingar samt professor i säkerhet så jag får nog jobba rätt hårt ;) Vill nästan fråga rakt ut vart liken finns, borde en så fin man vara singel?

Ja det är sällan jag klickar så med någon så jag borde nog det. Han är lite reserverad mot främlingar samt professor i säkerhet så jag får nog jobba rätt hårt ;) Vill nästan fråga rakt ut vart liken finns, borde en så fin man vara singel?
Han kan vara blyg! eller ingen vågar komma fram till honom.

Åh shit. Jag kom just på ett urgammalt minne som har herpes- och dejtinganknytning. :o

Jag fick alltså herpes för över 30 år sedan. På den tiden hade Åsa Moberg en sexspalt i Veckorevyn dit någon förkrossad person skrev om att hon fått herpes.

Åsa M skrev något idiotsvar om det ju fanns fler drabbade, med lite tur blir det som i USA, där finns det särskilda klubbar i utelivet för folk med herpes.

Jag blev skitförbannad, skrev till henne och läxade upp henne. Varpå hon föreslog att jag skulle ta över herpesfrågorna i hennes spalt!

Det ville jag inte, men vi kom överens om att hon skulle hänvisa alla som frågade om herpes till mig, så skulle hon göra mindre skada.

Ett av breven jag sedan fick kom från en depressiv typ i Stockholm som undrade om han borde tala om på sitt jobb att han fått herpes.

Jag svarade något och efter något brev till ville han träffas! Han ringde upp och sa att eftersom vi ändå båda två drabbats av detta hemska så var det väl lika bra att vi gjorde ett försök, det var ju ingen annan som ville ha oss.

Jag minns inte hur jag gjorde mig av med honom men det stod fullständigt klart att vi inte hade NÅGOT annat gemensamt än herpes. Inte mycket att bygga på, kan jag tycka. :laugh:

... och så har jag fått PM från en bukefalist som läst upp den här lilla historien för sin släkting. Släktingen Åsa. :o:angel::laugh:

Så kan det vara, han har erkänt att han är reserverad bland nytt folk... Och jag finner ibland hans intelligens lite intimidating trots att han är ödmjuk. Det kan ju vara en kombination av de två... är det intrusivt att fråga?
Nej fråga på, Han bör vara av någorlunda intelligent drag och kan hantera frågan. hur ska du veta om du inte frågar?

Nu hänger ju inte jag på BC numera, men jag har gjort det förut och bevisligen finns det en del andra bukefalistkvinnor som är aktiva där, är vi då också per automatik kräk :confused:
Exakt var sa jag att alla på sajten är kräk?

Jag har aldrig varit på sajten men namnet antyder för mig att syftet med sajten är att få fysisk kontakt med folk, d.v.s. sex. Och då tänker i alla fall jag att den drar till sig folk som inte är ute efter en seriös relation och detta inkluderar då även avarter av folk. Att alla skulle vara det finner jag inte troligt.

Är i Kuching, Tinder är rätt dött här :rofl: Typ 40 profiler totalt varav enbart en kunde ha varit en höger swipe, men jag fick en känsla av att den var fejk så det blev vänster ändå :cautious:

Spanjoren uppgraderade mig dock till WhatsApp igår :D (jajamensan han kallade det en uppgradering). Jag svarade med att förklara namnproblemet (eftersom WhatsApp har det namn jag använder i vanliga fall), och att vad han fick tillbaka för uppgraderingen var mitt riktiga namn :rofl:

Advokaten skickar fortfarande meddelanden varje dag.

Risk analytikern är lika svår att få något ur som i vanliga fall :meh:

Än så länge tror jag mest på Spanjoren ;) Humor verkar han ha i alla fall.

Är i Kuching, Tinder är rätt dött här :rofl: Typ 40 profiler totalt varav enbart en kunde ha varit en höger swipe, men jag fick en känsla av att den var fejk så det blev vänster ändå :cautious:

Spanjoren uppgraderade mig dock till WhatsApp igår :D (jajamensan han kallade det en uppgradering). Jag svarade med att förklara namnproblemet (eftersom WhatsApp har det namn jag använder i vanliga fall), och att vad han fick tillbaka för uppgraderingen var mitt riktiga namn :rofl:

Advokaten skickar fortfarande meddelanden varje dag.

Risk analytikern är lika svår att få något ur som i vanliga fall :meh:

Än så länge tror jag mest på Spanjoren ;) Humor verkar han ha i alla fall.
40 pers? Det är väl vad som kan dyka upp på en bra dag här. I värsta fall är det noll. Sånt händer ibland.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 578
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Svar
1 029
· Visningar
106 045
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser