Kan ha varit en lärare el lärobok tex.
Jag vet inte när du gick i skolan men jag har haft herpes i noga räknat 34 år. Och under den tiden har det aldrig sagts att den smittar via en handduk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan ha varit en lärare el lärobok tex.
Gud vad kul.Eller stora STD tråden.
Jag har startat en egen tråd med mina källor, för att inte besudla denna"Källkritik för bövelen" - skulle det vara otrevligt? Inte hälften så otrevligt som att se folk sitta på nätet och sprida orimligheter om en sjukdom som man själv har, skulle jag säga. Eftersom den är en könssjukdom är den laddad för många och vi som har den behöver ingen hjälp med att sprida skräck som att en jäkla handduk kan sprida smittan.
Och om du påstår dig vara källkritisk - kolla upp en uppgift om du får den ifrågasatt som du fick av @Alexandra_W. Du svarade henne bara "tyvärr har du fel" istället för att prestera en källa.
En väns partner, som jag tidigare aldrig träffat, lånade min handduk och sa efteråt "jag lånade en handduk som hängde där". Eeh om han hade sagt nåt innan hade han kunnat få en ren, men när vännen bara sa "kan x få låna duschen" (de bodde i annan stad) trodde jag att han hade med sig duschgrejer och tänkte inte på att fråga om han behövde låna handdukJag har faktiskt upplevt detta, då vi hade en inneboende kompis, som hade en tjej kompis på besök. Jag kände inte denna tjejen, men hon använde MIN handduk på badrummet!!!Upptäckte det när jag kom hem och så min blöta handduk.
![]()
Jag tycker du ska ta dig till Sweden Rock eller något, då lär du iaf inte ha några problem med att stöta på folk som passar in på dina önskemål ang utseendet![]()
Konstigt...men så kan det också funka...Haha - på tal om en tidigare diskussion här i tråden, om huruvida man hörs av mellan dejterna eller inte.
Tjötade med en kille, vi bestämde att ses. Sågs och bestämde att han skulle höra av sig efter sin utlandsvistelse. Hördes inte under tiden. Han hörde av sig som bestämt vid hemkomst och vi arrangerade ny dejt. Hördes inte förrän det var dags att ses för att stämma av detaljerna.
Bestämde oss för ny träff (idag) och har inte hörts sedan vi bestämde det![]()
Om det är brist på samtalsämnen, finns det ö.h.t. något att spinna vidare på?Konstigt...men så kan det också funka...
Jag har/hade lite kontakt med en man via Tinder. I helgen gick vi över till messenger - skickade bilder på våra djur och nåt ynka litet meddelande till. I måndags skickade jag meddelande till honom...som han läst men inte svarat på. Märkligt, tycker jag! Tycker att om man övergår till messenger tar man det ett steg längre, men att sen plötsligt bara ignorera gör mig...sur - inte förvånad numera, men lite sur på ohyfsade män.
Brist på samtals ämnen är det väl inte, men tydligen akut brist på intresse från hans sida.Om det är brist på samtalsämnen, finns det ö.h.t. något att spinna vidare på?
Då är det nog svårt oavsett antal samtalsämnen.Brist på samtals ämnen är det väl inte, men tydligen akut brist på intresse från hans sida.
Jag har inte svårt att inse det.Då är det nog svårt oavsett antal samtalsämnen.
Möjligheten är att han har saker att göra men det är en liten möjlighet.Jag har inte svårt att inse det.
Ähh. Jag bryr mig inte om att spekulera. Tycker bara det är trist beteende att bara försvinna - efter att man övergått till messenger dessutom.Möjligheten är att han har saker att göra men det är en liten möjlighet.
Tycker att om man övergår till messenger tar man det ett steg längre, men att sen plötsligt bara ignorera gör mig...sur - inte förvånad numera, men lite sur på ohyfsade män.
60 timmar då?Tycker inte det är särskilt ohyfsat alls att det går >24 h innan man svarar på messenger.
60 timmar då?