Inte bara nätdejting del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så kan det vara, han har erkänt att han är reserverad bland nytt folk... Och jag finner ibland hans intelligens lite intimidating trots att han är ödmjuk. Det kan ju vara en kombination av de två... är det intrusivt att fråga?
Har du träffat honom än? eller endast skrivit ? :) (not to rain on your parade) men har hänt att någon som va underbar i text, va knappt så underbar i person :angel: (hänt båda mig själv + nära & kära)

Har du träffat honom än? eller endast skrivit ? :) (not to rain on your parade) men har hänt att någon som va underbar i text, va knappt så underbar i person :angel: (hänt båda mig själv + nära & kära)

Det har hänt endast en gång för mig under alla dessa år. Men då tenderar vi att ha väldigt djupa konversationer också. Hittills har jag hittat mina partners på det sättet, den senaste visste jag inte ens hur gammal han var länge.
Jag är som sagt paranoid så jag har i bakhuvudet att han inte är som han låter. Men han skulle kunna vara allt jag fått för mig han är :o

Det har hänt endast en gång för mig under alla dessa år. Men då tenderar vi att ha väldigt djupa konversationer också. Hittills har jag hittat mina partners på det sättet, den senaste visste jag inte ens hur gammal han var länge.
Jag är som sagt paranoid så jag har i bakhuvudet att han inte är som han låter. Men han skulle kunna vara allt jag fått för mig han är :o
Ja, är väl bara göra ett träff ;)

Bara namnet känns ju som om det är en sajt som drar till sig kräk.
Klart den drar till sig kräk. Även kräk vill ju (försöka) ligga.
Finns många vettiga män där också dock. Det gäller bara att hitta de.

Exakt var sa jag att alla på sajten är kräk?

Jag har aldrig varit på sajten men namnet antyder för mig att syftet med sajten är att få fysisk kontakt med folk, d.v.s. sex. Och då tänker i alla fall jag att den drar till sig folk som inte är ute efter en seriös relation och detta inkluderar då även avarter av folk. Att alla skulle vara det finner jag inte troligt.
Finns gott om folk som är ute efter även en seriös relation (nu antar jag att du menar förhållande, för jag ser inte varför exempelvis en kk skulle vara något oseriöst) där, och vet flera som hittat sin partner där. Fördelen med BC är att man till skillnad från tex HP har bättre möjlighet att vara öppen med vad man är ute efter sexuellt. Det blir inte samma gissel som på andra sidor om man som tex jag är tämligen icke-vanilj.
Nu använder jag BC för att hitta en kk medan jag letar seriöst på annat håll, men jag håller det inte för omöjligt att rätt karl kan dyka upp på BC istället :D

Klubb6

40 pers? Det är väl vad som kan dyka upp på en bra dag här. I värsta fall är det noll. Sånt händer ibland.

Ja alltså här är jag egentligen inte intresserad alls, kollade enbart hur det låg till här. 98% är ju från Malaysia och även om jag skulle vara intresserad (jag har väl typ träffat på en person här fast i den andra staten som det någonsin skulle finnas intresse för, vi är dock vänner och från min sida finns det faktist inget sådant intresse alls) så dejtar jag inte lokalt eftersom jag jobbar här. Förutom att det inte är professionellt så är det inte riktigt ok med lokal kulturen och jag får kämpa ändå för att många andra större projekt har eller har haft många kvinnor (både elever, personal och volontärer :crazy:) som typ springer runt i bikini på forsknings stationer och ligger med de lokala fältassistenterna. trots att det strikt förklarats eller fått skriva på papper om vad för beteende som är ok.

Inte så kul för en själv när man får frågan om hur många av mina fältassistenter jag legat med som i princip första fråga :crazy:

Klart den drar till sig kräk. Även kräk vill ju (försöka) ligga.
Finns många vettiga män där också dock. Det gäller bara att hitta de.

Finns gott om folk som är ute efter även en seriös relation (nu antar jag att du menar förhållande, för jag ser inte varför exempelvis en kk skulle vara något oseriöst) där, och vet flera som hittat sin partner där. Fördelen med BC är att man till skillnad från tex HP har bättre möjlighet att vara öppen med vad man är ute efter sexuellt. Det blir inte samma gissel som på andra sidor om man som tex jag är tämligen icke-vanilj.
Nu använder jag BC för att hitta en kk medan jag letar seriöst på annat håll, men jag håller det inte för omöjligt att rätt karl kan dyka upp på BC istället :D

Klubb6
Men är det inte svårt med bilder etc på såna sidor? tänker stalker-warning på vissa av dessa creeps. När jag läser inlägget från snuskgubben som skulle "grisa till på kik" USCH. Skulle inte såna skulle veta vem jag är:crazy:

Det är ju dock inte helt lätt att veta när vissa saker är appropriate. Det finns ju så många oskrivna regler...
Det finns många oskrivna regler, Jag är en som har varit styrd i minsta detalj av oskrivna regler. Men ibland måste man bryta dom, erkänna för sig själv och andra vad man tycker och känner och krossa alla regler som hindra dig från det du vill under din häl.
Det kan vara svårt och jobbigt men om du lyckas så blir belöningen desto sötare.

Det finns många oskrivna regler, Jag är en som har varit styrd i minsta detalj av oskrivna regler. Men ibland måste man bryta dom, erkänna för sig själv och andra vad man tycker och känner och krossa alla regler som hindra dig från det du vill under din häl.
Det kan vara svårt och jobbigt men om du lyckas så blir belöningen desto sötare.
Eller
Damn the torpedoes. Full speed ahead!

Men är det inte svårt med bilder etc på såna sidor? tänker stalker-warning på vissa av dessa creeps. När jag läser inlägget från snuskgubben som skulle "grisa till på kik" USCH. Skulle inte såna skulle veta vem jag är:crazy:
Nja, varför skulle det vara svårt? Det är bara att låta bli att ha bild om man vill det, eller göra som en del som kör ansiktslösa bilder.
Själv byter jag bilder efter en del kontakt, har aldrig varit några problem :)

Gav upp ryssen. Även om han är super så känns det helt meningslöst iom att han kommer flytta.
Visst, det är inte omöjligt att jag också flyttar men det blir inte till Minsk, Gdansk eller liknande.

Har idag åkt hiss med riktigt snygg kille. Vi har åkt i samma hiss förr och jag vet att han är supertrevlig, men idag stod vi båda fånigt tysta istället. Hur som helst, så efter att jag gått ut ur hissen insåg jag att han nog är flera år yngre än mig. Jag är gammal och lika ocharmig som en mossig sten :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 578
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Svar
1 029
· Visningar
105 987
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser