Inte bara nätdejting del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
E-post? Men varför då?
Vem skriver ens mail idag?
Det undrar jag också. I vissa lägen använder jag förvisso mejl, men här skulle det bara blivit märkligt. Och bökigt. Sen fick jag inga bra vibbar från snubben så jag avbröt kontakten. Det var lite konstigt från början.

i6t6xLR.jpg

:laugh:

Varför kontaktar man någon utan att sen höra av sig igen när man får ett svar? Jag fick ju ett intressant mejl som jag svarade på. Nu har han läst mitt meddelande men inte svarat tillbaka. Vad hände?

Varför kontaktar man någon utan att sen höra av sig igen när man får ett svar? Jag fick ju ett intressant mejl som jag svarade på. Nu har han läst mitt meddelande men inte svarat tillbaka. Vad hände?
Han kanske vill fundera lite på svaret innan han skickar det?

Har nu raderat mitt medlemskap på två av tre sidor/appar. Funderar på att även avsluta på det tredje. Inser att jag verkligen inte har tid, eller framförallt lust, att aktivt leta just nu. Har kontakt med han jag gick på promenad med, det får räcka för tillfället.

Kanske. Jag funderade själv ungefär en dag innan jag svarade. Fast han läste det igår eftermiddag så jag vet inte hur mycket betänketid som kan tänkas behövas.
Det finns ju flera anledningar. Han har kanske inte haft tid, vet kanske inte vad han ska skriva eller så gillade han inte ditt mail men vill inte säga det. För egen del hade jag inte lagt särskilt mycket tid på att fundera på det.

Du kanske sär skrev hela svars mailet och då fick han tupp juck för att han är språk polis?
Ja, men eller hur! :rofl: Det är det mest logiska svaret.

Det finns ju flera anledningar. Han har kanske inte haft tid, vet kanske inte vad han ska skriva eller så gillade han inte ditt mail men vill inte säga det. För egen del hade jag inte lagt särskilt mycket tid på att fundera på det.

Mitt råd är att släppa liknande tankar, bara spekulationer. Kan faktiskt vara vad som helst :) Det enda sådana tankar gör, är att ge dig huvudbry.

Jag är mest nyfiken. Vore kul att veta liksom. Men jag går inte och ägnar en massa tid åt att fundera på det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Svar
1 025
· Visningar
105 795

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur