Funderade på det, men det blev inte så.Jag hade nog frågat vad det var med träning personen gillade så mycket
Men det visade sig att personen var slamkrypare. Han frågade efter mitt nummer direkt. Det fick han inte. Game over.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderade på det, men det blev inte så.Jag hade nog frågat vad det var med träning personen gillade så mycket
Funderade på det, men det blev inte så.
Men det visade sig att personen var slamkrypare. Han frågade efter mitt nummer direkt. Det fick han inte. Game over.
Jag tror det var något fel på honom för han försvann helt efter det. Han kanske blev utkastad av admin. Eller så blockade han mig. Mig kvittar det.Jag har aldrig riktigt förstått mig på de som tror att man skall lämna ut sitt nummer direkt. Vad tror dem om en liksom?
eller vi kan gå över till skype efter ett meddelandeJag har aldrig riktigt förstått mig på de som tror att man skall lämna ut sitt nummer direkt. Vad tror dem om en liksom?
Sånt händer också. Eller någon variant på det. En ville ha min e-postadress. Näver bäver. Det händer inte.eller vi kan gå över till skype efter ett meddelande
Sånt händer också. Eller någon variant på det. En ville ha min e-postadress. Näver bäver. Det händer inte.
Det undrar jag också. I vissa lägen använder jag förvisso mejl, men här skulle det bara blivit märkligt. Och bökigt. Sen fick jag inga bra vibbar från snubben så jag avbröt kontakten. Det var lite konstigt från början.E-post? Men varför då?
Vem skriver ens mail idag?
Det undrar jag också. I vissa lägen använder jag förvisso mejl, men här skulle det bara blivit märkligt. Och bökigt. Sen fick jag inga bra vibbar från snubben så jag avbröt kontakten. Det var lite konstigt från början.
Och en anna är, Hej jag är en fin [fd öststatsland eller sydostasien] och vill ha en snäll, vänlig man. Vill du ha en tillgiven kvinna som ger dig god mat och sköter om dig så är jag din.
Vad trevligt men jag klarar mig själv.
Han kanske vill fundera lite på svaret innan han skickar det?Varför kontaktar man någon utan att sen höra av sig igen när man får ett svar? Jag fick ju ett intressant mejl som jag svarade på. Nu har han läst mitt meddelande men inte svarat tillbaka. Vad hände?
Kanske. Jag funderade själv ungefär en dag innan jag svarade. Fast han läste det igår eftermiddag så jag vet inte hur mycket betänketid som kan tänkas behövas.Han kanske vill fundera lite på svaret innan han skickar det?
Det finns ju flera anledningar. Han har kanske inte haft tid, vet kanske inte vad han ska skriva eller så gillade han inte ditt mail men vill inte säga det. För egen del hade jag inte lagt särskilt mycket tid på att fundera på det.Kanske. Jag funderade själv ungefär en dag innan jag svarade. Fast han läste det igår eftermiddag så jag vet inte hur mycket betänketid som kan tänkas behövas.
Mitt råd är att släppa liknande tankar, bara spekulationer. Kan faktiskt vara vad som helst Det enda sådana tankar gör, är att ge dig huvudbry.Kanske. Jag funderade själv ungefär en dag innan jag svarade. Fast han läste det igår eftermiddag så jag vet inte hur mycket betänketid som kan tänkas behövas.
Du kanske sär skrev hela svars mailet och då fick han tupp juck för att han är språk polis?Varför kontaktar man någon utan att sen höra av sig igen när man får ett svar? Jag fick ju ett intressant mejl som jag svarade på. Nu har han läst mitt meddelande men inte svarat tillbaka. Vad hände?
Ja, men eller hur! Det är det mest logiska svaret.Du kanske sär skrev hela svars mailet och då fick han tupp juck för att han är språk polis?
Det finns ju flera anledningar. Han har kanske inte haft tid, vet kanske inte vad han ska skriva eller så gillade han inte ditt mail men vill inte säga det. För egen del hade jag inte lagt särskilt mycket tid på att fundera på det.
Mitt råd är att släppa liknande tankar, bara spekulationer. Kan faktiskt vara vad som helst Det enda sådana tankar gör, är att ge dig huvudbry.