Inte bara nätdejting del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur många på mötesplatsen har råkat ut för "du ser öppensinnad ut, får jag ställa en annorlunda fråga?". Han har skickat samma till mig 3 eller 4 gånger. Och nej, jag gillar inte fötter.

71-åringen är nu uppe i 20 meddelanden utan svar.
Den har jag fått också... Haft profilen 1 dag.... Jag svarade inte honom, vet inte vad han vill fråga och vill inte höra om hans fetisch :rofl:

Den har jag fått också... Haft profilen 1 dag.... Jag svarade inte honom, vet inte vad han vill fråga och vill inte höra om hans fetisch :rofl:
Jag svarade första gången och fick då reda på att det var fötter han var ute efter. Efter det har han skickat två eller tre gånger till (minns han inte att han redan har frågat :confused:) och idag svarade jag bara "nej, jag gillar inte fötter" utan att ens "veta" vad han var ute efter. Gissar att det blev lite pinsamt för honom då :p

Vad roligt, när jag var på väg ut från gymmet nyss kom en kille fram och frågade om det är jag som är Tigerflicka. Vi snackade en del på Tinder i höstas, innan vi båda valde att lägga ner appen.
Nu pratade vi bara en minut och jag var så förvånad att jag inte kom mig för att säga nåt vettigt alls. Synd, han såg trevligare ut än på bild. :)

Jag svarade första gången och fick då reda på att det var fötter han var ute efter. Efter det har han skickat två eller tre gånger till (minns han inte att han redan har frågat :confused:) och idag svarade jag bara "nej, jag gillar inte fötter" utan att ens "veta" vad han var ute efter. Gissar att det blev lite pinsamt för honom då :p
alltså... På riktigt, varför tar folk upp det som det första? Så himla viktigt för honom med fötter eller? :banghead: nästan fått flera skumma svar på MP än på Happy Pancake. I det minsta är happy jo gratis (har inte betald på MP än, och tänker nog inte göra det med tanke på kvaliteten där :idea:)

alltså... På riktigt, varför tar folk upp det som det första? Så himla viktigt för honom med fötter eller? :banghead: nästan fått flera skumma svar på MP än på Happy Pancake. I det minsta är happy jo gratis (har inte betald på MP än, och tänker nog inte göra det med tanke på kvaliteten där :idea:)
Jag vet inte, men med tanke på att han har frågat mig så många gånger så är det kanske själva konversationen kan tänder på? Han bor så långt bort så inte en chans att vi skulle kunna träffas i verkligheten ens om jag gillat fötter. Jag har bara två meningar på min MP där den ena är att jag inte kan läsa meddelanden från dem som inte är plusmedlemmar (eftersom jag vägrar betala för ett tidsfördriv. Men jag är så jäkla nyfiken på vad gubbslemmet skriver i sina 20 meddelanden så hade jag inte varit pank så hade jag nog betalat bara för att kunna läsa dem :rofl:) men ändå så skriver det massor av killar som inte är plusmedlemmar. Jag hade en som visserligen inte skrev men han var inne på min profil konstant och efter ett tag så blev han plusmedlem och skickade "nu är jag plusmedlem så nu kan vi träffas". Min andra mening är att jag inte är ute efter att träffa någon :grin: Fast han var ju iallafall tillräckligt läskunnig för att fatta att jag inte kunde läsa innan han blev plusmedlem. Just nu har jag en som är inne på min profil flera gånger om dagen och har varit i över en vecka och flera som dyker upp några gånger i veckan.

Jag vet inte, men med tanke på att han har frågat mig så många gånger så är det kanske själva konversationen kan tänder på? Han bor så långt bort så inte en chans att vi skulle kunna träffas i verkligheten ens om jag gillat fötter. Jag har bara två meningar på min MP där den ena är att jag inte kan läsa meddelanden från dem som inte är plusmedlemmar (eftersom jag vägrar betala för ett tidsfördriv. Men jag är så jäkla nyfiken på vad gubbslemmet skriver i sina 20 meddelanden så hade jag inte varit pank så hade jag nog betalat bara för att kunna läsa dem :rofl:) men ändå så skriver det massor av killar som inte är plusmedlemmar. Jag hade en som visserligen inte skrev men han var inne på min profil konstant och efter ett tag så blev han plusmedlem och skickade "nu är jag plusmedlem så nu kan vi träffas". Min andra mening är att jag inte är ute efter att träffa någon :grin: Fast han var ju iallafall tillräckligt läskunnig för att fatta att jag inte kunde läsa innan han blev plusmedlem. Just nu har jag en som är inne på min profil flera gånger om dagen och har varit i över en vecka och flera som dyker upp några gånger i veckan.
Man blir jo nyfiken på han den gamla. Jag har filter på, så alla gamla creeps hamnar i min "spam" box. Klickade öppen den o FY FAN vad äckliga dom är. Ena 64 år skrev något om "en mysig sommer på skärgården med honom" :yuck::yuck::yuck::yuck: Skulle hellre sätta eld på mig själv.... är dessutom äckligt, han är 64, jag är i slutet på 20-åren och jag ser yngre ut (blir ofta leggad på triss fortfarande :meh:) vad fan är det för fel på såna gamla äckliga gubbar. Står jo även vad för ålder man söker. :rage:

Man blir jo nyfiken på han den gamla. Jag har filter på, så alla gamla creeps hamnar i min "spam" box. Klickade öppen den o FY FAN vad äckliga dom är. Ena 64 år skrev något om "en mysig sommer på skärgården med honom" :yuck::yuck::yuck::yuck: Skulle hellre sätta eld på mig själv.... är dessutom äckligt, han är 64, jag är i slutet på 20-åren och jag ser yngre ut (blir ofta leggad på triss fortfarande :meh:) vad fan är det för fel på såna gamla äckliga gubbar. Står jo även vad för ålder man söker. :rage:
Jag har ju bara mitt konto för skojs skull så jag har inget direkt filter. Jag tror att mitt gubbslem har någon typ av utvecklingsstörning med tanke på hur han hans profil är skriven. Jag brukar aldrig gå in på någons profil i vanliga fall för jag vill inte att någon ska tro att jag är intresserad men var ju tvungen att gå in och kolla när han vägrar att ge sig. Ibland kan jag dock gå in på knäppisars profiler för att se om det kan trigga något mer knäppt :p Som en som bokade en dejt med mig trots att mitt svar på hans första meddelande bestod av "nope" och det var det enda jag skrev, men han bokade en dejt ändå :crazy: Eller som en trevlig kille jag började prata med som frågade om jag kunde gå in på hans profil och ge tips om vad han kunde förbättra. Gav honom några tips och direkt fick han fler svar och till och med dejter bokade sa han så det var lite kul att kunna hjälpa :)

Hur många på mötesplatsen har råkat ut för "du ser öppensinnad ut, får jag ställa en annorlunda fråga?". Han har skickat samma till mig 3 eller 4 gånger. Och nej, jag gillar inte fötter.
Fotmannen är välkänd och nej, han verkar inte bekymra sig om att "alla" vet vem han är.

Det finns ingen anledning att vara rädd för kritik. Är det så att det som passar dig inte passar den andre så är ni inte rätt för varann. Svårare än så är det inte. Våga hålla fast vid det du tycker. Du behöver inte vara omtyckt av alla. Det viktiga är att du tycker om och respekterar dig själv!

Om någon du dejtar tycker du "vågar" för lite är det uppenbarligen inte rätt person för dig. Att många i din omgivning dejtar på ett visst sätt har inget med dig att göra - dom dejtar på ett sätt som passar dom, men det är ingen mall. Fokusera på vad som känns rätt och fel (eller snarare bra och dåligt) för dig, och gå på det i ditt dejtande.
Tror jag uttryckte mig fel, har aldrig fått kritik från de jag träffat, utan kritik från bekanta. Ingen jag träffat har någonsin påtalat att jag skulle uppehålla en fasad eller så, men många av mina bekanta tycker att det är dags för mig att "släppa lite på spärrarna, annars kommer du ju aldrig att träffa någon".

71-åringen är nu uppe i 20 meddelanden utan svar.

Fotmannen är välkänd och nej, han verkar inte bekymra sig om att "alla" vet vem han är.
Har träffat på honom på DS :cautious::D

Gubbe utan bild:

"Bonjour vackra Bella
Du har en Gentleman på tråden här
Fastnade för just din profil, och kände att jag behövde bli vip medlem för att få skriva till just dig " :yuck:

& sen denna:

"Söt och vacker är en farlig kombination, endå är du singel? Är utbudet av killar så dåligt eller är de bara du som är kräsen? :P" :banghead:

"Bonjour vackra Bella
Du har en Gentleman på tråden här
Fastnade för just din profil, och kände att jag behövde bli vip medlem för att få skriva till just dig "
Den har jag också fått :rofl: Svarade och tackade för hans meddelande men skrev att jag inte var ute efter att träffa någon. Han svarade då att hans tanke var vänner och när jag skrev att jag inte var intresserad av vänner heller svarade han "inte jag heller" och sedan blockade han mig. Butthurt much? :rofl::rofl::rofl:

Den har jag också fått :rofl: Svarade och tackade för hans meddelande men skrev att jag inte var ute efter att träffa någon. Han svarade då att hans tanke var vänner och när jag skrev att jag inte var intresserad av vänner heller svarade han "inte jag heller" och sedan blockade han mig. Butthurt much? :rofl::rofl::rofl:
Va det bonjour mannen? dom kan väl inte på riktigt tro någon kvinna går igång på det där`?

Va det bonjour mannen? dom kan väl inte på riktigt tro någon kvinna går igång på det där`?
Bonjourmannen ja. Man tycker ju att de borde fatta efter ett tag. Fast de kanske får napp på det :eek: Väldigt många som hänger på MP nu fanns där redan när jag hittade mitt ex 2012

Exakt ett sådant mail fick jag för några veckor sedan. Trodde jag var unik :cry:

(:banghead:)
Mass-utskick. Undrar om det någonsin funkar för dom? :confused: Kan väl även säga, inte mycket att hänga på jul-granen på MP so far. Av alla mails har jag kontakt med en som verkar vettig. Skall evt träffa honom nästa nästa helg :laugh:

Jag inser vilken tur jag haft som hittat min :love: bara så där utan diverse sajter .....
Och nu har det snart pågått ett halvår och typ bara blir bättre och bättre :)
Har precis haft det dagliga godnatt- saknar dig ! samtalet OCH bestämt dejt på torsdag :D
Det är just det okonstlade oss emellan som jag bara älskar - det är så skönt att det inte är några spel och får nån av oss en fråga - ja då så pratar vi om det -så fort någon öppnat munnen om det som man undrade över oavsett hur awkward/ jobbigt man än kan tycka att det är på förhand och att vi båda svarar ärligt på frågorna också :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Svar
1 024
· Visningar
105 744
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser