Eller skapa ett tillfälle..
Har du något förslag på hur?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller skapa ett tillfälle..
Gå bara fram och snacka med honom nästa gång du ser honom helt enkelt. Varför krångla till det mer än så?Har du något förslag på hur?
Gå bara fram och snacka med honom nästa gång du ser honom helt enkelt. Varför krångla till det mer än så?
ÄH, det går ju att byta samtalsämne! Om ni pratar, oavsett om vad, så kan du ju säga ungefär: "Förresten, nu när vi ändå pratar... Vill du träffas och dricka kaffe på lördag?". Det behöver inte vara så mycket mer avancerat än såVi pratar flera gånger i veckan, problemet är väl att vi inte pratar om "rätt saker." Tillfället är inte på den nivån att jag skulle kunna fråga "Vill du träffas och dricka kaffe med mig på lördag?" och jag vet inte hur jag ska skapa ett sådant tillfälle.
Det är väl ingen konstig fråga om ni pratar flera gånger i veckan... Samla lite mod och frågaVi pratar flera gånger i veckan, problemet är väl att vi inte pratar om "rätt saker." Tillfället är inte på den nivån att jag skulle kunna fråga "Vill du träffas och dricka kaffe med mig på lördag?" och jag vet inte hur jag ska skapa ett sådant tillfälle.
Vi pratar flera gånger i veckan, problemet är väl att vi inte pratar om "rätt saker." Tillfället är inte på den nivån att jag skulle kunna fråga "Vill du träffas och dricka kaffe med mig på lördag?" och jag vet inte hur jag ska skapa ett sådant tillfälle.
Alltså det här är ärligt uppriktigt och rejält pinsamt men jag bara måste skriva av mig.
Jag har inte varit singel sen jag gick i sjuan. Nu ska jag vara det. Jag vet att jag vill och behöver det. Sedan jag bestämde det och bara kapade allt så har det rullat på. Jobb i veckorna som är genuint socialt och roligt. Vänner, restaurangbesök och intressen på kvällarna och förra helgen blev jag hämtad på fredagen på jobbet av en riktig nära vän och tillbakakörd på måndagen och vi hade jättekul med ridning och matlagning och annat kul. Det har bara rusat förbi och känts så härligt egoistiskt nytt och fritt på något sätt!
Idag när slutade jobbet så handlade jag massa god mat och en fredagsblomma åt mig själv och åkte hem.
Och exakt där kom en vansinnigt konstig känsla. Vad händer nu? Borde jag planerat något att göra? Vad vill jag göra? Det är ju nu jag tänkt att det ska kännas så härligt att göra vad jag vill och bara njuta av friheten fast jag har ångest tror jag. Jag ser ju att jag är patetisk men känslan jag har nu är bara så märklig.
Åhhh TACK!!
Och jag kan inte föreställa mig hur man gör när man inte är singel...Alltså det här är ärligt uppriktigt och rejält pinsamt men jag bara måste skriva av mig.
Jag har inte varit singel sen jag gick i sjuan. Nu ska jag vara det. Jag vet att jag vill och behöver det. Sedan jag bestämde det och bara kapade allt så har det rullat på. Jobb i veckorna som är genuint socialt och roligt. Vänner, restaurangbesök och intressen på kvällarna och förra helgen blev jag hämtad på fredagen på jobbet av en riktig nära vän och tillbakakörd på måndagen och vi hade jättekul med ridning och matlagning och annat kul. Det har bara rusat förbi och känts så härligt egoistiskt nytt och fritt på något sätt!
Idag när slutade jobbet så handlade jag massa god mat och en fredagsblomma åt mig själv och åkte hem.
Och exakt där kom en vansinnigt konstig känsla. Vad händer nu? Borde jag planerat något att göra? Vad vill jag göra? Det är ju nu jag tänkt att det ska kännas så härligt att göra vad jag vill och bara njuta av friheten fast jag har ångest tror jag. Jag ser ju att jag är patetisk men känslan jag har nu är bara så märklig.
Och jag som mestadels varit singel. Har kanske varit singel i drygt 38 år och i relation i två.Det är så konstigt. Det är väl ovana. Det är ju inte det att det är superspännande att ta helg i en relation heller hela tiden men det har funnits en plan att förhålla sig till. Vad som ska göras vad som ska handlas och så vidare. Jag känner mig nog bara ovant ensam. har läst lite och ska på film nu så det går lite bättre.
Jag ramlade in på en riktigt "sockersöt" profil, med en massa "så här kommer jag göra i vårt förhållande" (typ smeka ens hår och lämna massa söta post-it-lappar i lunchlådan, osv).
Sedan skriver han, "Det har blivit något fel på mitt pass. Det står att jag är 40 fast jag egentligen är 30! Så jag sätter 35 här. Ok? Ok!" Men jaha? Varför inte bara skriva den riktiga åldern?
Han avslutar presentationen med att beklaga sig över alla tjejer som inte "vågar" skicka meddelanden till honom, sådana fegisar är han inte intresserad av. Underförstått att han är ett riktigt kap och alla blir intresserade av att läsa hans press/se hans bilder. Samt beklagar han sig över alla tjejer som inte "vågar" ha offentliga bilder utan väljer privata.
Som profilbild har han en bild med texten, "Här står jag i min nya tröja, kom och känn! 50% ylle, 50% pojkvänsmaterial".
![]()
Jag ramlade in på en riktigt "sockersöt" profil, med en massa "så här kommer jag göra i vårt förhållande" (typ smeka ens hår och lämna massa söta post-it-lappar i lunchlådan, osv).
Sedan skriver han, "Det har blivit något fel på mitt pass. Det står att jag är 40 fast jag egentligen är 30! Så jag sätter 35 här. Ok? Ok!" Men jaha? Varför inte bara skriva den riktiga åldern?
Han avslutar presentationen med att beklaga sig över alla tjejer som inte "vågar" skicka meddelanden till honom, sådana fegisar är han inte intresserad av. Underförstått att han är ett riktigt kap och alla blir intresserade av att läsa hans press/se hans bilder. Samt beklagar han sig över alla tjejer som inte "vågar" ha offentliga bilder utan väljer privata.
Som profilbild har han en bild med texten, "Här står jag i min nya tröja, kom och känn! 50% ylle, 50% pojkvänsmaterial".
![]()
![]()
Wow! Han kryssade verkligen i alla rutorna.Jag ramlade in på en riktigt "sockersöt" profil, med en massa "så här kommer jag göra i vårt förhållande" (typ smeka ens hår och lämna massa söta post-it-lappar i lunchlådan, osv).
![]()