Brukar ni googla era dejter innan ni träffar dem?
Alltid, samt lexbase
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gud så precist!"Hej! Jag gillar också djur!"
Alltid dyker det upp något. Jag dejtar inte men googlar friskt ändå. Bara för att det går.Jag gjorde inte det. Vad skulle syftet vara?
Alltid dyker det upp något. Jag dejtar inte men googlar friskt ändå. Bara för att det går.
@Bison lexbase? Det skulle jag inte göra. Dels för att jag är emot uthängning på nätet, dels för att jag inte skulle vilja dejta någon som jag misstänkte för något brottsligt. Den synen på människor orkar jag inte ha.
Då skulle jag inte våga dejta alls.Jag litar inte på någon och världen är full av dårar så därför.
Hahaha, åh vad jag önskar att jag var en fluga på väggen ibland. Och vist är det underbart att se glädjen i ögonen på hundägare som får prata om sina hundar?Gud så precist!Och bara ett par dagar efter att jag hållit en entusiastisk föreläsning om dina vallningsklipp för en person som visade sig vara Groenendael-ägare så vi hade ett långt och intressant samtal om vallning, vakt med mera.
(Jag kan ju inget mer än det jag läser här men han var hjärtans glad över att i alla fall få frågan "vilken av de fyra?" när han sagt att han har en belgisk vallhund. De som har dem är nog inte bortskämda.)
Vad då t ex? Och vad gör man med informationen sen? Om saker man googlat fram kommer upp som samtalsämne, låtsas man som det regnar?Alltid dyker det upp något. Jag dejtar inte men googlar friskt ändå. Bara för att det går.
Som om man var 5 år."Hej! Jag gillar också djur!"
Jag googlade inte mina dejter. Hade oftast bara förnamnet. Men skickade all info jag hade till min mamma före varje möte och när jag skulle höra av mig igen.
Vad då t ex? Och vad gör man med informationen sen? Om saker man googlat fram kommer upp som samtalsämne, låtsas man som det regnar?
Man bara vet det, vad man "gör med det" varierar nog. Och svaret är nog "det varierar nog" även på din sista fråga. Det beror på situationen.Vad då t ex? Och vad gör man med informationen sen? Om saker man googlat fram kommer upp som samtalsämne, låtsas man som det regnar?
Ja precis! Vi hade ungefär 20 minuters bilresa tillsammans och pratade om hans hund - och dina youtubeklipp! - exakt hela vägen.Hahaha, åh vad jag önskar att jag var en fluga på väggen ibland. Och vist är det underbart att se glädjen i ögonen på hundägare som får prata om sina hundar?![]()
Fast det FINNS lägen då det kan funka. Jag träffade dåvarande sambon via ett diskussionsforum, och rätt snart i vårt mailande kom det fram att jag hade häst. Hans reaktion blev "men gud så roligt, jag kan inget om hästar men jag gillar verkligen djur". Jag tog det som en bra och positiv reaktion och sedan visade det sig vara sant också, han engagerade sig i hästarna i stallet där jag stod och vi skaffade katter på hans initiativ.Som om man var 5 år.
"Hej jag heter Pontus och gillar glass och djur"![]()
Vad har en person gjort för att hamna på lexbase?Alltid, samt lexbase
Vad har en person gjort för att hamna på lexbase?
Okey, så även "enklare" förseelser, vittne och tvister syns där.Om sållningen fungerar som den ska - förekommit i ett brottmål eller tvistemål i domstol.
Om sållningen inte fungerar som den ska kan det bero på att personen vittnat i domstol. Men tror det var mer i början de hade problem med det.
Okey, så även "enklare" förseelser, vittne och tvister syns där.
Skämt åsido, jag fick reda på att en var gift på det sättet en gång. Det är ju ändå lite bra att veta, när vederbörande liksom inte kommit sig för att berätta det själv.
Exakt så. Dessutom lär det vara så att även de som friats finns med. Helt huvudlöst att vem som helst ska ha så enkel tillgång till sådant.Jag tycker siten är ett jävla otyg. Och då drar jag mig inte för att kolla folk via tingsrätten. Men man ska inte kunna sitta och klicka runt och kolla på grannar och kreti och pleti bara för att kolla.