Inte bara nätdejting del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack för tipsen allihopa, hjälpte mig att samla upp modet över det där med träningen mer. :D

@Aionee
Ni kan inte testa någon ny och rolig träningsform ihop? Tänker om båda är gymmare med fasta scheman så kanske ni kan gå på yoga, zumba, combat eller något annat ni inte brukar träna bara för att testa och ha kul ihop. Sen lagar ni mat om ni vill umgås efter det :)
Tack för ett bra tips men... ärligt talat är jag en sån som är otroligt skeptisk till all slags träning, särskilt om de involverar någon slags form av konditionsträning (vilket de flesta såna grejer gör som jag kan tänka på). :D
Vi är båda styrkelyftare och crossfit är väl så långt som vi båda kan sträcka oss till alternativa grejer, iaf just nu. :angel: Det som gör mig så osäker är hans strikta träningsschema, vilket är jättefjantigt egentligen eftersom mitt gym är betydligt mer anpassat än hans till sporten. Men jag tror jag får fråga honom, @Frokennordberg s exempel var verkligen superbra på hur man kan formulera sig. Och jag planerar att göra ett personsbästa i mark innan månadens slut (ett ganska stort mål som jag jobbat emot ett tag) så det kanske också kan vara en bra ursäkt att dra med honom, haha.

Faast förhoppningsvis löser det sig med att han säger att vi kan vara hos honom så får han sköta all planering. :angel:

Tack för ett bra tips men... ärligt talat är jag en sån som är otroligt skeptisk till all slags träning, särskilt om de involverar någon slags form av konditionsträning (vilket de flesta såna grejer gör som jag kan tänka på). :D
Jag tror verkligen ni skulle må bra av yoga båda två :D (baserar jag då på alla andra jag känner som bara lyfter då och är smidiga som kylskåp, mig själv inkluderat på den tiden jag tränade :angel: )

Nä men känns det inte som en kul grej från början så ska ni såklart inte göra det. Det ska ju vara roligt liksom :up:

Här går de undan, fick kontakt med en kille från en stad i närheten och det slutade med att vi pratade i telefon till typ klockan 2 på natten. Med tanke på att jag brukar sova vid 22 så var det exeptionellt. Men han verkar vara en bra person och jag har stor lust att åka och hälsa på honom på fredag. I så fall blir det två dejter dagarna efter varandra. Men är faktiskt mer sugen på att träffa den här killen än han jag bestämt träff med på lördagen. Men jag har ett par dagar på mig att bestämma mig...

:banana::banana:

Här går de undan, fick kontakt med en kille från en stad i närheten och det slutade med att vi pratade i telefon till typ klockan 2 på natten. Med tanke på att jag brukar sova vid 22 så var det exeptionellt. Men han verkar vara en bra person och jag har stor lust att åka och hälsa på honom på fredag. I så fall blir det två dejter dagarna efter varandra. Men är faktiskt mer sugen på att träffa den här killen än han jag bestämt träff med på lördagen. Men jag har ett par dagar på mig att bestämma mig...

:banana::banana:
Du kan alltid träffa båda :)

Det går ju inte att inte gilla min kk. Har inte träffat honom sen jag började dejta M, men hörde av mig och frågade om han har lust att komma över imorgon. Han var på direkt. :)
Just nu är jag i behov av bekräftelse och distraktion så han är bra att ha då.
Så länge jag håller mig sysselsatt med lite av varje mår jag bra. Får jag tid att tänka för mycket får jag lite panik över att inte träffa M mer.

Jag har kommit in i ett skov när nästan enbart utomläns-män under de 30 hör av sig :cautious:

Trevliga iofs och en del ser ju dessutom bra ut, men ändå.. Avstånd är ju såååå opraktiska och helt krasst, ska jag överväga att ens träffa någon under 30 för en fika så ska han vara så gott som perfekt ur alla aspekter och det är de ju sällan de små liven :idea::laugh:

Jag har hamnat i ett skov med folk som är otrevliga när jag avböjer vidare kontakt och folk som inte läser min profil innan de hör av sig (kanske hör det ihop). Det står klart och tydligt att jag inte söker en spontan träff (det kan säkert vara ett bra sätt men jag fixar inte att det) ändå kommer det personer som vill ses ikväll. En av dem bodde dessutom 50 mil bort. :confused:

Varför vill vissa ha så måndag bilder av en? Dvs om jag lagt ut bilder på ansikte, helkroppsbild etc så är det vissa som vill ha fler bilder. Varför?

Kan väl vara en rad olika anledningar men jag får erkänna att jag aldrig skulle träffa någon utan att ha sett en aktuell selfie som tas medan vi chattar (träffar heller ingen utan någon slags chatt/intensiv kontakt). Många ser ju inte alls ut som på de bilder de har i profilen och vissa har gamla bilder... Det har inte särskilt mycket med yta att göra utan mer trygghet/kontroll, jag vill veta vad jag kan förvänta mig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 297
Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 524
Senast: Roheryn
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 269
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka