Jag känner som så att det är bäst att vara sig själv och ha det man trivs själv med. Jag har också nojat förut över om jag hör av mig för snabbt, om jag inte är som de förväntar sig och huruvida min kropp duger, men helt ärligt så om det inte passar med hur jag är så är jag inte intresserad av en relation. jag vill inte och orkar inte spela något spel och försöka vara någon annan. Och har man kommit så långt att man är intim så har då ingen haft någon negativ kommentar om min kropp eller rakat/orakat. Det är mer att "jag gillar att du är/har xxx" och inget "det här borde du ändra på". Dock finns det ju alltid idioter som inte har bättre vett, men *peppar peppar* har jag sluppit dem och då är det ju bra att de sorterar ut sig själva i ett tidigt stadie.Jag kanske har en lunchdejt på lördag i Stockholm. Han verkar helt okej så när jag ändå ska dit över dagen så passar det att träffas. Jag tänkte boka ombokningsbar biljett och om allt känns bra på lunchen så kommer vi att hitta på något gemensamt på kvällen också och då blir det att jag sover över hos honom (jag har andra sovmöjligheter i Stockholm också om det inte skulle kännas bra under kvällen). Jag har så länge varit fast i min roll som "ordentlig/duktig" att det fortfarande känns fel att erkänna saker som att jag faktiskt längtar efter att få ha sex igen! Jag har som sagt bara haft en sexparter innan och ser fram emot det här med skräckblandad förtjusning. Men vad förväntas egentligen av mig som tjej? Bara en sådan sak som vilken "frisyr" man mellan benen, vad förväntar sig killarna? Samtidigt blir jag arg på mig själv för att jag tänker så för det är ändå min kropp som jag bestämmer över.
Jag har faktiskt en fundering till, ni som har varit med ett tag gör jag "fel" som svarar på meddelanden från t.ex. Tinder på en gång? Jag får lite känslan ibland att det normala är att spela lite svår och vänta med att svara. Men jag tycker att saker ska hända på en gång så jag har svårt att inte svara direkt och blir lite otålig när det dröjer ett par timmar innan jag får svar i min tur.
Hoppas dejten går bra!