Inte bara nätdejting del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har lagt till på min pres - sist i den - att jag hellre vill ha mail än gilla, och inte mail med "vad händer ikväll" (och förklarat varför). Jag har tom gett enkla förslag på vad det kan skriva istället.

Jag raderar mail efter mail med "vad händer hos dig då?"...

Ja vad förväntar sig folk att man ska säga? Även de gånger jag försöker svara nått som kan leda till vidare samtal så brukar nästa svar vara lika intetsägande.

Tacka vet jag mail med kul tankar om gemensamma beröringspunkter, anekdoter eller länkar till kul saker!

Ja vad förväntar sig folk att man ska säga? Även de gånger jag försöker svara nått som kan leda till vidare samtal så brukar nästa svar vara lika intetsägande.

Tacka vet jag mail med kul tankar om gemensamma beröringspunkter, anekdoter eller länkar till kul saker!

Samma erfarenhet. Inte ens om man försöker svara något upplyftande så blir det någon fart hos de som mailar vad händer-mail. Jag tror de bara vill man ska kolla deras bilder, se om de duger och dejta dem. Antagligen ska man sitta tyst och stirra på varandra under dejten.

Ska jag fortsätta orera så har jag mailat han med 8 bilder och ingen presentation med en vänlig fråga om han vill berätta mer om sig själv och vad han söker. Det vill han tydligen inte. Trots att han gått in på min profil ett antal ggr och gillat allt man kan gilla.

Han ser bra ut men jag tänker inte spinna på det när jag skjuter folk i knäskålarna om de gör det med mig. Men antagligen är det sådant han vill ha.

Han som skickade mig ett massmail om vad han sökte, vilket innefattade vikten av en sund livsstil, frågade jag om han gav dispens för rökning eller bara inte läst min profil. Han hade tydligen inte läst.

Få se vad har vi mer. Jo stackarn som är ensam och aldrig kommer ut och aldrig haft en flickvän men ger det här med nätdejting en chans. Sorry men jag är verkligen inte rätt virke för att rädda dig från det.

Ja det var väl det. Hade en dialog med en annars trevlig människa som dock efter VARJE eget påstående la till "eller vad tycker du?", "eller tycker du jag har fel där?" Alternativt "tycker du att jag har rätt?" Sjukt oattraktivt efter den tredje gången...

Känns stabilt det här...

Samma här. Och frågor om Kik, vilket det står redan i min profil att jag inte har.

Fick ett meddelande nu av en man, några år äldre än mitt valda intervall, han bor 25 mil härifrån, ingen profilbild, en hemlig bild (ej upplåst), ingen presentation, inga fakta, ingenting. Och så skriver han Hej! Jag fick lov att fråga hur han tänkte, förväntar mig ingen intelligent svar.

Jag har lagt till på min pres - sist i den - att jag hellre vill ha mail än gilla, och inte mail med "vad händer ikväll" (och förklarat varför). Jag har tom gett enkla förslag på vad det kan skriva istället.

Håller med.
Om jag skriver till någon så läser jag profilen och skriver något med hänvisning till den dvs vad som gjorde att jag fastnade.

As we speak kom

"Hej snygging, hur mår du".

Jag svär att nästa jävel ska jag svara två A4 med fritt fabulerande om hur fruktansvärt inte bra det är och hur svårt det är att hitta någon livsglädje alls när man vet att man har två veckor kvar att leva och plågas av outhärdliga smärtor dygnet runt. Eller nåt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 297
Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 524
Senast: Roheryn
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 269
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18