P
prallan
Grattis!Jag tycker att alla bara börjar ignorera folk som ändå aldrig kommer fatta grejen.. Så slipper vi få sida in och ut med hopplösa försök att ge nån lite självinsikt.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!Jag tycker att alla bara börjar ignorera folk som ändå aldrig kommer fatta grejen.. Så slipper vi få sida in och ut med hopplösa försök att ge nån lite självinsikt.![]()
Jag tror faktiskt inte det är någon som skrattar åt honomAntar att @Marcus skrattar åt er, lika mycket som ni skrattar åt honom...
Jag tycker det mest är sorgligt. Han vill uppenbarligen ha en tjej men förstår inte vad han gör fel.Antar att @Marcus skrattar åt er, lika mycket som ni skrattar åt honom...
Skrattar inte heller, sexism är inte roligt.Antar att @Marcus skrattar åt er, lika mycket som ni skrattar åt honom...
Sexism?? Nu har det väl ändå gått för långt?Skrattar inte heller, sexism är inte roligt.
Du kör hundtricket som jag och sambon gjorde på varandra. Funkade skitbra. Nu sitter vi här med 6 styckenNy hunddate bokad torsdag
"Skämt" i stil med tjejer som är sura (eller valfritt liknande ord) för att de inte fått ligga (eller valfritt liknande ordval) är otroligt vanligt bland män, ofta i samband med att tjejen ifråga förklarat att hon inte är intresserad. Och ja, det är sexism.Sexism?? Nu har det väl ändå gått för långt?
Den regeln gäller tydligen många i dejtingtrådenJag tycker det mest är sorgligt. Han vill uppenbarligen ha en tjej men förstår inte vad han gör fel.
Vanligtvis om man undrar vad man gör för fel, tar man till sig de tips man får, men alla tar inte till sig tipsen. Det är som vissa inte ser hur fel det blir när de uttrycker sig, och kan inte förstå och ta tills sig förslag och då kommer det nog dröja innan de får ett hållbart förhållande.Den regeln gäller tydligen många i dejtingtråden
"Vad gör jag för fel"?![]()
Ja, eller så väljer personen en partner som gillar den för den är, med fel och bristerVanligtvis om man undrar vad man gör för fel, tar man till sig de tips man får, men alla tar inte till sig tipsen. Det är som vissa inte ser hur fel det blir när de uttrycker sig, och kan inte förstå och ta tills sig förslag och då kommer det nog dröja innan de får ett hållbart förhållande.
Fast de flesta i tråden rannsakar sig själva istället för att skylla på de som det raggas på.Den regeln gäller tydligen många i dejtingtråden
"Vad gör jag för fel"?![]()
Näää, dom flesta har åsikter om knäppa män på nätet.Fast de flesta i tråden rannsakar sig själva istället för att skylla på de som det raggas på.![]()
Många frågar om tips och råd.Näää, dom flesta har åsikter om knäppa män på nätet.![]()
Om det vore så enkelt att bara "välja en partner" så skulle väl inte denna tråd finnas?Ja, eller så väljer personen en partner som gillar den för den är, med fel och brister
Tydligen inte bara vi kvinnor som får den typen av "nätragg".Läste denna presentation:
"Okej, först och främst:
* Nej, jag är INTE intresserad av att se bilder på din snippa.
* Nej, jag vill inte se din snippa i cam heller.
* Meddelanden som "hej", "läget?", "vad gjorde du i helgen" och så vidare raderas utan svar.
* Ingen bild eller presentation - inget svar!
Nu verkar jag kanske vara en bitterk*k, men jag har faktiskt goda sidor också! ........."
![]()
Påstår du att det finns män på nätet som inte är knäppa också?Näää, dom flesta har åsikter om knäppa män på nätet.![]()
Jag försöker trösta mig med att alla idioterna nog bara är olika nick från samma användare. Det är alltså bara ett par rövhattar som har tråkigt och trollar. Menar titta bara på mönstret hos de Manliga inhopparna i dejtingtråden, de hade kunnat vara skrivna av samma snubbe allihopa! Som efter samma manus! I flera år nu!Påstår du att det finns män på nätet som inte är knäppa också?![]()