Inte bara nätdejting del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den regeln gäller tydligen många i dejtingtråden
"Vad gör jag för fel"? :confused:
Vanligtvis om man undrar vad man gör för fel, tar man till sig de tips man får, men alla tar inte till sig tipsen. Det är som vissa inte ser hur fel det blir när de uttrycker sig, och kan inte förstå och ta tills sig förslag och då kommer det nog dröja innan de får ett hållbart förhållande.

Vanligtvis om man undrar vad man gör för fel, tar man till sig de tips man får, men alla tar inte till sig tipsen. Det är som vissa inte ser hur fel det blir när de uttrycker sig, och kan inte förstå och ta tills sig förslag och då kommer det nog dröja innan de får ett hållbart förhållande.
Ja, eller så väljer personen en partner som gillar den för den är, med fel och brister

Läste denna presentation:

"Okej, först och främst:

* Nej, jag är INTE intresserad av att se bilder på din snippa.
* Nej, jag vill inte se din snippa i cam heller.
* Meddelanden som "hej", "läget?", "vad gjorde du i helgen" och så vidare raderas utan svar.
* Ingen bild eller presentation - inget svar!

Nu verkar jag kanske vara en bitterk*k, men jag har faktiskt goda sidor också! ........."

:rofl:

Läste denna presentation:

"Okej, först och främst:

* Nej, jag är INTE intresserad av att se bilder på din snippa.
* Nej, jag vill inte se din snippa i cam heller.
* Meddelanden som "hej", "läget?", "vad gjorde du i helgen" och så vidare raderas utan svar.
* Ingen bild eller presentation - inget svar!

Nu verkar jag kanske vara en bitterk*k, men jag har faktiskt goda sidor också! ........."

:rofl:
Tydligen inte bara vi kvinnor som får den typen av "nätragg".
När jag nätdejtade var jag så less på den typen av killar att jag hade liknande önskemål i texten. Dock inte så uppraddat som i texten här. Och det blev faktiskt bättre sen jag undanbad mig vissa typer av svar.

Påstår du att det finns män på nätet som inte är knäppa också? O_o
Jag försöker trösta mig med att alla idioterna nog bara är olika nick från samma användare. Det är alltså bara ett par rövhattar som har tråkigt och trollar. Menar titta bara på mönstret hos de Manliga inhopparna i dejtingtråden, de hade kunnat vara skrivna av samma snubbe allihopa! Som efter samma manus! I flera år nu!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 712
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 424
Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 564
Senast: Roheryn
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 310
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka