Vilket är ditt allvarliga svar då?Ja så måste det väl vara, eller? (obs, skämt!)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilket är ditt allvarliga svar då?Ja så måste det väl vara, eller? (obs, skämt!)
Skriver du i några andra trådar än just dejtingtrådar? Är det öht någon här som har en annan bild av dig än den du visar upp i den här tråden? Är det den här sidan du vill vi ska se av dig?Ja så måste det väl vara, eller? (obs, skämt!)
Var det inte det din fråga handlade om?Tror du det på allvar?
Att det var musikstilen som var problemet?
Jag har inget allvarligt svar, för jag tar inte detta på så stort allvarVilket är ditt allvarliga svar då?
Det spelar det ju ingen roll att inte vi heller tar dig på allvar.Jag har inget allvarligt svar, för jag tar inte detta på så stort allvar![]()
Nej inga andra trådar här för tillfälletSkriver du i några andra trådar än just dejtingtrådar? Är det öht någon här som har en annan bild av dig än den du visar upp i den här tråden? Är det den här sidan du vill vi ska se av dig?
Skriver du på buke för att ragga har du hamnat helt fel.![]()
Att tjejerna här inte kastar sig över dig beror inte på vad det är för musikstil.Var det inte det din fråga handlade om?
Med din attityd så skulle jag snarare kalla det för omöjligt. Om du är seriöst intresserad av att utbyta tankar och funderingar med andra om allt möjligt så är du välkommen att skriva i alla trådar, vill du bli tagen för oseriös så fortsätt som du gör nu.Nej inga andra trådar här för tillfälletNi får se vilken bild ni vill... men verkar vara svårt att komma igenom fasaden här
![]()
Jag förstår det... och det var som sagt inte min intention hellerAtt tjejerna här inte kastar sig över dig beror inte på vad det är för musikstil.
Det beror på att tjejerna här inte kastar sig över män som kommer in hit.
Okej, jag tar till mig det... får väl byta taktikMed din attityd så skulle jag snarare kalla det för omöjligt. Om du är seriöst intresserad av att utbyta tankar och funderingar med andra om allt möjligt så är du välkommen att skriva i alla trådar, vill du bli tagen för oseriös så fortsätt som du gör nu.
Det är väl samma sak som alla män och kvinnor? Man är trevlig och tar kontakt med folk. Och förväntar sig inte att alla kommer bli tacksamma så fort man visar sigMen 'hur fångar man en hästtjej' kanske är ett ämne för en ny tråd?![]()
Då är nog buke fel ställe att fråga, flashback är nog bättre isf.Jag förstår det... och det var som sagt inte min intention heller
Men 'hur fångar man en hästtjej' kanske är ett ämne för en ny tråd?![]()
haha Flashback är liite konstigt forum... har läst en del skrämmande inlägg där...Då är nog buke fel ställe att fråga, flashback är nog bättre isf.![]()
Men 'hur fångar man en hästtjej' kanske är ett ämne för en ny tråd?![]()
hahaha... det är nästan komiskt dettaDu tror att du skulle få andra svar i den tråden än här? Du verkar helt världsfrånvänd, så vill du hitta en *hästtjej* får du nog leta nån annanstans än på buke. Tips som du redan fått men uppenbarligen ej förstått.
Vet inte om jag ska skratta eller gråtaSå @Marcus, du skriver att du gärna spelar i orkester och i ditt nästa inlägg så klagar du på att "det inte går hem hos tjejerna". VAD tänkte du skulle gå hem? Att du har skrivit 4 inlägg med inget innehåll mer än att du spelar musik och vill att det ska finnas en dejtingsida för hästmänniskor?
Vad ska tjejerna (kvinnorna) kunna bli intresserade av? Att du är man? Att du spelar musik? Det är liksom allt du har skrivit. På ett diskussionsforum, det är inte ens en dejtingsida.
Så bisarrt.
Men herre gud, han är man, vi är sura och behöver få lite action så vi inte är så allvarliga och förstå "humor". Vad är det inte att vara intresserad av?
Ja själv blir jag intresserad bara en man visar sig.Men herre gud, han är man, vi är sura och behöver få lite action så vi inte är så allvarliga och förstå "humor". Vad är det inte att vara intresserad av?
Men herre gud, han är man, vi är sura och behöver få lite action så vi inte är så allvarliga och förstå "humor". Vad är det inte att vara intresserad av?