Inte bara nätdejting del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja så måste det väl vara, eller? (obs, skämt! ;) )
Skriver du i några andra trådar än just dejtingtrådar? Är det öht någon här som har en annan bild av dig än den du visar upp i den här tråden? Är det den här sidan du vill vi ska se av dig?

Skriver du på buke för att ragga har du hamnat helt fel. :meh:

Skriver du i några andra trådar än just dejtingtrådar? Är det öht någon här som har en annan bild av dig än den du visar upp i den här tråden? Är det den här sidan du vill vi ska se av dig?

Skriver du på buke för att ragga har du hamnat helt fel. :meh:
Nej inga andra trådar här för tillfället :) Ni får se vilken bild ni vill... men verkar vara svårt att komma igenom fasaden här :)

Nej inga andra trådar här för tillfället :) Ni får se vilken bild ni vill... men verkar vara svårt att komma igenom fasaden här :)
Med din attityd så skulle jag snarare kalla det för omöjligt. Om du är seriöst intresserad av att utbyta tankar och funderingar med andra om allt möjligt så är du välkommen att skriva i alla trådar, vill du bli tagen för oseriös så fortsätt som du gör nu.

Med din attityd så skulle jag snarare kalla det för omöjligt. Om du är seriöst intresserad av att utbyta tankar och funderingar med andra om allt möjligt så är du välkommen att skriva i alla trådar, vill du bli tagen för oseriös så fortsätt som du gör nu.
Okej, jag tar till mig det... får väl byta taktik :D

Du tror att du skulle få andra svar i den tråden än här? Du verkar helt världsfrånvänd, så vill du hitta en *hästtjej* får du nog leta nån annanstans än på buke. Tips som du redan fått men uppenbarligen ej förstått.
hahaha... det är nästan komiskt detta :D

@Marcus, du skriver att du gärna spelar i orkester och i ditt nästa inlägg så klagar du på att "det inte går hem hos tjejerna". VAD tänkte du skulle gå hem? Att du har skrivit 4 inlägg med inget innehåll mer än att du spelar musik och vill att det ska finnas en dejtingsida för hästmänniskor?

Vad ska tjejerna (kvinnorna) kunna bli intresserade av? Att du är man? Att du spelar musik? Det är liksom allt du har skrivit. På ett diskussionsforum, det är inte ens en dejtingsida.

Så bisarrt.

@Marcus, du skriver att du gärna spelar i orkester och i ditt nästa inlägg så klagar du på att "det inte går hem hos tjejerna". VAD tänkte du skulle gå hem? Att du har skrivit 4 inlägg med inget innehåll mer än att du spelar musik och vill att det ska finnas en dejtingsida för hästmänniskor?

Vad ska tjejerna (kvinnorna) kunna bli intresserade av? Att du är man? Att du spelar musik? Det är liksom allt du har skrivit. På ett diskussionsforum, det är inte ens en dejtingsida.

Så bisarrt.
Vet inte om jag ska skratta eller gråta :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 712
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 424
Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 564
Senast: Roheryn
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 312
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka