Inte bara nätdejting del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ta det inte så allvarligt, det är ju bara på skoj! Lite självdistans är bra ibland ;)
Ti hi...
:meh:

Nu är detta klyschigt, men läs ändå;

Hästtjejer, skrivet av "stallbrudsmake"
  • tjejer, starka som oxar, som får höbalarna att se ut som flirtkulor när de svingar dem från ett ställe till ett annat.
  • tjejer med E-körkort som utan att blinka fickparkerar det ena ekipaget efter det andra, medan man själv har svårt att backa en meter eftersom backsensorerna slås ut så fort trailern häktats på.
  • tjejer som byter däck på bil och trailer fortare än en själv hinner så mycket som lossa första bulten.
  • tjejer som i hög fart störtar från hästryggen ner på marken, slår sig halvt sönder och samman och som utan att blinka raskt hoppar upp på ryggen igen och börjar om från början. Hade det varit fotboll och liknande smällar hade inträffat, då hade rött kort tilldelats, båren plockats fram och en lång sjukhusvistelse hade varit att vänta.
  • tjejer som mockar, fyller vattenhinkar och fyller höpåsar samtidigt, medan en själv har fullt sjå med att utföra sysslorna var för sig.

Tror du @Marcus att tjejer av denna kaliber blir våt i trosorna för att en kille närmar sig? Tror att de kanske är ganska "kräsna" och vet vad de vill ha, och främst vad de INTE vill ha?

Ti hi...
:meh:

Nu är detta klyschigt, men läs ändå;

Hästtjejer, skrivet av "stallbrudsmake"
  • tjejer, starka som oxar, som får höbalarna att se ut som flirtkulor när de svingar dem från ett ställe till ett annat.
  • tjejer med E-körkort som utan att blinka fickparkerar det ena ekipaget efter det andra, medan man själv har svårt att backa en meter eftersom backsensorerna slås ut så fort trailern häktats på.
  • tjejer som byter däck på bil och trailer fortare än en själv hinner så mycket som lossa första bulten.
  • tjejer som i hög fart störtar från hästryggen ner på marken, slår sig halvt sönder och samman och som utan att blinka raskt hoppar upp på ryggen igen och börjar om från början. Hade det varit fotboll och liknande smällar hade inträffat, då hade rött kort tilldelats, båren plockats fram och en lång sjukhusvistelse hade varit att vänta.
  • tjejer som mockar, fyller vattenhinkar och fyller höpåsar samtidigt, medan en själv har fullt sjå med att utföra sysslorna var för sig.

Tror du @Marcus att tjejer av denna kaliber blir våt i trosorna för att en kille närmar sig? Tror att de kanske är ganska "kräsna" och vet vad de vill ha, och främst vad de INTE vill ha?
Haha så sant... jag får byta taktik!!! :D

Usch, sånt är alltid svårt. Alltid extra krångligt när en VET att en inte borde, men så gärna vill ändå :/

Hur känns det idag?
Både och jag vet ju att det inte kommer bli mer än fantastiskt sex och just nu räcket ju det alldeles utmärkt men jag känner mig själv han är en sån som jag faller för och då kommer det bli sjukt jobbigt, så borde ju vara smart och låta bli, men icket :o

Men 'hur fångar man en hästtjej' kanske är ett ämne för en ny tråd? :)

5208073328_43338b0bca.jpg

För det handlar ju om att fånga ett byte, eller hur var det nu...

Både och jag vet ju att det inte kommer bli mer än fantastiskt sex och just nu räcket ju det alldeles utmärkt men jag känner mig själv han är en sån som jag faller för och då kommer det bli sjukt jobbigt, så borde ju vara smart och låta bli, men icket :o
Ah, och det är helt uteslutet att ni kan falla för varandra båda två?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 712
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 424
Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 564
Senast: Roheryn
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 310
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka