Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ti hi...Ta det inte så allvarligt, det är ju bara på skoj! Lite självdistans är bra ibland![]()
Haha jag tar det... även om jag förstår ironinJag tycker att vi alla borde vara snällare mot @Marcus
Vi borde vara lite tacksamma för att vi sura feminister får lite manlig uppmärksamhet. Och det är extra viktigt att vi får männen på Buke att känna sig välkomna.![]()
Haha så sant... jag får byta taktik!!!Ti hi...
Nu är detta klyschigt, men läs ändå;
Hästtjejer, skrivet av "stallbrudsmake"
- tjejer, starka som oxar, som får höbalarna att se ut som flirtkulor när de svingar dem från ett ställe till ett annat.
- tjejer med E-körkort som utan att blinka fickparkerar det ena ekipaget efter det andra, medan man själv har svårt att backa en meter eftersom backsensorerna slås ut så fort trailern häktats på.
- tjejer som byter däck på bil och trailer fortare än en själv hinner så mycket som lossa första bulten.
- tjejer som i hög fart störtar från hästryggen ner på marken, slår sig halvt sönder och samman och som utan att blinka raskt hoppar upp på ryggen igen och börjar om från början. Hade det varit fotboll och liknande smällar hade inträffat, då hade rött kort tilldelats, båren plockats fram och en lång sjukhusvistelse hade varit att vänta.
- tjejer som mockar, fyller vattenhinkar och fyller höpåsar samtidigt, medan en själv har fullt sjå med att utföra sysslorna var för sig.
Tror du @Marcus att tjejer av denna kaliber blir våt i trosorna för att en kille närmar sig? Tror att de kanske är ganska "kräsna" och vet vad de vill ha, och främst vad de INTE vill ha?
Både och jag vet ju att det inte kommer bli mer än fantastiskt sex och just nu räcket ju det alldeles utmärkt men jag känner mig själv han är en sån som jag faller för och då kommer det bli sjukt jobbigt, så borde ju vara smart och låta bli, men icketUsch, sånt är alltid svårt. Alltid extra krångligt när en VET att en inte borde, men så gärna vill ändå :/
Hur känns det idag?
Men 'hur fångar man en hästtjej' kanske är ett ämne för en ny tråd?![]()
Problemet är att det är lätt för tjejen att smita ur det nätet![]()
För det handlar ju om att fånga ett byte, eller hur var det nu...
Sida upp och sida ner med Grattishälsningar istället? Grattis på födelsedagen.Jag tycker att alla bara börjar ignorera folk som ändå aldrig kommer fatta grejen.. Så slipper vi få sida in och ut med hopplösa försök att ge nån lite självinsikt.![]()
Bra idé! TackSida upp och sida ner med Grattishälsningar istället? Grattis på födelsedagen.![]()
Totalt OT. Grattis på din dag.Jag tycker att alla bara börjar ignorera folk som ändå aldrig kommer fatta grejen.. Så slipper vi få sida in och ut med hopplösa försök att ge nån lite självinsikt.![]()
Fast jag är ju inte från Sibirien?Rakt på sak, typ
![]()
Grattis!Jag tycker att alla bara börjar ignorera folk som ändå aldrig kommer fatta grejen.. Så slipper vi få sida in och ut med hopplösa försök att ge nån lite självinsikt.![]()
Grattis på födelsedagen!Bra idé! Tack![]()
Jag dör ...Fast jag är ju inte från Sibirien?![]()
Hahaha... och det slutar alltså inte... är ni verkligen så förvirrade??? JAG dör nog nu... :PJag dör ...
DET var invändningen du hade mot den bilden?
![]()
Du klarar det verkligen inteHahaha... och det slutar alltså inte... är ni verkligen så förvirrade??? JAG dör nog nu... :P
Ah, och det är helt uteslutet att ni kan falla för varandra båda två?Både och jag vet ju att det inte kommer bli mer än fantastiskt sex och just nu räcket ju det alldeles utmärkt men jag känner mig själv han är en sån som jag faller för och då kommer det bli sjukt jobbigt, så borde ju vara smart och låta bli, men icket![]()