Inte bara nätdejting del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hmm, verkar inte gå hem hos tjejerna det här... :P
Jag svarar då det var till mig som du skrev inlägget om att du var musiker
Jag tror du haft lite felaktiga förväntningar. Dvs bara för att du är kille på ett forum med många tjejer så är det inte säkert att du automatiskt blir populär. Det är inte så att en man bara kan skriva att "här är jag!" Och så kommer tjejerna att höra av sig. Det funkar inte så.

Dessutom är detta ett diskussionsforum. Dvs många är inte ute efter att dejta någon de ser här
Jag skulle kunna tänka mig att dejta någon från buke. Men då krävs mer än att han är man. Och det räcker inte att han bara säger att "här är jag!" Det krävs mer info för att jag ska höra av mig. Jag har fått vänner genom buke. Men då har det varit personer som gillat mina åsikter och som tror att vi skulle gilla att umgås.

Jag gör ju vad jag kan.... men säkert gör jag fel :) Kanske får satsa på att dejta en häst istället :)
Satsa på en dejtingsite istället för buke om du vill träffa någon. Visst har det hänt att folk har träffats via buke, men det har inte varit det primära med inläggen och det har tagit år av skrivande vad jag vet. Här spottar vi oftast ut benknotorna efter frukosten när det kommer nya tuppar som tar sig ton. :d :D

Men det är ju faktiskt inte alls så jag ser mig heller, verkligen inte... jag försökte mig på lite humor, men nog fel ställe för det :)
Buke är helt rätt ställe för humor. Dock kanske inte för den "humor" du visar prov på här. Tips: sluta insinuera att personer som ger dig konstruktiv kritik i en trevlig ton behöver jobba på sin självdistans och humor, alternativt skulle må bra av att "få sig lite action".

Jag svarar då det var till mig som du skrev inlägget om att du var musiker
Jag tror du haft lite felaktiga förväntningar. Dvs bara för att du är kille på ett forum med många tjejer så är det inte säkert att du automatiskt blir populär. Det är inte så att en man bara kan skriva att "här är jag!" Och så kommer tjejerna att höra av sig. Det funkar inte så.

Dessutom är detta ett diskussionsforum. Dvs många är inte ute efter att dejta någon de ser här
Jag skulle kunna tänka mig att dejta någon från buke. Men då krävs mer än att han är man. Och det räcker inte att han bara säger att "här är jag!" Det krävs mer info för att jag ska höra av mig. Jag har fått vänner genom buke. Men då har det varit personer som gillat mina åsikter och som tror att vi skulle gilla att umgås.
Alla är så himla allvarliga här. tycker jag är lite synd... iallafall när det kommer till att en kille skriver nåt...

Satsa på en dejtingsite istället för buke om du vill träffa någon. Visst har det hänt att folk har träffats via buke, men det har inte varit det primära med inläggen och det har tagit år av skrivande vad jag vet. Här spottar vi oftast ut benknotorna efter frukosten när det kommer nya tuppar som tar sig ton. :d :D
Ja, men jag har ju inte lyckats hitta nån hästtjej på nån annan dejtingsida.. :P

Buke är helt rätt ställe för humor. Dock kanske inte för den "humor" du visar prov på här. Tips: sluta insinuera att personer som ger dig konstruktiv kritik i en trevlig ton behöver jobba på sin självdistans och humor, alternativt skulle må bra av att "få sig lite action".
Det var ju sanningen :)

Alla är så himla allvarliga här. tycker jag är lite synd... iallafall när det kommer till att en kille skriver nåt...
Det är inte för att du är kille, vi har flera här som skriver både vettigt och underhållande, det beror på vad du skriver.
Ja, men jag har ju inte lyckats hitta nån hästtjej på nån annan dejtingsida.. :P
Det här är ingen dejtingsite och det är inte uppskattat när nya kommer in och tror att vi suttit och väntat på dig/dem.

Det är inte för att du är kille, vi har flera här som skriver både vettigt och underhållande, det beror på vad du skriver.
Det här är ingen dejtingsite och det är inte uppskattat när nya kommer in och tror att vi suttit och väntat på dig/dem.
Återigen, försök se ironin :) Men jag ska försöka sluta med den, den går inte hem här :)

Ok. Men du skrev ju något om att ditt inlägg om att du spelade inte hade blivit populärt. Nu kommer du ju säga att det var ett skämt
Men- underförstått tror jag det ändå fanns någon sanning i det.
Mer som ett konstaterande, att 'orkestermusiker' inte slår lika högt som typ rocktrummis :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 712
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 424
Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 564
Senast: Roheryn
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 312
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka