Inte bara nätdejting del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag försöker trösta mig med att alla idioterna nog bara är olika nick från samma användare. Det är alltså bara ett par rövhattar som har tråkigt och trollar. Menar titta bara på mönstret hos de Manliga inhopparna i dejtingtråden, de hade kunnat vara skrivna av samma snubbe allihopa! Som efter samma manus! I flera år nu!
Det har du en poäng i, bara olika varianter av bröl :p

Om det vore så enkelt att bara "välja en partner" så skulle väl inte denna tråd finnas?
Tydligen finns svårigheter att hitta en partner från båda sidor.

Är alla kvinnor ljuvliga oskyldiga små änglar som vill alla människor väl?

Nope, kvinnor kan vara riktiga satmaror.
(For the record :grin:)

Av någon konstig anledning har jag aldrig i mitt liv haft svårigheter att hitta en trevlig, rolig, ärlig, sexig,smart man.
Har ingen aning vad det beror på. :confused:

Av någon konstig anledning har jag aldrig i mitt liv haft svårigheter att hitta en trevlig, rolig, ärlig, sexig,smart man.
Jag förstår inte varför du behöver låta så dryg och få det att verka som att det är fel på dem som skriver här i tråden som inte hittat en partner? Har någon påstått sig vara en oskyldig ängel?

Och vad vill du få fram med ditt svar, att du är bättre än oss andra som minsann lyckats hitta en vettig man? :confused:

Jag förstår inte varför du behöver låta så dryg och få det att verka som att det är fel på dem som skriver här i tråden som inte hittat en partner? Har någon påstått sig vara en oskyldig ängel?

Och vad vill du få fram med ditt svar, att du är bättre än oss andra som minsann lyckats hitta en vettig man? :confused:
Jag säger att anledningen till att människor inte hittar en partner beror inte på att det är ena sidans fel.
Hur många trådar och inlägg finns det inte på forumet om totalt värdelösa män?

Det skrivs också ofta att män är inga projekt som kvinnor ska behöva förändra.
Det är sant, den enda en kan förändra, det är sig själv.
Så om en inte hitta en bra man, då får en ju byta taktik och göra en förändring i sitt sökande.
Jag är inte bättre än någon annan, men tydligen har jag en bättre taktik när jag söker.

Jag säger att anledningen till att människor inte hittar en partner beror inte på att det är ena sidans fel.
Hur många trådar och inlägg finns det inte på forumet om totalt värdelösa män?

Det skrivs också ofta att män är inga projekt som kvinnor ska behöva förändra.
Det är sant, den enda en kan förändra, det är sig själv.
Så om en inte hitta en bra man, då får en ju byta taktik och göra en förändring i sitt sökande.
Jag är inte bättre än någon annan, men tydligen har jag en bättre taktik när jag söker.
Jag tror inte det finns en enda person i den här tråden som anser sig vara utan fel och brister.
Taktiken att använda för att hitta en partner är upp till var och en. Själv skulle jag aldrig börja ändra på mig för att passa en man. Passar jag inte som jag är så är han inte rätt man för mig.

Blubb blubb... avskyr trasslet som pågår just nu, speciellt eftersom det pågår allra mest i min hjärna.

Ännu ett gång känner jag att lobotomi inte vore en dum idé, jag blir så trött på mig själv :cautious:
Men nu är det i alla fall bestämt en ny dag med senaste dejten och imorgon blir det party party och dans natten lång tillsammans med en kollega och ett gäng med mer eller mindre okända bekantingar till henne :)

Det måste bero på att du är osedvanligt trevlig, charmig, empatisk och ljuvlig?

Jag tror inte det finns en enda person i den här tråden som anser sig vara utan fel och brister.
Taktiken att använda för att hitta en partner är upp till var och en. Själv skulle jag aldrig börja ändra på mig för att passa en man. Passar jag inte som jag är så är han inte rätt man för mig.
Ingen har sagt att en ska förändra sig för att passa en man. :eek:
En förändring i sitt "sökande" borde vara lämpligt om en inte hittar det en vill.
Varför upprepa ett beteende som inte ger någon framgång.

Jag träffar massor med trevliga, roliga, ärliga, sexiga, smarta män av den enkla anledningen att det finns massor av dem, likväl som det finns massor med trevliga, roliga, ärliga, sexiga och smarta kvinnor. Däremot så faller jag inte för vem som helst och är inte så desperat att jag tar vem som helst.

Jag klarar mig utmärkt som singel, ska jag bli tillsammans med någon så är det inte för att jag kan leva med honom utan för att jag inte kan leva utan honom och de är betydligt mer sällsynta. ;)

Jag träffar massor med trevliga, roliga, ärliga, sexiga, smarta män av den enkla anledningen att det finns massor av dem, likväl som det finns massor med trevliga, roliga, ärliga, sexiga och smarta kvinnor. Däremot så faller jag inte för vem som helst och är inte så desperat att jag tar vem som helst.

Jag klarar mig utmärkt som singel, ska jag bli tillsammans med någon så är det inte för att jag kan leva med honom utan för att jag inte kan leva utan honom och de är betydligt mer sällsynta. ;)
Nej, självklart så tar inte jag heller vem som helst.
Jag svarade bara på den stora frågan om och var vettiga män finns. Jag säger att det finns massor OM en vill ha en sådan :)
Jag har också levt som självvald singel och trivts med det. Det är något helt annat än att inte kunna hitta något vettigt öht. trots åratal av sökande. :o

Det har inte jag heller. Problem hitta dem. Mitt problem är att jag blir inte kär i dem. Jag blir kär i de där som nödtorftigt klarar av att kamouflera sina grava defekter en stund. Story of my life tyvärr. Jag har lagt enorm tid, självrannsakan och insatser för att försöka ändra det. Utan resultat.

Så vore det så jävla enkelt som att välja en partner skulle jag vara gift för länge sen. Så många fantastiska män, bra på alla vis, som visat intresse. Men där der - TYVÄRR - inte blir minsta djupare känsla från min sida.

Jag kan erkänna att jag tom försökt ändå. Det gick inte det heller, och är jävligt taskigt mot den andra personen. (Men det är preskriberat nu)

Nej, självklart så tar inte jag heller vem som helst.
Jag svarade bara på den stora frågan om och var vettiga män finns. Jag säger att det finns massor OM en vill ha en sådan :)
Jag har också levt som självvald singel och trivts med det. Det är något helt annat än att inte kunna hitta något vettigt öht. trots åratal av sökande. :o
Jag blir bara kär i vettiga män.
Fast bara för att det är en vettig man är det ju inte säkert att man blir kär i just honom och han tillbaka i mig. Jag träffar massa vettiga män varje dag tex på jobbet, fritiden etc. Men jag blir inte kär hela dagarna.
Och bara för att en man är vettig och jag anser mig vara vettig är det ju inte säkert att vi passar ihop eller blir attraherade av varandra.

Och nöja sig med någon som inte är helt vad man vill ha?
Funkar uppenbarligen för en del, det där med att "nöja sig" men nej, för mig är det inget alternativ..
Nöja sig?
Vem har sagt att en ska nöja sig?
Att ändra taktik i sitt sökande gör att du förhoppningsvis hittar exakt vad du söker

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 712
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 423
Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 564
Senast: Roheryn
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 310
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka