Jag tror det definitivt har med utseende att göra. När jag var smalare fick jag flera gånger fler mail än när jag var tjockare trots samma presentation.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast va? Man tar ju inte med sitt jobbet hem... geeeez. Nån måtta får det allt va.Jag TMI:ar dåliga sakerDet var en polis så... Kanske inte var så bra att nämna att mitt fd kk sitter inne för våldtäkt. Eller nämna att jag har snackat med nån kollega till honom också
![]()
Jag svarade aldrig på mailet utan tog bort det. Nu ser jag att han skickat ett svar:.......... jag blev mållös nu.....
"Hej hejAllt bra? Vad för intressen har du?
Såg att du ville ha barn i framtiden, vill jag också såklart, såg också att vi inte bodde så långt ifrån varandra så varför inte t ex sjunga duett med disneylåtar i duschen tillsammans."
.....det står ingenstans i min profil att jag VILL ha barn, står bara att jag inte har några barn idag, samt att alla mina intressen står i profilen på första sidan...
Tack men nej tack...
Så synd!Det kommer inte bli något med killen jag träffade idag, kändes hel fel och kände mig inte alls bekväm i hans sällskap, men kan tänka mig va vän men inget mer än det.
Egentligen inte, jag behöver vänner också. Idag blev jag i alla fall påmind om att jag behöver ta ett break från allt vad dejting heter, så jag kan landa i mig själv. Jag är verkligen inte redo att börja dejta än.Så synd!
Jag är av det kvinnliga könet och jag kan helt klart säga att jag är mer populär pga mitt kön än vad mina manliga vänner är.Såg att någon här skrev att kvinnor får mer uppmärksamhet än män på nätdejtingsidor och det har även män jag pratat med på sidorna påstått.
Var har de fått det ifrån?! Jag blir faktiskt lite arg. Det var t.ex. en som skrev "Jag måste vara det 270 mejlet du fått idag." Jag svarar: " Varför skulle det vara det?" Han: "För du är så vacker (eller nåt liknande)."
Jag kan säga såhär: det är FÅ som skriver till mig om ens någon (samma erfarenhet har mina kvinnliga vänner och bekanta). Och matcher har jag inte många. Och då är jag inte särskilt kräsen på tinder. På HP är det några fler som skriver, men det är ju för att vem som helst kan skriva till mig där även om de inte passar in på profilen jag söker (allt från folk som bor på andra sidan landet till de som är pensionärer).
Jag får också känslan av att männen inte tror på mig när jag säger att det inte stämmer.
Har ni andra också upplevt fenomenet? Vad tror ni det beror på?
Åldern är bara en siffra vet du!Det där fascinerar mig. Män som är 38 och har åldersspann på 20-30 år....
Minns när du skrev om den i en annan trådFör mååånga år sedan var jag på dejt med en polis, som baserat på frågorna tycktes mer intresserad av om mina vänner gjorde något kriminelltän av mig. Blev ingen fler dejt med den
![]()
Jag, som tjej, har ett åldersspann på 23-40Det där fascinerar mig. Män som är 38 och har åldersspann på 20-30 år....
Tjaba
Jaha, hur raggar man här då?
Blåbäret
Du skriver precis som du gjort nu.Tjaba
Blåbäret
Ja det är det viktigaste för att få en kvinna eller man.Tror man blir populär med en säck morrötter,,, ))
Oh shit dags att logga ut. Jag orkar inte ett varv till.Tjaba
Blåbäret
Tjaba
Blåbäret
Har det stått om bukefalos någonstans? Att man kan ragga här?Tjaba
Blåbäret