Inte bara nätdejting - del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä, det jag säger är ju sant...:grin:
128743646155239065.jpg

@Ming Ok för min del tänker jag att folk tänder på vad de tänder på helt enkelt. Att inte tända på mig är helt okej, skulle aldrig nånsin lasta nån för det. Tvärtom fascineras jag av mäns benägenhet att se det som en rättighet att bli tänd på. Som att kvinnor som väljer bort dem gör nån form av moralisk faux pas.
De har nog fått för lite kuk. Eller är egentligen fula, bara att han erbjöd sig ett mercy fuck som hon inte fattade var en välgärning.

Ursäkta språkbruket, men det speglar min upprördhet över att det här händer i dejtingtråden igen.

Har du tänkt tanken att det faktiskt ÄR så ? Att jag är just den som du beskriver där... Och att jag just den här jävla helgen inte vill ragga då jag istället vill försöka plugga och bearbeta en del känslor från ett tidigare förhållande - Som jag trodde att jag fullständigt hade kommit över tills jag fick reda på en massa nya saker ?

Så jag upprepar, du kanske borde se över din attityd lite...

Nice Guy™.

NaqXrEx.png

De har nog fått för lite kuk. Eller är egentligen fula, bara att han erbjöd sig ett mercy fuck som hon inte fattade var en välgärning.

Ursäkta språkbruket, men det speglar min upprördhet över att det här händer i dejtingtråden igen.
Gå tillbaka i tråden och läs dina egna inlägg i dejtingtråden
Försök se det som skrivits objektivt

Jag har själv hypotyreos... Och i en annan tråd har du talat om att du vill gå ner i vikt.
Så vad hindrar dig ? Jag säger inte att det är enkelt, även jag tröstäter ibland - Men man måste ibland ta sig i kragen och göra något åt sina problem, vilket ofta kräver att man tar emot hjälp och stöd från andra.
Jamen grattis till en diagnos som kan göra det svårt att gå ner i vikt. Det måste givetvis innebära att alla andra också kan för du har minsann en diagnos och kan gå ner ändå så då kan alla göra samma sak. Inga individuella skillnader, förutsättningar, orsaker osv här inte, kan någon med hypotyreos gå ner i vikt så kan alla. Synd att jag får veta det först nu, det är tyvärr lite för sent för att berätta det för den barndomskompis som blev överviktig pga en hjärntumör, hon gick liksom och dog den jävel. Sån jävla copout från att behöva ta sig i kragen, eller hur :meh:

Min vikt har ingenting med den här diskussionen att göra, vill du veta vad som hindrar mig så råder jag dig att läsa den tråd du sett som finns i ämnet. Förslagsvis inlägg nr 919 på sida 46 som har en rykande färsk uppdatering på läget :up:

Du vet inte ett skit om mig, så varför reagerar du så starkt på detta ?
Hon har uttryckt att hon vill gå ner i vikt, samtidigt skäller hon på mig för att jag inte tänder på gravt överviktiga kvinnor och tycker att det är hemskt att jag tycker att alla kan gå ner i vikt om dom verkligen vill...
Okej, vi tar det enkelt eftersom du inte förstod förra gången: Du får tända på precis vad du vill och du måste inte tända på tjockisar. Känns det bättre nu? :)

Finns det nån annan sida som är "roligare" än HP? Det är samma folk hela tiden, och jag antar att männen känner likadant när min bild dyker upp i onlinelistan... ;)

Jag dejtar inte alls. Hittar verkligen ingen som ens får mig lite intresserad. :(

Får väl försöka träffa brandmannen lite... Bara för att tillgodose bekräftelsebehovet för en stund... :angel:

Du får gärna berätta för mig vart jag har uttryckt mig nedlåtande om någons utseende.
Du utrycker dig nedlåtande om män överlag
Om du läser dina inlägg och istället tänker dig att det är en nyreggad man på forumet som skriver inläggen om kvinnor

Prova och se hur du uppfattar inläggen då

Innan du ber Migo göra det, testa att göra detsamma med dina inlägg.
Jag tror det skulle vara nyttigt för migo att läsa det hen skriver. Det är lätt att bli "hemmablind" när en ständig blir påhejad av en massa "gilla" och visst, det funkar ju så länge en är inloggad här på forumet
Det funkar inte lika bra om en vill ha en helt fantastisk relation med en lika fantastisk man
Just saying... :)

Jag står för varenda ord i mina inlägg, även om mina åsikter inte likna "dom som syns" här på forumet

Du utrycker dig nedlåtande om män överlag
Om du läser dina inlägg och istället tänker dig att det är en nyreggad man på forumet som skriver inläggen om kvinnor

Prova och se hur du uppfattar inläggen då

Jag uttrycker mig väldigt negativt om mansrollen, män som utan att visa minsta tecken på självrannsakan eller insikt i sitt privilegie följer mansrollen, och behandlar kvinnor som nån slags statister som finns för att driva männens story framåt. Och män som mansplainar.

Det står jag för.

Förövrigt är inte mitt mål i livet att bete mig på ett sätt som gör att en Man vill leva med mig. Jag har massor av vänner, av båda könen. Eftersom ingen av dem är ignoranta misogyna kukhuvuden så är det inte ett problem att jag vägrar umgås med såna.

Jag tror det skulle vara nyttigt för migo att läsa det hen skriver. Det är lätt att bli "hemmablind" när en ständig blir påhejad av en massa "gilla" och visst, det funkar ju så länge en är inloggad här på forumet
Det funkar inte lika bra om en vill ha en helt fantastisk relation med en lika fantastisk man
Just saying... :)

Jag står för varenda ord i mina inlägg, även om mina åsikter inte likna "dom som syns" här på forumet
Du borde kanske tänka på vad som är nyttigt för dig o inte vad som är nyttigt, enligt dig, för andra bukemedlemmar.

Jag uttrycker mig väldigt negativt om mansrollen, män som utan att visa minsta tecken på självrannsakan eller insikt i sitt privilegie följer mansrollen, och behandlar kvinnor som nån slags statister som finns för att driva männens story framåt. Och män som mansplainar.

Det står jag för.

Förövrigt är inte mitt mål i livet att bete mig på ett sätt som gör att en Man vill leva med mig. Jag har massor av vänner, av båda könen. Eftersom ingen av dem är ignoranta misogyna kukhuvuden så är det inte ett problem att jag vägrar umgås med såna.
Tänk om en man hade skrivit på forumet
"Vad trött jag är på dejtinsidorna där alla kvinnor beter sig ett gäng fittskallar
Vad hade du tyckt om det?
Jag tror du har blivit så van att utrycka dig negativt om män (i dejtingsamanhang) att du ibte en märker hur du "låter"
Varför dejtar du inte en man som är som dina manliga vänner
Eller blir män bara kukhuvuden i dejtingsamanhang?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 578
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 768
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka