Inte bara nätdejting - del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Frågade ju för ett tag sedan om ni visste varför vissa som man svajpat vänster på på tinder dyker upp igen, nu har jag nog en del av svaret :D
Läkaren dök upp igen, typ femte gången, och den här gången svajpade jag höger bara för att, och nog blev det en match allt! Lite som jag trodde! :laugh:

Nu får vi se vad det här leder till..

Frågade ju för ett tag sedan om ni visste varför vissa som man svajpat vänster på på tinder dyker upp igen, nu har jag nog en del av svaret :D
Läkaren dök upp igen, typ femte gången, och den här gången svajpade jag höger bara för att, och nog blev det en match allt! Lite som jag trodde! :laugh:

Nu får vi se vad det här leder till..
Jag hade en person som dök upp tre gånger på tio minuter, vid två olika tillfällen. Swajpade höger på honom alla gånger förutom sista, och först vid vänster-swajp slutade han dyka upp. Tänker att han omöjligen kan ha gjort om sin profil så många gånger ;) Så någon bugg är nog involverad emellanåt med... :p

Jag hade en person som dök upp tre gånger på tio minuter, vid två olika tillfällen. Swajpade höger på honom alla gånger förutom sista, och först vid vänster-swajp slutade han dyka upp. Tänker att han omöjligen kan ha gjort om sin profil så många gånger ;) Så någon bugg är nog involverad emellanåt med... :p

Ja, dyker han upp så mycket inom 10min så låter det som nån form av bugg! :grin:

Åker till tindermatchningen, som jag pratat med större delen av sommaren, ikväll. Länge sen vi träffades så det är dags om det ska leda till nåt alls. Sen är det inte säkert det gör det ändå men chanserna är ju något större :p

Ser dock inte fram emot 35mil i bilen efter jobbet.. :( Vi får hoppas det är värt det! :o :D

Jag och M träffas fortfarande, när vi har tid och lust. Ibland känns det jättebra och ibland känns det inte som det kommer leda nånstans. Kanske så det brukar kännas, vad vet jag? Tänker att det visar sig väl med tiden. Att stressa in i något lockar iof inte, så hellre ta det i maklig takt.

Jag och J träffas fortfarande...
Folk i min närhet som hör om hur vi träffas utbrister alltid "men ni är ju ihop" ...
Och ja det kan jag väl i "sak" hålla med om men ändå inte...

Vi har mer en kompisar som myser relation (inte sex eller hångel, bara kramar, pussar och hålla om när vi sover)
Saknar sexet, men vet att han är för trött för det.... Vilket jag tror är hans anledning till att han inte vill "va ihop" med...
Samtidigt... Jag har ingen aning om vart jag är... Ibland känner jag "jag är nog på väg att bli kär" för att senare bara känna "äh"... Och pendla däremellan...
Jag tror han är i samma "fas" för ibland är han gulligare ibland mindre...
Man skulle kunna säga att vi "dejtar" men då skulle man nog höras mer tycker jag.. Vi pratar inte alls mkt när vi inte ses... Och han berättar inte vad han gör när vi inte ses..
Jag berättar oftast men han lyssnar ändå inte..

Men men ... Den som lever får se... Just nu är jag "jaha" stadiet :P och inte "jag är kär" :P

Har reggat mej på Tinder igen MEN orkar inte hänga där heller... Har chattat sporadiskt men är väldigt "jag är inte ute efter sex" så killarna slutar skriva väldigt snabbt och jag som sagt sveper mest vänster...Så just nu känns det som att man måste va väldigt envis och "rätt" för att få min uppmärksamhet ...

Jag är inte nöjd med min och Js relation.... Jag vill inte ses typ 3 dagar i veckan, jag vill ses oftare...
Men orkar inte leta nytt heller sååååå...

Ville väl inge speciellt med mitt inlägg mer än en uppdatering...

Jag sitter i soffan med min Tinderdejt. Är helt betuttad och nöjd.
Sa på skämt till min syster att nästa man mitt liv ska ha en egenskap: få mig att skratta och må bra.
Jag känner mig lugn, bekväm i mig själv och respekterad för den märkliga person jag är.

Så inget att klaga på här inte! Igår var vi ute och käkade, droppade hans lillflicka hos sin mamma medan min pojk såklart blev med.
Är skönt att umgås med någon som inte ens andas ett ord om hur jobbigt det är med små barn.
Som fattar att vill man vara med mig kommer man in som tredje prioritet- barn och häst ska få sitt först :)

Nu ska vi ut och köra hästen, sedan loppis och tatueringsmässa!

Ja, helgen då med tindermatchningen, P.

Jag tror att jag kan sammanfatta den med att jag har kommit på att jag just nu har ett stort bekräftelsebehov som jag försöker hitta någon som kan uppfylla, även om jag vet att det inte kommer leda nån vart. Tyvärr, eller kanske inte, så uppfyllde han inte det till fullo vilket gjorde att jag grubblade massor i bilen de 4 timmarna hem.

Försöker komma fram till om jag ska lägga ner dejtandet ett tag eller fortsätta med tanke på att jag nog egentligen bara söker bekräftelse.. :confused:

Ja, helgen då med tindermatchningen, P.

Jag tror att jag kan sammanfatta den med att jag har kommit på att jag just nu har ett stort bekräftelsebehov som jag försöker hitta någon som kan uppfylla, även om jag vet att det inte kommer leda nån vart. Tyvärr, eller kanske inte, så uppfyllde han inte det till fullo vilket gjorde att jag grubblade massor i bilen de 4 timmarna hem.

Försöker komma fram till om jag ska lägga ner dejtandet ett tag eller fortsätta med tanke på att jag nog egentligen bara söker bekräftelse.. :confused:

Jag är för tillfälligt i samma sits. Vet inte heller vad jag ska göra. Men det är så mysigt att hångla och ha någon nära oavsett om jag vet att det inte kommer leda någonvart.

Jag är för tillfälligt i samma sits. Vet inte heller vad jag ska göra. Men det är så mysigt att hångla och ha någon nära oavsett om jag vet att det inte kommer leda någonvart.

Jag hade också kunnat resonera som du om det bara var så att jag fick hångla och vara nära men det fick jag inte, inte så värst mycket iaf.. Kände mej mest bara oattraktiv när jag åkte därifrån och det visade sig att det var verkligen inte vad jag behövde just nu :crazy:

(I övrigt så var liksom helgen bra, vi har pratat om allt mellan himmel och jord och diskuterat mycket på djupet -bara så ni inte tror att vi har suttit i vars en ände av en lägenhet och inte umgåtts :grin: )

Hoppsan, fick idag veta av en bekant att en kille i min omgivning tycker jag är söt och skulle vilja äta lunch med mig, med dilemmat att han inte riktigt vågar fråga då jag är kund till hans företag å jag har omvänt dilemma.
En annan vän tyckte jag skulle köra ändå. Varför ska alla tidigare dåliga erfarenheter av män ställa till det så och göra mig så osäker?

Jag vet inte hur jag gör än, är mitt uppe i en omfattande flytt av både mig och häst. :crazy:

Jag hoppar in här då jag helt plötsligt har börjat träffa en urgullig kille, det kom lite plötsligt och oväntat:confused::o:D men det känns superbra, och vi klickar verkligen :):banana: enda problemet är väl att han är 7 år äldre, vilket är lite över min övre gräns, men sålänge det känns bra har jag sagt till mig själv :p

Jag hoppar in här då jag helt plötsligt har börjat träffa en urgullig kille, det kom lite plötsligt och oväntat:confused::o:D men det känns superbra, och vi klickar verkligen :):banana: enda problemet är väl att han är 7 år äldre, vilket är lite över min övre gräns, men sålänge det känns bra har jag sagt till mig själv :p
Hur gammal är du själv? (på ett ungefär?) 7 år är ju inte speciellt mycket annat än i tonåren tänker jag :p Härligt att det känns bra ändå! Hoppas att det håller i sig :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 583
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 774
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 235
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka