Haha tack! Jag höll på dö lite själv men då är jag typen som garvar åt egna skämt ocksåDet där kan vara det bästa svaret på länge, helt klockrent!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha tack! Jag höll på dö lite själv men då är jag typen som garvar åt egna skämt ocksåDet där kan vara det bästa svaret på länge, helt klockrent!!
Det här med att ligga med någon i samma kompisgäng, är det en urbota dum idé? OM det blir något känner jag mest för att ligga, jag vill inte inleda nåt seriöst. Jag tror visserligen att han också mest är ute efter att ligga, så så långt allt gott. Jag tänker mest efteråt, kan det bli obekvämt, konstig stämning om vi ska fortsätta hänga i samma grupp efteråt? Jag är inte superpepp på att det kanske kommer att pratas i gruppen heller, jag föredrar att ha mitt privatliv för mig själv.
Så, vad säger ni tråden, är det nåt att satsa på nästa gång tillfälle ges eller ska jag hitta bättre kandidater om jag vill ligga lite?
Det här med att ligga med någon i samma kompisgäng, är det en urbota dum idé? OM det blir något känner jag mest för att ligga, jag vill inte inleda nåt seriöst. Jag tror visserligen att han också mest är ute efter att ligga, så så långt allt gott. Jag tänker mest efteråt, kan det bli obekvämt, konstig stämning om vi ska fortsätta hänga i samma grupp efteråt? Jag är inte superpepp på att det kanske kommer att pratas i gruppen heller, jag föredrar att ha mitt privatliv för mig själv.
Så, vad säger ni tråden, är det nåt att satsa på nästa gång tillfälle ges eller ska jag hitta bättre kandidater om jag vill ligga lite?
Jag ser inga problem med det så länge alla är på det klara med vilka villkor som gäller, dvs att ni är på samma nivå och sen är det bra om alla inblandade är och beter sig som vuxna människor, så brukar det inte vara några problem.Det här med att ligga med någon i samma kompisgäng, är det en urbota dum idé? OM det blir något känner jag mest för att ligga, jag vill inte inleda nåt seriöst. Jag tror visserligen att han också mest är ute efter att ligga, så så långt allt gott. Jag tänker mest efteråt, kan det bli obekvämt, konstig stämning om vi ska fortsätta hänga i samma grupp efteråt? Jag är inte superpepp på att det kanske kommer att pratas i gruppen heller, jag föredrar att ha mitt privatliv för mig själv.
Har ingen egen erfarenhet men vet hur de slutat för många andra så skulle inte vara med någon i kompiskretsen
Jag säger att det är bättre att hitta någon utanför kompisgänget. Baserat på egen erfarenhet så blir det bara jobbigt efteråt.
Jag ser inga problem med det så länge alla är på det klara med vilka villkor som gäller, dvs att ni är på samma nivå och sen är det bra om alla inblandade är och beter sig som vuxna människor, så brukar det inte vara några problem.
Jag ser inga problem med det så länge alla är på det klara med vilka villkor som gäller, dvs att ni är på samma nivå och sen är det bra om alla inblandade är och beter sig som vuxna människor, så brukar det inte vara några problem.
Alltså jag tänker spontant att jag absolut skulle rekommendera andra att försöka ragga utanför kompisgruppen istället, eftersom det känns vettigast, men personligen är jag värdelös på att låta bli att ligga med folk jag vill ligga med så jag hade garanterat legat med snubben vid första bästa tillfälle. Då existerar liksom inte "är det här rätt eller fel?", "hur blir det sen?" eller "vad håller jag på med?".Så, vad säger ni tråden, är det nåt att satsa på nästa gång tillfälle ges eller ska jag hitta bättre kandidater om jag vill ligga lite?
Men har du bättre självkontroll än vad jag har: Försök att satsa på nån annan.
Jag tänker mest efteråt, kan det bli obekvämt, konstig stämning om vi ska fortsätta hänga i samma grupp efteråt?
Ja, om ni är typ 15 år är det väl risk för det. Annars, nej varför skulle det bli det?
Men är ni ute efter samma sak eller är han fortfarande ute efter mest mysigt tidsfördriv typ?Min har inte ångrat sej... Han sa ju redan när han gjorde slut att han inte ville ha nåt seriöst, men gillar mej... Så har hållt kontakten å jag har undrat vad han "varit" ute efter... Han har inte uttryckligen sagt "vänner med fördelar" men fattade nog ändå att de va de han va ute efter...
Så nu när hormonspiralen är ute sååååå... Jag mår bättre redan (den åkte igår morse) Eller jag mådde bättre innan med men va ändå "deppig" därav att jag fatta att det va mer än uppbrottet som låg bakom de... Okej att jag är är "all in" men inte på det sättet som de "blev" ändå...
Så iaf vi har träffats några ggr efter uppbrottet på ren kamratlig nivå. Men igår kom han över efter jobbet för middag å film... Trodde jag skulle köra hem honom men när jag frågade sa han förvånat "får jag inte sova över" så sagt å gjort de blev film och "mys" (inget sex) och sen sov han här... Skjutsade honom till jobbet å idag så skrev han att han sover gärna hemma i natt men om jag ville kommer han gärna över i morron och sover över igen...
Jag ser lite ut som ett frågetecken men klagar inte
Jag vet att jag gillar honom... Och nu om vi tar det "lugnare" (dvs inte typ flyttar ihop direkt) vet man ju inte vart det slutar... Han har inte haft tid med annat än jobb under tiden... Själv har jag ju sysselsatt mej med pokemon och fått tiden att gå så ...
Jag får väl se vad som händer helt enkelt...
@tott De finns ju också, bästa sättet att hitta dem verkar vara att själv ta initiativ till första kontakt på de som man tycker verkar intressanta.
För att en del vuxna människor beter sig som 15-åringar..Ja, om ni är typ 15 år är det väl risk för det. Annars, nej varför skulle det bli det?