Exakt. Morfars systers bondgård for fuck's sake!Håller med. @Migo ser inte kapet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Exakt. Morfars systers bondgård for fuck's sake!Håller med. @Migo ser inte kapet!
Hittar du några bra män på dejtingsidan?Avdelning: Vuxna män som kämpar med sin läsförståelse:
Man: "Sköning där! Vi lever nog olika liv men det där om familj har vi gemensamt. Har en gång provat på det men det var inget för mig. Vore intressantare att bekanta sig med dig och få nya perspektiv i mitt liv. Är du öppen för nya i ditt liv?"
Migo: "Jag måste säga att jag har svårt att se några som helst gemensamma nämnare utöver det faktum att jag inte vill ha barn och familj. Vilket du ju har...?"
Man: "Har två grabbar 15 och 17 år som bor hos mitt ex. De hälsar på när de själva vill.
Jag gillar att vara ute i naturen och gillar djur. Uppvuxen på somrarna på morfars systers bondgård. Numera tyvärr mer åt stadsbohållet men kompenserar det med att resa till ställen som landsbygden i Filippinerna där man ibland sover i nån bambuhydda och blir väckt av hönsen som springer runt sängen eller grisarna som grymtar en bit bort. Kanske inte så uppenbara gemensamma nämnare men jag gillar vad jag ser av ditt liv i alla fall"
Åhh... vilket kap. Han var på sina morföräldrars bondgård som barn, och gillar filipinska tuppar. Därför har vi lantlivet gemensamt. Och har tonårsbarn som han låtsas inte finns för att de bor hos sin mamma. Därför har vi önskan om att inte ha barn gemensamt. Wow!
Jag Rekommenderar att läsa detta blogginlägg och reflektera över situationen:Har sån ångest.. Vet inte vad han vill, vet inte ens vad jag själv vill.. Känner inget speciellt än men de är nog för jag är rädd att börja tycka om honom så att jag blir sårad sen.. Jaja![]()
Ni som har koll på tinder, hur kommer det sig att vissa snubbar kommer tillbaka trots att jag har svajpat vänster (ogillat) dom tidigare?
Det är inte alla som gör det, egentligen bara ett par stycken jag kan komma på nu, men å andra sidan har de kommit tillbaka 3-4gångef nu![]()
Usch. Så oattraktivt att inte värdera sina egna barnAvdelning: Vuxna män som kämpar med sin läsförståelse:
Man: "Sköning där! Vi lever nog olika liv men det där om familj har vi gemensamt. Har en gång provat på det men det var inget för mig. Vore intressantare att bekanta sig med dig och få nya perspektiv i mitt liv. Är du öppen för nya i ditt liv?"
Migo: "Jag måste säga att jag har svårt att se några som helst gemensamma nämnare utöver det faktum att jag inte vill ha barn och familj. Vilket du ju har...?"
Man: "Har två grabbar 15 och 17 år som bor hos mitt ex. De hälsar på när de själva vill.
Jag gillar att vara ute i naturen och gillar djur. Uppvuxen på somrarna på morfars systers bondgård. Numera tyvärr mer åt stadsbohållet men kompenserar det med att resa till ställen som landsbygden i Filippinerna där man ibland sover i nån bambuhydda och blir väckt av hönsen som springer runt sängen eller grisarna som grymtar en bit bort. Kanske inte så uppenbara gemensamma nämnare men jag gillar vad jag ser av ditt liv i alla fall"
Åhh... vilket kap. Han var på sina morföräldrars bondgård som barn, och gillar filipinska tuppar. Därför har vi lantlivet gemensamt. Och har tonårsbarn som han låtsas inte finns för att de bor hos sin mamma. Därför har vi önskan om att inte ha barn gemensamt. Wow!
Det har jag också märkt! Och bara de som man verkligen inte gillade, aldrig de som man råkade svaja nej på av misstagNi som har koll på tinder, hur kommer det sig att vissa snubbar kommer tillbaka trots att jag har svajpat vänster (ogillat) dom tidigare?
Det är inte alla som gör det, egentligen bara ett par stycken jag kan komma på nu, men å andra sidan har de kommit tillbaka 3-4gångef nu![]()
Så dumt att de kan ta slut, man borde då få ett nytt "varv" med de man swipat bort. Där jag är medlem finns en Tinderliknande funktion som heter Looks, det är ju väldigt lätt hänt att man råkar swipa bort någon om man är lite snabb och swipar lite för högt upp på skärmen när man egentligen bara tänkte bläddra framåt bland bilderna!Det har jag också märkt! Och bara de som man verkligen inte gillade, aldrig de som man råkade svaja nej på av misstag
Vet inte om det är folk som gör nya konton kanske? Det gjorde jag en gång när jag tog slut på folk![]()
De får inga matchningar och tar bort sin tinder för att sen logga in igen, då nollas kontot och de kan börja om med förhoppningen att tjejerna sänkt sina krav så att de duger och kommer igenom filtret![]()
Det har jag också märkt! Och bara de som man verkligen inte gillade, aldrig de som man råkade svaja nej på av misstag
Vet inte om det är folk som gör nya konton kanske? Det gjorde jag en gång när jag tog slut på folk![]()
Så dumt att de kan ta slut, man borde då få ett nytt "varv" med de man swipat bort. Där jag är medlem finns en Tinderliknande funktion som heter Looks, det är ju väldigt lätt hänt att man råkar swipa bort någon om man är lite snabb och swipar lite för högt upp på skärmen när man egentligen bara tänkte bläddra framåt bland bilderna!
Kan vara så. Eller så är det ngt med Tinders algoritm som gör att vissa kommer upp igen. För jag har läst någonstans att man liksom inte får upp alla alternativt utan att Tinder väljer ut vilka som visas för en.. På något sätt.Är det så, att dom skapar ett nytt konto med samma bild/bilder?
Ett tag trodde jag det var sånna som svajpat höger på mej efter att jag svajpat vänster på dom, att de då kom upp igen och fick en andra chans så att säga. Men det verkade inte så logiskt när de dök upp både 3 och 4 gånger![]()
Kan vara så. Eller så är det ngt med Tinders algoritm som gör att vissa kommer upp igen. För jag har läst någonstans att man liksom inte får upp alla alternativt utan att Tinder väljer ut vilka som visas för en.. På något sätt.
Funderar allvarligt på att låta en kollega ta över ett dejting-konto och sköta det åt mig.
Det kan liksom omöjligt gå sämre än vad det redan gör! Eller?![]()
Usch. Så oattraktivt att inte värdera sina egna barn
Även om man som potentiell partner inte vill ha barn så känns det ju rätt sunkigt med någon som har barn men dissar dem..
Så har det alltid varit. Minns när jag var aktiv så hade jag och min kompis båda en och samma kille som dök upp igen gång på gång. Bobby!Till er som använder tinder, tror tinder börjat göra så att de man swipat vänster på dyker upp igen. Vet inte vad som gör att vissa dyker upp oftare än andra, men det har säkert något att göra med vilka man känner, om de swipat höger på en osv. Men jag är helt säkert på att det är omöjligt att alla gjort exakt samma konton med exakt samma text inom ett par timmar.![]()