Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag såg på FB! Grattis Bison! Så himla kul!Även vårt förhållande är nu officiellt och det känns helt fantastiskt ❤
Hamnade av misstag in på en (ointressant) mans sida på hp. Senare får jag ett meddelande "Tyckte du om mina bilder? Jag berättar gärna lite mera om mig om du vill.."
Undrar om han skriver så till alla som är in på hans sida...
Kan dejta officiellt? Hur gör man när man dejtar inofficiellt?Även vi är halvt officiella, åtminstone dejtar vi officiellt enligt andrajag träffade hans syskon förra helgen och han har typ bott hos mig sen i fredags
Vi har ingen brådska att sätta nån etikett på vad vi är, men har konstaterat att vi är mer än nöjda med att hänga med bara varandra, att vi tycker om varandra mycket och att det här känns jäkligt gött typ
Herregud, karln är det bästa sex jag någonsin haftså skulle det inte bli nåt av det här kan jag nog lika gärna gå i celibat direkt.
Kan dejta officiellt? Hur gör man när man dejtar inofficiellt?
kl
Vi har inte haft "the talk". Ingen av oss har träffat varandras vänner eller familj, men det kanske kommer hända nu under sommaren
Jag är iallafall helt säker på att jag tycker jättemycket om min "dejt"![]()
Aha ja då förstår jagAlltsådet var ju lite hysch-hysch först pga att det var så snart inpå att jag och mitt ex gjorde slut. Då träffades vi väl typ inofficiellt
nu träffas vi även med varandras kompisar och så, dvs dejtar officiellt. Logiskt va?
äsch, man måste ju inte ha the talk heller!![]()
Du skulle ju inte ha något?Även vårt förhållande är nu officiellt och det känns helt fantastiskt ❤
Du skulle ju inte ha något?
Jag har inte hängt med inser jag, vilken kille är det?
Den killen hade jag dissat så himla hårt!
Sådant har jag varit med om, det har också fått mig att bryta kontakten med en person trots att personen var jättetrevlig när vi umgicks. När jag läser det du skriver så reagerar jag dock mer på att han inte går att prata med om det. Kommunikationsproblem redan i början av en relation (oavsett vilken "typ" av relation det är) bådar aldrig gott...
Jag har en 3e date i morron som kommer va en sova överdate hos mej, ska bli intressant å se hur den går... Men har inte bestämt mej än vad jag tycker ... (om killen)
Även vårt förhållande är nu officiellt och det känns helt fantastiskt ❤
Förresten @Bison - du hade ju en rejäl kravspec. Det jag minns är lång, tatuerad, bra på matlagning men jag har för mig att där var fler krav. Stämmer Mr Australia in?
Och det viktigaste: vad tycker Ruben?
Åh, jag skulle inte ha frågat, beskyddDen är rätt rejäl ja
Tycker han lever upp bra till mina krav. Lång, tatuerad, stark och lagar väldigt god mat. Skämmer bort mig något enormt nu när han bor här en vecka.
Han är fd marinsoldat och jag är så omdern att jag gillar att ha en beskyddande och trygg man vid min sida.
Ruben älskar honom![]()
Haha.. Jag älskar att du står för detLång, tatuerad, stark och lagar väldigt god mat.
Han är fd marinsoldat och jag är så omdern att jag gillar att ha en beskyddande och trygg man vid min sida.
Finns väl cirka en biljon tjejer som "står för" att de gillar just traditionella könsrollerna?Haha.. Jag älskar att du står för det![]()