Inte bara nätdejting - del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har en 3e date i morron som kommer va en sova överdate hos mej, ska bli intressant å se hur den går... Men har inte bestämt mej än vad jag tycker ... (om killen)

Hamnade av misstag in på en (ointressant) mans sida på hp. Senare får jag ett meddelande "Tyckte du om mina bilder? Jag berättar gärna lite mera om mig om du vill.."
Undrar om han skriver så till alla som är in på hans sida...

Hamnade av misstag in på en (ointressant) mans sida på hp. Senare får jag ett meddelande "Tyckte du om mina bilder? Jag berättar gärna lite mera om mig om du vill.."
Undrar om han skriver så till alla som är in på hans sida...

Med största säkerhet!

Skaffade konto på mötesplatsen häromdagen (förbannade skitväder på semestern) och hann inte mer än logga in så får jag ett meddelande från nån "Fin bild, vill du snacka?"
Fanns ingen bild på mej.. alls..

Även vi är halvt officiella, åtminstone dejtar vi officiellt enligt andra :p jag träffade hans syskon förra helgen och han har typ bott hos mig sen i fredags :o
Vi har ingen brådska att sätta nån etikett på vad vi är, men har konstaterat att vi är mer än nöjda med att hänga med bara varandra, att vi tycker om varandra mycket och att det här känns jäkligt gött typ :D
Herregud, karln är det bästa sex jag någonsin haft :o så skulle det inte bli nåt av det här kan jag nog lika gärna gå i celibat direkt.

Även vi är halvt officiella, åtminstone dejtar vi officiellt enligt andra :p jag träffade hans syskon förra helgen och han har typ bott hos mig sen i fredags :o
Vi har ingen brådska att sätta nån etikett på vad vi är, men har konstaterat att vi är mer än nöjda med att hänga med bara varandra, att vi tycker om varandra mycket och att det här känns jäkligt gött typ :D
Herregud, karln är det bästa sex jag någonsin haft :o så skulle det inte bli nåt av det här kan jag nog lika gärna gå i celibat direkt.
Kan dejta officiellt? Hur gör man när man dejtar inofficiellt? :D

kl
Vi har inte haft "the talk". Ingen av oss har träffat varandras vänner eller familj, men det kanske kommer hända nu under sommaren :)
Jag är iallafall helt säker på att jag tycker jättemycket om min "dejt" :love:

Kan dejta officiellt? Hur gör man när man dejtar inofficiellt? :D

kl
Vi har inte haft "the talk". Ingen av oss har träffat varandras vänner eller familj, men det kanske kommer hända nu under sommaren :)
Jag är iallafall helt säker på att jag tycker jättemycket om min "dejt" :love:

Alltså :D det var ju lite hysch-hysch först pga att det var så snart inpå att jag och mitt ex gjorde slut. Då träffades vi väl typ inofficiellt :D nu träffas vi även med varandras kompisar och så, dvs dejtar officiellt. Logiskt va? :D

äsch, man måste ju inte ha the talk heller! :)

Alltså :D det var ju lite hysch-hysch först pga att det var så snart inpå att jag och mitt ex gjorde slut. Då träffades vi väl typ inofficiellt :D nu träffas vi även med varandras kompisar och så, dvs dejtar officiellt. Logiskt va? :D

äsch, man måste ju inte ha the talk heller! :)
Aha ja då förstår jag :D
Helt logiskt ;)

Den killen hade jag dissat så himla hårt!

Sådant har jag varit med om, det har också fått mig att bryta kontakten med en person trots att personen var jättetrevlig när vi umgicks. När jag läser det du skriver så reagerar jag dock mer på att han inte går att prata med om det. Kommunikationsproblem redan i början av en relation (oavsett vilken "typ" av relation det är) bådar aldrig gott...

Ja, alltså... Vi har ju aldrig sagt att vi har ett "traditionellt" förhållande liksom. Det har bara blivit så att vi hänger med varandra. Varken han eller jag har så många (singel)vänner och det är ganska kul att ha någon att hitta på saker tillsammans med.
Men vi umgås mer som om vi vore tillsammans (ja, ni vet hur jag menar). Vi är inte "ihop" men ändå är vi det på nåt märkligt sätt. Lite svårt att förklara faktiskt och jag hade liksom aldrig föreställt mig att jag skulle ha den här typen av relation med någon. Någonsin. För mig har det alltid varit allt eller inget.
Och det är just det jag inte riktigt vet hur jag ska förhålla mig till nu.

@Red_Chili Jag håller med dig om att det är ytterst besvärande att han är svårpratad. Eller rättare sagt; han är oerhört ytlig. Allt är bara fluff och ballonger och rosa moln typ. Man får inte prata om något som kanske kan generera någon slags konflikt. Själv är jag visserligen inte särskilt pratsam, men jag diskuterar gärna lite djupare ämnen och jag vill, såklart, veta hur han tänker. Men där är det stopp.

Och på HP mailar jag med några stycken, men ingen som känns jätteintressant.

Grattis till dig @Bison! Jag blir glad i hjärtat av att läsa om er som faktiskt hittar kärleken! :love:

Efter förra vändan med mysko folk av manligt kön så tog jag ett uppehåll från det där med nätdejtandet. Tror inte jag egentligen var riktigt redo för att gå vidare heller, vilket säkert bidrog till pausandet, men aktiverade mig igen och efter 1 dag som aktiv, så fick jag kontakt med en riktigt trevlig man (som Inte gör ont att titta på heller) och sen dess har vi haft daglig kontakt och nu till helgen så har vi vår första dejt och vi har redan fler fler dejter lite löst inplanerade, det känns "rätt" på något vis från båda håll :o :)

Jag har en 3e date i morron som kommer va en sova överdate hos mej, ska bli intressant å se hur den går... Men har inte bestämt mej än vad jag tycker ... (om killen)

Min dejt gjorde de enkelt för mej... Han avbokade...

Fick ett meddelande från killen jag "dejtade" (sågs 3 ggr under 2-3 månader typ men som jag föll rejält för) förra året vid den här tiden ... Bara kände hur hjärtat brakade ihop...
Har chattat lite löst med honom på fb men vet inte varför han tog kontakt.
Visa konversationen för en kompis som höll med om att det kändes som att han ville nåt men inte våga fråga... Han skaffade ju flickvän vilket gjorde att han inte hörde av sej till mej (vi hade inget uttalat och han va aldrig intresserad av mer än sex då, men jag ville mer)
Får se vad han är ute efter även om jag kan ana.... Men vet inte alls hur jag ska ta ställning till det...

Vi har ju visserligen inte haft "the talk", men igår tog jag bort min profil på Tinder. Inte för att det är någon stor grej, har knappt varit inne i appen sedan första dejten med J (förutom på fyllan när jag demonstrerat svajpandet för nyfikna kompisar :D) men ändå. Jag känner mig inte som singel längre :love:

Förresten @Bison - du hade ju en rejäl kravspec. Det jag minns är lång, tatuerad, bra på matlagning men jag har för mig att där var fler krav. Stämmer Mr Australia in?

Och det viktigaste: vad tycker Ruben?

Den är rätt rejäl ja :D
Tycker han lever upp bra till mina krav. Lång, tatuerad, stark och lagar väldigt god mat. Skämmer bort mig något enormt nu när han bor här en vecka.
Han är fd marinsoldat och jag är så omdern att jag gillar att ha en beskyddande och trygg man vid min sida.

Ruben älskar honom :)

Den är rätt rejäl ja :D
Tycker han lever upp bra till mina krav. Lång, tatuerad, stark och lagar väldigt god mat. Skämmer bort mig något enormt nu när han bor här en vecka.
Han är fd marinsoldat och jag är så omdern att jag gillar att ha en beskyddande och trygg man vid min sida.

Ruben älskar honom :)
Åh, jag skulle inte ha frågat, beskydd :banghead:
;)
Men kul att det har klickat så bra! Mellan er alla tre :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 693
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 954
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 366
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 293
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka