Men fy va obehagligtTack allihopa!
Jo, nyss skrev han och hotade att komma hem till mig också (han bor bara 15 min bort, kan tilläggas). Eh..Jo, jag fimpar nog honom. Han låter mer och mer knäpp tycker jag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men fy va obehagligtTack allihopa!
Jo, nyss skrev han och hotade att komma hem till mig också (han bor bara 15 min bort, kan tilläggas). Eh..Jo, jag fimpar nog honom. Han låter mer och mer knäpp tycker jag...
Bryt rakt av men radera inte konversationerna! Informera honom att du har allt sparat och kontaktar polis samt har berättat det här för flera om han öht försöker kontakta dig mer.Tack allihopa!
Snackat med en kille ett tag, som jag känner mig rätt "kluven" inför. Tips mottages tacksamt!
Han är "gränsfall" åldersmässigt för mig (29 år), men ser väldigt bra ut.
Så i början när vi snackade så var han jättetrevlig. Väldigt intressant att diskutera saker (= politik, aktuella samhällshändelser m.m.) med, allmänt trevlig osv. osv. Sen råkade jag i något sammanhang nämna att jag var okysst och oskuld. Där och då verkar det ha slagit totalslint hos honom. Ever since then har han bara tjatat om att få se min nakna kropp, och om att vi ska träffas i hans lägenhet alt. bil och ligga. Först började han nämna det lite försiktigt, och jag markerade tydligt att jag inte vill. Men han bara tjatar och tjatar "men snälla, kan jag inte få se dina bröst?" "men snälla, kan du inte komma över till mig nu snälla, jag är så kåt att jag dör" osv. osv.
Detta kommer jag ju givetvis inte att göra, kan tilläggas.
Men han är ändå intressant att över mail skriva med, om det är med rätt saker. Så någon liten del vill ändå kunna fortsätta ha intressanta diskussioner med honom, om rätt ämnen. Men han verkar ha hakat upp sig fullständigt. Vad hade ni gjort?
Tack allihopa!
Dumpa, verkligen.Tack allihopa!
1) SkärmdumpaTack allihopa!
Kjell 57 år: hej en fråga kan man kyssas med ring i läppen har du flera kram kjell
Jag: Nej, det går inte att kyssas med en ring i läppen.
Kjell: det var et jag trodde har du på flera ställe kram kjell
Jag: Ja, jag har en piercing i underlivet också.
Kjell: nä du skojar med mej en tjej sa till mej att hon hade bättre sex stämmer det hon hade i clitoris var har du kram kjell
Jag: Hon ljög, det går inte att ha sex med underlivspiercings.
Kjell: okej har du i blygdläpparna eller var du ser skön ut kram kjell
Jag: Ja de är ihoppiercade.
Kjell: okej du vill ha en yngre kille ingen dejt bara
Jag: Vill ha en kille som aldrig vill kyssas eller ha sex. Är det du?
Kjell: nej det blir nog tråkigt tror jag har du inga behov eller känslor
Jag: Nej inga behov eller känslor alls.
Kjell: okej jag förstår
Jag: Duktig pånke.
Kjell: tack flicka lilla
Jag: Varsågod.
Kjell: ok
Jag: Ja.
![]()
Du är underbar!Kjell 57 år: hej en fråga kan man kyssas med ring i läppen har du flera kram kjell
Kjell: nä du skojar med mej en tjej sa till mej att hon hade bättre sex stämmer det hon hade i clitoris var har du kram kjell
![]()
DööööörKjell 57 år: hej en fråga kan man kyssas med ring i läppen har du flera kram kjell
![]()
Jag funderar fortfarande över det här. Det är så vidrigt.Snackat med en kille ett tag, som jag känner mig rätt "kluven" inför. Tips mottages tacksamt!
Han är "gränsfall" åldersmässigt för mig (29 år), men ser väldigt bra ut.
Så i början när vi snackade så var han jättetrevlig. Väldigt intressant att diskutera saker (= politik, aktuella samhällshändelser m.m.) med, allmänt trevlig osv. osv. Sen råkade jag i något sammanhang nämna att jag var okysst och oskuld. Där och då verkar det ha slagit totalslint hos honom. Ever since then har han bara tjatat om att få se min nakna kropp, och om att vi ska träffas i hans lägenhet alt. bil och ligga. Först började han nämna det lite försiktigt, och jag markerade tydligt att jag inte vill. Men han bara tjatar och tjatar "men snälla, kan jag inte få se dina bröst?" "men snälla, kan du inte komma över till mig nu snälla, jag är så kåt att jag dör" osv. osv.
Detta kommer jag ju givetvis inte att göra, kan tilläggas.
Men han är ändå intressant att över mail skriva med, om det är med rätt saker. Så någon liten del vill ändå kunna fortsätta ha intressanta diskussioner med honom, om rätt ämnen. Men han verkar ha hakat upp sig fullständigt. Vad hade ni gjort?
Jag funderar fortfarande över det här. Det är så vidrigt.
Är det alltså så att en del tjejer är så vana vid sexuella trakasserier att de liksom tycker att det ingår i paketet? Jag förstår inte hur du överhuvudtaget kunde överväga att fortsätta prata med honom, bara ni pratade om andra saker.
Det låter som att de här tjejerna accepterar att en kille bär sig åt så, man får liksom ta det, men han är "intressant i rätt ämnen". Det gör mig både ledsen och förbannad.
Då borde du verkligen lära dig att reagera. Det är för jävligt.Nu har jag ju visserligen "en historia" (läs: mobbad under hela grundskolan både psykiskt och fysiskt) så jag kanske är avtrubbad, vad vet jag, men jag reagerar faktiskt inte nämnvärt på sexuella trakasserier inser jag nu
Enda gången jag verkligen fimpat folk direkt på typ Tinder är när de endera skrivit knäppa grejer direkt, eller uttryckligen velat våldta mig (och gärna också beskrivit in i minsta detalj hur de skulle gå till väga)....