Det har jag aldrig stött på så Det kan jag inte uttala mig omÄr det samma som att vissa tjejer tror att killar har det så enkelt?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det har jag aldrig stött på så Det kan jag inte uttala mig omÄr det samma som att vissa tjejer tror att killar har det så enkelt?![]()
Jag har aldrig hört en tjej säga att killar har det lätt, bara tvärtom.Är det samma som att vissa tjejer tror att killar har det så enkelt?![]()
Det vet vi ju om sedan tidigare att killar inte har det lättare, vi har ju trots allt några killar som skriver om sina vedermödor och alla problem de stöter på i dejtingdjungeln.Jag har aldrig hört en tjej säga att killar har det lätt, bara tvärtom.
Beror säkert på vilka man rör sig runt, jag har hört det ett flertal gånger, men det är inget jag själv tror blint på, tror det är lika för alla.Jag har aldrig hört en tjej säga att killar har det lätt, bara tvärtom.
Borde nog vara samma då det troligen är lika för alla, men jag kan ha fel.Det har jag aldrig stött på så Det kan jag inte uttala mig om
Ja jag tror inte man har det lättare att träffa kärleken bara pga att man tillhör ett visst könBorde nog vara samma då det troligen är lika för alla, men jag kan ha fel.![]()
Hade det varit så hade jag bytt till det könet direkt.Ja jag tror inte man har det lättare att träffa kärleken bara pga att man tillhör ett visst kön
Det har jag aldrig stött på så Det kan jag inte uttala mig om
Fast sådär tänker jag aldrig, då skulle man ju inte ens kunna gå utanför huset.Jag tycker det verkar enklare för killar att dejta i alla fall.
Kille som ska gå på dejt: "Bara inte tjejen är tjock..."
Tjej som ska gå på dejt: "Bara jag inte blir våldtagen..."
Fast sådär tänker jag aldrig, då skulle man ju inte ens kunna gå utanför huset.![]()
För övrigt... Folk som kommer överens om att man ska försöka ses den och den dagen när personen ifråga blivit av med sina ungar. Är det bara jag eller är det fullt rimligt att det då är personen med ungar som snällt får hojta till när denne kan ses (alternativt lämna återbud givetvis) eller borde jag i det läget hojta till själv? Har ingen som helst lust att sitta och "sno uppmärksamhet" (jag är trött, ni fattar vad jag menar trots kasst ordval) när han har ungarna, och definitivt ingen lust att sitta och jaga en snubbe som när det kommer till kritan verkar ointresserad av att ses. Samtidigt anser jag att kan eller vill man inte i det läget så kan man iaf ha hyfs nog att lämna återbud.
Nu har vi inte haft kontakt på typ en vecka och jag antar således att snubben inte var intresserad så det får väl vara, jag tänker inte gå på någon jakt. Men som socialt inkompetent tar jag gärna emot input för framtida fall.
Men Herregud! Självklart ska du hålla koll på när personen har sina barn!För övrigt... Folk som kommer överens om att man ska försöka ses den och den dagen när personen ifråga blivit av med sina ungar. Är det bara jag eller är det fullt rimligt att det då är personen med ungar som snällt får hojta till när denne kan ses (alternativt lämna återbud givetvis) eller borde jag i det läget hojta till själv? Har ingen som helst lust att sitta och "sno uppmärksamhet" (jag är trött, ni fattar vad jag menar trots kasst ordval) när han har ungarna, och definitivt ingen lust att sitta och jaga en snubbe som när det kommer till kritan verkar ointresserad av att ses. Samtidigt anser jag att kan eller vill man inte i det läget så kan man iaf ha hyfs nog att lämna återbud.
Nu har vi inte haft kontakt på typ en vecka och jag antar således att snubben inte var intresserad så det får väl vara, jag tänker inte gå på någon jakt. Men som socialt inkompetent tar jag gärna emot input för framtida fall.
Nej gud nej, det förstår jag också. Grejen är att den här snubben inte ens lämnat återbud när han inte kunnat ses innan utan hört av sig först efteråt och låtsats om ingenting. Nu efter ungarna har vi pratat lite löst på kik någon dag senare och det har varit samma visa, och sen har det varit helt tyst i drygt en vecka.Min input är att du har helt rättden som har förhindret på sin sida får vara den som hojtar när det funkar. Men vill bara inflika att det inte behöver bero på ointresse om den andra inte hör av sig direkt, jag har själv haft ett rätt struligt barnschema den här våren. Försökte dejta en kille under den tiden, vilket resulterade i att han till slut drog slutsatsen att jag inte var intresserad, när det berodde på att jag faktiskt inte kunde. Men det kändes rätt dumt att höra av sig flera gånger i veckan för att tala om det. "Hej, ville bara tala om att jag fortfarande har barnet och inte kan ses"
typ....
Tror inte det.Hur är det när man ändrar profiltexten på hp, syns den gamla medan den nya är under granskning?
Hur är det när man ändrar profiltexten på hp, syns den gamla medan den nya är under granskning?