Inte bara nätdejting - del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mig veterligen har man kommit fram till att den vanligaste rädslan vid dejting för tjejer är våldtäkt och för killar att tjejen är tjock (be mig inte om en källa här, jag orkar inte googla). Det är vidrigt på så många vis men innebär givetvis inte att tjejer inte skulle våga gå utanför dörren utan det gäller just i dejtingsammanhang.
Mvh en sån där superläskig tjockis

För övrigt... Folk som kommer överens om att man ska försöka ses den och den dagen när personen ifråga blivit av med sina ungar. Är det bara jag eller är det fullt rimligt att det då är personen med ungar som snällt får hojta till när denne kan ses (alternativt lämna återbud givetvis) eller borde jag i det läget hojta till själv? Har ingen som helst lust att sitta och "sno uppmärksamhet" (jag är trött, ni fattar vad jag menar trots kasst ordval) när han har ungarna, och definitivt ingen lust att sitta och jaga en snubbe som när det kommer till kritan verkar ointresserad av att ses. Samtidigt anser jag att kan eller vill man inte i det läget så kan man iaf ha hyfs nog att lämna återbud.

Nu har vi inte haft kontakt på typ en vecka och jag antar således att snubben inte var intresserad så det får väl vara, jag tänker inte gå på någon jakt. Men som socialt inkompetent tar jag gärna emot input för framtida fall.

Jag ska på dejt i eftermiddag, planen var minigolf men regnet verkar vräka ner hela dagen så det blir kaffe istället. Tänker inget speciellt om det, han verkar okej men inte mer.

Ikväll eller imorgon ska jag träffa en annan som jag började snacka med på badoo igår. Jag kan få en liten känsla ibland att han är lite dryg, inte hela tiden, utan nån kommentar ibland. Men det kan å andra sidan lika gärna vara för att jag tolkar honom fel, det lär ju visa sig när vi ses.

För övrigt... Folk som kommer överens om att man ska försöka ses den och den dagen när personen ifråga blivit av med sina ungar. Är det bara jag eller är det fullt rimligt att det då är personen med ungar som snällt får hojta till när denne kan ses (alternativt lämna återbud givetvis) eller borde jag i det läget hojta till själv? Har ingen som helst lust att sitta och "sno uppmärksamhet" (jag är trött, ni fattar vad jag menar trots kasst ordval) när han har ungarna, och definitivt ingen lust att sitta och jaga en snubbe som när det kommer till kritan verkar ointresserad av att ses. Samtidigt anser jag att kan eller vill man inte i det läget så kan man iaf ha hyfs nog att lämna återbud.

Nu har vi inte haft kontakt på typ en vecka och jag antar således att snubben inte var intresserad så det får väl vara, jag tänker inte gå på någon jakt. Men som socialt inkompetent tar jag gärna emot input för framtida fall.

Min input är att du har helt rätt :) den som har förhindret på sin sida får vara den som hojtar när det funkar. Men vill bara inflika att det inte behöver bero på ointresse om den andra inte hör av sig direkt, jag har själv haft ett rätt struligt barnschema den här våren. Försökte dejta en kille under den tiden, vilket resulterade i att han till slut drog slutsatsen att jag inte var intresserad, när det berodde på att jag faktiskt inte kunde. Men det kändes rätt dumt att höra av sig flera gånger i veckan för att tala om det. "Hej, ville bara tala om att jag fortfarande har barnet och inte kan ses" :p typ....

Men Herregud! Självklart ska du hålla koll på när personen har sina barn!:eek: Annars är du ju ointresserad! Som kvinna måste man redan i datingstadiet visa lite familjeprojektledarskills!

Seriöst: Nej, jag tycker du har helt rätt!

Haha good to know, tack!

Min input är att du har helt rätt :) den som har förhindret på sin sida får vara den som hojtar när det funkar. Men vill bara inflika att det inte behöver bero på ointresse om den andra inte hör av sig direkt, jag har själv haft ett rätt struligt barnschema den här våren. Försökte dejta en kille under den tiden, vilket resulterade i att han till slut drog slutsatsen att jag inte var intresserad, när det berodde på att jag faktiskt inte kunde. Men det kändes rätt dumt att höra av sig flera gånger i veckan för att tala om det. "Hej, ville bara tala om att jag fortfarande har barnet och inte kan ses" :p typ....
Nej gud nej, det förstår jag också. Grejen är att den här snubben inte ens lämnat återbud när han inte kunnat ses innan utan hört av sig först efteråt och låtsats om ingenting. Nu efter ungarna har vi pratat lite löst på kik någon dag senare och det har varit samma visa, och sen har det varit helt tyst i drygt en vecka.
Kan väl mest konstatera att om han mot förmodan fortfarande skulle vara intresserad så är jag det inte ändå. Letar hellre fram en snubbe som faktiskt har lite hyfs :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 709
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
17 008
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 422
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 306
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka