Det är nog otroligt enkelt, för de som råkar vara tjejer utan något som ens liknar krav på den andra, tjejer som bara tar "första bästa" och skiter i vem eller vad det råkar varaDet stör mig att vissa killar tror att alla tjejer har det så enkelt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är nog otroligt enkelt, för de som råkar vara tjejer utan något som ens liknar krav på den andra, tjejer som bara tar "första bästa" och skiter i vem eller vad det råkar varaDet stör mig att vissa killar tror att alla tjejer har det så enkelt
Jo, jag med. Samtidigt så tänker jag att det kan vara bra för mig som har så svårt att läsa folks "signaler" i dejtingsammanhamg. Då blir nätdejting lite smidigare då man vet att båda personer iaf är intresserade av att dejta
Mitt hopp ligger iaf i att jag ju faktist en gång dejtat en kille fem gånger där det gick relativt lätt hela vägen (tills han ville sluta ses), så då borde det ju kunna hända igen tänker jag
![]()
Det ena utesluter väl inte det andra?
Det är du inte alls! Du är fantastisk!Jag har det ju helt ok själv ändå.. Verkar vara en alldeles för konstig människa för att kunna lyckas inom kärlek ändå![]()
Hänger inte med..Det är nog otroligt enkelt, för de som råkar vara tjejer utan något som ens liknar krav på den andra, tjejer som bara tar "första bästa" och skiter i vem eller vad det råkar vara(inte för att jag träffat någon sådan, men det borde väl finnas... kanske...)
Dömmer inte alls att du blockar nån som beter sig illa, men blockar du direkt efter du skrivit ett svar tror jag inte personen i fråga kan läsa svaretSjälv slutar jag inte förvånas över att man kan växla ett par mail och sedan helt plötsligt vara blockerad?Varför inte bara säga att man inte är intresserad? Eller som han som började med att läxa upp mig, han blockerade jag faktiskt efter att jag skrev till honom att det var bättre att inte skriva alls om man ändå bara ville ge ett gnälligt intryck.
![]()
![]()
Jag är snarare sån att jag, när jag får en crush på nån "i verkliga livet", har svårt att tolka vänskapligt "flört" från intresserat flört :/Jag har också svårt att läsa folks signaler, det krävs att den andra är typ extremt tydlig för att jag ska se det. Men det tror jag handlar mer om min osäkerhet på mig själv, jag vågar inte tro att någon faktiskt kan vara intresserad, så jag ser det helt enkelt inte.
Klart att det kan hända igen, det är på inget sätt kört för dig, det tror jag inte!![]()
@corzette har du hört av dig då? Förstår absolut att du inte vill "jaga", men det finns olika grader mellan det och att inte höra av sig alls![]()
Känner likadant. Orkar liksom inte leta och titta och läsa på dejtingsidorna, och orkar inte skriva mer eller mindre krystade texter till helt okända människor. Jag försöker lita på att "han" kommer emot mig någon dag irl istället. Känns mycket bättre så.Jag är kass på det här med att dejta. Jag tycker om att lära känna folk och låta det växa fram, men det känns så pressat i dejtingsammanhang. Skulle mycket hellre träffa någon genom bekanta typ.
Jodå, det gick från "oläst" till "läst" men jag slapp läsa något svar i retur.Dömmer inte alls att du blockar nån som beter sig illa, men blockar du direkt efter du skrivit ett svar tror jag inte personen i fråga kan läsa svaretbara så du vet om det..
Ah, då förstår jag att du inte vill skriva mer! Tråkigt att du blev besvikenJapp chattade med han på måndan, de jag skicka på måndagen lästen han hälften men svarade inte, sen inte ens läst. Skicka ett på tisdagen och ett i onsdags... Alla mottagna och han är aktiv på kik (vår kommunikations"plats" (ser ju skillnad på tunt och "fetstilat" D) men som sagt inte läst...
Så han pratar helt enkelt med nån som är mer intressant![]()
Ah, va bra!Jodå, det gick från "oläst" till "läst" men jag slapp läsa något svar i retur.![]()
Dömmer inte alls att du blockar nån som beter sig illa, men blockar du direkt efter du skrivit ett svar tror jag inte personen i fråga kan läsa svaretbara så du vet om det..
Ok, jag fick för mig att det var som på Tinder, att hela konversationen försvannOm det är HP vi pratar om så kan den blockade läsa men inte svara. Så det går att kapa diskussionen där liksom. Vilket är både bra och dåligt tycker jag. Diskussionen kapas som sagt men det ger inte den blockerade möjlighet att besvara/ge sin syn på saken.
Är det samma som att vissa tjejer tror att killar har det så enkelt?Det stör mig att vissa killar tror att alla tjejer har det så enkelt
Jag är snarare sån att jag, när jag får en crush på nån "i verkliga livet", har svårt att tolka vänskapligt "flört" från intresserat flört :/