Vi jagar inte runt huset så älgarna har full koll på att det är fredad zon Man nästan ser att de går närmare hundgården bara för att de kan...Förlåt men
Roliga älgar och stackars hundar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi jagar inte runt huset så älgarna har full koll på att det är fredad zon Man nästan ser att de går närmare hundgården bara för att de kan...Förlåt men
Roliga älgar och stackars hundar
Vi jagar inte runt huset så älgarna har full koll på att det är fredad zon Man nästan ser att de går närmare hundgården bara för att de kan...
Ja oftast kommer de dessutom i grupp om 2-5 st, jag skulle kunna sitta på ett älgpass i en vecka utan att se en tillstymmelse till älg, men på tomten finns de typ dagligen...Gud så smidigt att parkera sig hemma på jägarens tomt när man vill vara ifred
Ja oftast kommer de dessutom i grupp om 2-5 st, jag skulle kunna sitta på ett älgpass i en vecka utan att se en tillstymmelse till älg, men på tomten finns de typ dagligen...
Haha då hade jag gett upp jakten och börjat med frimärken.Jag ser framför mig typ 50 älgar som står i trädgården och morsar på er på morgonen. "Tja, ska ni dra ut på jakt nu? Lycka till "
Ja oftast kommer de dessutom i grupp om 2-5 st, jag skulle kunna sitta på ett älgpass i en vecka utan att se en tillstymmelse till älg, men på tomten finns de typ dagligen...
Tiken min hane parat va tom enligt ultraljudet idag. Men troligtvis kommer vi försöka på nästa löp igen.
Tiken min hane parat va tom enligt ultraljudet idag. Men troligtvis kommer vi försöka på nästa löp igen.
Men usch förstår att du är skakig, vilken tur att allt gick så braSambon har precis hämtat mig och jag sitter här i lite chock.
Körde hem från stallet. 70 sträcka. Då jag vet det är mycket rådjur där håller jag aldrig 70. Tur det från diket hoppar det upp en stor hund. Jag försöker väja och bromsa samtidigt och viltairbagen löser ut och en duns hörs. Jag vågar inte öppna. Ser ägaren komma springandes. Han öppnar dörren och frågar hur det är med mig men det enda jag kan få fram är hur gick det med hunden?
Tack gode Gud för att jag körde långsamt, bra bil och att bilen bakom höll avstånd. Hunden klarade sig utan en skråma men rejält omskakad.
Min hund klarade sig väldigt bra också i sin bur.
Känner mig rätt skakig nu.
Vissa tikar juver svullnar vid löp och kan då bröstvårtorna förändras, eller om hon har varit skendräktig. Min tik som är skendräktig har ju vissa stora och de få som det inte är mjölk i är pyttesmå.Vi har en tik på prov här hemma hos oss, jag har aldrig haft tikar men när jag kände igenom henne slogs av att hennes bröstvårtor är så himla olika i storlek trots att hon inte haft valpar. Är det vanligt?
Sambon har precis hämtat mig och jag sitter här i lite chock.
Körde hem från stallet. 70 sträcka. Då jag vet det är mycket rådjur där håller jag aldrig 70. Tur det från diket hoppar det upp en stor hund. Jag försöker väja och bromsa samtidigt och viltairbagen löser ut och en duns hörs. Jag vågar inte öppna. Ser ägaren komma springandes. Han öppnar dörren och frågar hur det är med mig men det enda jag kan få fram är hur gick det med hunden?
Tack gode Gud för att jag körde långsamt, bra bil och att bilen bakom höll avstånd. Hunden klarade sig utan en skråma men rejält omskakad.
Fysjutton! Vilken tur att allt gick bra ändå!Sambon har precis hämtat mig och jag sitter här i lite chock.