Hände en obehaglig grej igår också. Känner att jag behöver skriva av mig lite. Hoppas det är okej även om det inte är direkt hundrelaterat. Skulle ner till förrådet och hämta en grej till bilen igår på förmiddagen innan vi skulle åka och hämta bilburen. Där nere var det två män. I mitt förråd och rotade igenom mina grejer... Det märktes att dom kom av sig och sa något i stil med "Det har varit inbrott så vi kollar igenom lite grejer". Jag sa då att det där är mitt förråd. Då kom de av sig ytterligare och började prata om inbrott och kom med dåliga ursäkter och svamlade på tills jag sa att de ska gå nu och då skyndade de sig förbi mig och ut.
Är förvånad över hur lugn jag höll mig. Det är två dörrar ner ditt och hörs inte särskilt väl om de skulle fått för sig något. Man vet ju aldrig hur mycket de har snott på andra ställen för hur mycket pengar som helst... Men det ser inte ut som att de har hunnit ta något i förrådet iaf. Men obehagligt var det. Har sett en av dom innan men vet inte var personen bor.
Så tråkigt bara att de röjt runt bland grejerna vi packat. Tog en bra stund och jag ska ju snart åka
Från och med nu så får Gripa följa med mig när jag går ut... Känns tryggast på något sätt.