Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Häftigt med varg!
Förstår att det är olustigt iom hundarna, men jag skulle så gärna få se varg!
Jag som har bott hur länge som helst i ett vargrevir och aldrig fått möjligheten att sen en, det känns surt. Har aldrig varit orolig för mina hundar, så länge man har pli på dom. Förstår oron om man är jägare men som tur är finns det jägare som vill ha kvar vargen i den svenska faunan.
Akta så du inte har stött på Kapten under att av alla sina alias. Eller frugan.
Haha OtisPå tal om Otis och tyskar - det gänget vi brukar jaga hos i Tyskland var här och jagade älg i helgen. Det första de säger är ”AraSlei, I heard you sold your crazy dog! Why?!”
Otis, alla minns honom på något vis
Känner igen det där! Man blir glad av att de sköter sig och fortsätter i lugn och ro med annat och vips så är en borta... Så svårt när de kommit på hur de ska göra för att ta sig ut och en själv inte sett detSkitungen har rymt igen, börjar funderar om han klättrar trots allt. Men jag har ju sett honom försöka ta sig ut genom att krypa, och han har rymt så tidigare. Men jag har fäst nätet där det inte redan satt fast och allt sitter fortfarande fast. Det ska vara om han hittat något ställe som jag inte sett..blöh, blir less. Nu är han i hundgården istället. Rymmer han från den så vet jag att han klättrar iaf...
Jag släppte ut dom och höll koll med jämna mellanrum och var så glad att de typ busade lite/chillade/jagade skator och han hade varit ute i 40 min utan att rymma. Nästa gång jag kollar ut var de bara 2...
Jag tolkar sånt som smärta! (Eller saknad om nån i flocken föravunnit)Har nån av er upplevt er hund som ledsen nån gång?
Förra veckan var vi hos vet, och hon fick lugnande, var påverkad hela dagen sen, märkte att hon mådde illa och var trött. Dagen efter tyckte jag att hon var sitt vanliga jag igen. Men under veckan har hon varit så låg, lagt sig vid dörren (som hon aldrig gör) skakat till och från. Hon har varit rätt skottberörd, och jag funderar på om det varit grannen som kört sin hoj utanför och det likosm har pangat till, men det känns långsökt för hon är van vid det ljudet. Äter bra, är pigg och glad vid promenader.
Upplever henne som ledsen och något rädd inne.