Jag är inte bortglömd va?
Haha Jag skickar PM!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är inte bortglömd va?
Haha Jag skickar PM!
Bra strategi, eller hur?Du behöver inte leta valpköpare, du kan sprida alla valpar till bukefalister istället. Jättebra, då kan vi följa dem länge
Bra kontring.
Tycker för övrigt att det är på tok för lite bilder på VALPH. Sköter inte @mandalaki sin uppgift som personlig bildassistent längre?!
Men nu finns ju den nya funktionen som gör det enklare att ladda upp. Då tycker jag allt vi kan kräva lite mer valpbilder från dig
Machafuko har helt rätt!
Problemet är att det inte finns så många bra bilder av valph. Det är mest ett tvåfärgat och ett trefärgat streck på alla bilder - dvs, kraftig rörelseoskärpa pga energisk lek. Men här är i alla fall en där han är stilla och visar upp sitt finaste porträttfejs.
Precis så! Mer bilder.Med andra ord, step up your kamera-game @Hyacinth !
Facebook påminde mig om att det är 3 år sedan Frodo fick så mycket stryk av en arg tacka att han fick hjärnskakning på jobbet. Hon gav sig på honom med full kraft och han stod pall tills hon gav sig och gick dit hon skulle. Så här såg han ut när vi kom hem
Såna där veka border collies...
Åt ni får i kål helgen efter ..?
Visst ja, det borde jag fattatInte min tacka, jag var och klippte på en annan besättning. Här hade hon blivit hundmat
Snacka om noll insikt i vad det är för något i en JRT!Visst ja, det borde jag fattat
Det är lite så jag känner när jag läser om hundar som tar katter. Jag vädrar BLOD.
Läste i en omplaceringsgrupp häromdagen någon som sökte en JRT. "Vi har hamster, marsvin och kanin så det måste funka med dem". Lycka till ...
Exakt! Men hunden får väl roligt i alla fall ...Snacka om noll insikt i vad det är för något i en JRT!
Apropå omplaceringsgrupper - följer ett par stycken - så verkar det vara påfallande många med amstaffblandningar som får "ändrade förhållanden"?
Ja, det är mest i en annan grupp jag sett dem. Och jag tänker som du. Hoppsan, vi fick en hund som var HUND, bäst vi kallar det ändrade förhållanden för allergi tror väl ingen på längre ...I min omplaceringsgrupp tycker jag inte vi har så himla mycket amstaffs faktiskt, de som läggs upp är ofta mer eller mindre problemhundar dock, och jag får känslan av att man köpt den för att det är lättast att få tag på och sen insett att en hund behöver ju motion ibland kallar man nog den insikten för ändrade förhållanden...
Ja, det är mest i en annan grupp jag sett dem. Och jag tänker som du. Hoppsan, vi fick en hund som var HUND, bäst vi kallar det ändrade förhållanden för allergi tror väl ingen på längre ...