Hunduppdatering del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så gött att vara uppväxt i en familj där ingen höjer på ögonbrynet över antalet hundar. Det är ingen av oss som lär komma upp i mormor och morfars antal på 13 vuxna hundar i någon närtid ändå... :angel:
Mamma säger bara att hon inte vill passa alla hemma hos sig men får hon bo här spelar antalet ingen roll och pappa frågar när det ska bli en till?! När undrar jag, ska du inte fråga OM det ska bli en till? Näe, det förutsätter jag att det blir svarade han :rofl:
 
Idag hade vi finbesök :D Långpromenad till tom hage och efter en stund sprang de faktiskt också, alla tre. Hem, äta lunch och sedan slappa lite i soffan. Nu är mina dårar SÅ galet trötta :p De blir så förvirrade när det plötsligt är en till hund hemma.
Jag gissar att ni känner igen vårt finbesök:
27879371_341581226358700_7592008935163297792_n.jpg
Tinja ser sådär lagom smart ut :angel:
Tack för trevligt sällskap! Tinja sover sött och jag försöker stretcha min fortfarande ömmande vad :rofl:
 
Mamma säger bara att hon inte vill passa alla hemma hos sig men får hon bo här spelar antalet ingen roll och pappa frågar när det ska bli en till?! När undrar jag, ska du inte fråga OM det ska bli en till? Näe, det förutsätter jag att det blir svarade han :rofl:

Samma här! Vi bor i hus med 15000kvm tomt, mamma i en lägenhetstrea. :p
 
Så gött att vara uppväxt i en familj där ingen höjer på ögonbrynet över antalet hundar. Det är ingen av oss som lär komma upp i mormor och morfars antal på 13 vuxna hundar i någon närtid ändå... :angel:
Min ena moster har fött upp schäfer, min andra har i nuläget 5 hundar. Verkar tyvärr inte göra någon skillnad i min familj. Fast det är klart, det är ju inte tretton. :D
 
Mamma säger bara att hon inte vill passa alla hemma hos sig men får hon bo här spelar antalet ingen roll och pappa frågar när det ska bli en till?! När undrar jag, ska du inte fråga OM det ska bli en till? Näe, det förutsätter jag att det blir svarade han :rofl:
Här vågar ingen kommentera framtida hundplaner, och jag vågar inte prata om dem heller :rofl: Räknar med att få en upprepning av hur det varit varje gång hittills.
 
Så fort vår ekonomi repat sig lite, den fick sig en ordentlig skrapa i december, så ska jag anmäla mig till en sökkurs med fluffvargen. Fram tills dess så leker vi lite hemma, och jäklar sicken nos han har. Just nu kör vi lite uppsök av hans precious tennisboll och han tar det på bara ett par sekunder varenda gång, även om jag gömmer den utan att han ser.
Ska bli så jäkla roligt att få börja jobba på allvar med honom:love:
 
Så fort vår ekonomi repat sig lite, den fick sig en ordentlig skrapa i december, så ska jag anmäla mig till en sökkurs med fluffvargen. Fram tills dess så leker vi lite hemma, och jäklar sicken nos han har. Just nu kör vi lite uppsök av hans precious tennisboll och han tar det på bara ett par sekunder varenda gång, även om jag gömmer den utan att han ser.
Ska bli så jäkla roligt att få börja jobba på allvar med honom:love:

Låter som att han ni matchar bra? :D
 
Valpen har ett öga som under gårdagen blivit väldigt rött och irriterat, rinner och kommer lite var :( har tid idag hos veterinären, hoppas verkligen att det är något ofarligt och att hon får något som hjälper!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Ni vet hur det fungerar. Förra tråden hittar ni här...
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
112 269
Senast: Viva
·
  • Låst
Relationer :devil: Fortsätt här..... Vi vill läsa allt, så var inte blyga, sista sidan på förra tråden finner ni här...
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
114 959
Senast: LenaH
·
Hundavel & Ras Del 1 http://www.bukefalos.com/threads/valp-2017.1412229/page-100#post-18206032 Här fortsätter vi!
38 39 40
Svar
780
· Visningar
57 574
Senast: bollen__
·
D
Övr. Hund Har du någonsin hamnat i nån dispyt/konflikt nån gång med nån närstående eller bekant eller kanske rentav främmande om din hund? Eller...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
6 482
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp