Hunduppdatering del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänker ni att ni ska placera ut Jarla hos någon eller sälja henne framöver?
Eller väntar ni mest på att Criga ska kunna åka hem igen?

Allt hänger på röntgen. Är hon fri stannar hon här och blir sambons nya tävlingshund (de har redan kommit långt) och går i avel.

Skulle hon få en anmärkning så säljs hon. Jag vill behålla henne ändå för hon är verkligen den roligaste hunden ever, men sambon är benhård- inga mer hundar som inte är avelsdugliga! Det räcker med Mamma Mu och Skägget.
Jag håller inte med :cautious:

Criga ska hem eller till nytt hem oavsett. Hon är bara här tillfälligt.
 
Din ras gör sig i profil! :up:

Ja det gör dom :love:
fast min är rätt söt framifrån med ;)
IMG_20180209_132916.jpg
 
Åkte till min mormor igår för att leta efter en minnessten till morfar. Hundarna var med och vi tog en sväng upp i skogen för att rasta av dem lite. Skogen i detta fallet är typ 4 hektar stort och ligger i 10% lutning så alla inklusive jag som bar på bebisen i selen va lite ledbrutna efter en timme upp och ner där :D 2 av 4 hundar hittade dessutom rester efter ett dött rådjur. En kom med ett ben och en kom med huvud plus ryggrad :wtf: Luktade inte jättegott direkt.

Samt att mammas vita herdehund hittade en hög med grisskit som han dränkte hela kroppen i :D Hon hade en jätte härlig bilresa hem :rofl:
 
Blivit kontaktad av redaktören till rastidningen som vill att jag ska skriva något under rubriken ”Vägen till det perfekta tollarköpet”. Hon hade tydligen hört från massa folk att jag letat minst sagt aktivt. :o

Folk vet tydligen om vem jag är, så nu ska jag börja fila på vad jag vill säga om det perfekta tollarköpet. Finns faktiskt ganska mycket att säga på ämnet. :angel:
 
Du behöver inte leta valpköpare, du kan sprida alla valpar till bukefalister istället. Jättebra, då kan vi följa dem länge :laugh:
@AraSlei
Även min sambo börjar mumla något om att en wachtel vore bra att ha. Han har jagat en del med en mycket trevlig tik som heter Geisha.
Jag som kommer från vorstehträsket kan känna att en wachtel absolut skulle kunna funka :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Ni vet hur det fungerar. Förra tråden hittar ni här...
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
112 269
Senast: Viva
·
  • Låst
Relationer :devil: Fortsätt här..... Vi vill läsa allt, så var inte blyga, sista sidan på förra tråden finner ni här...
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
114 958
Senast: LenaH
·
Hundavel & Ras Del 1 http://www.bukefalos.com/threads/valp-2017.1412229/page-100#post-18206032 Här fortsätter vi!
38 39 40
Svar
780
· Visningar
57 572
Senast: bollen__
·
D
Övr. Hund Har du någonsin hamnat i nån dispyt/konflikt nån gång med nån närstående eller bekant eller kanske rentav främmande om din hund? Eller...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
6 482
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp