Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tack för idag!
Shoppade en klänning och en t-shirt på juliet och sen gick jag tillbaka till den där second hand affären du visade mig, men jag hittade inget där.
Och sen gick jag och och mötte resten av sällskapet på grönan, men shit vad mycket folk det var !
Tur att jag kunde shoppa med dig större delen av dan för jag hade aldrig pallat att gå i den där folkmassan på grönan en hel dag .
Har du tips på nåt bra köpcentrum utanför stan där vi kan fördriva tiden imorgon innan färjan går?
Tack själv!
Snäckan har däckat, 39,2 och inte alls lycklig
Fick du åka något?
Hur mycket tid har ni?
Kista är bra tycker jag, stort och bra utbud.
Närmare stan har ni Liljeholmen, dit kan ni ta Tvärbanan från Alvik, en fin tur med trevlig utsikt. Annars finns Globen (som jag tycker är rätt trist).
Stackars snäckan
Men hon såg ju inte pigg ut.
Jag tror att vi har typ 4-5 timmar på oss innan färjan går.
Finns det bra parkeringar vid kista?
Är kungens kurva bra?
kl
Tänkte att jag frågar här för vad jag har förstått det som att ni e några som bär här.
Idag tog jag äntligen mod till mig att ge fan i vagnen när vi åkte in till stan. Den följer ju ändå bara med som bagagebärare. Eller någon lyxig form av kundvagn. Vilken underbar befrielse! Äntligen tog man sig fram hyfsat smidigt och effektivt. Allt gick hur bra som helst tills vi skulle byta blöja/gå på toa. Blöjan gick ju bra. Men sen då. Jag vill ju inte lämna henne på skötbordet och inte sitta med henne i famnen. Lägga henne på golvet känns ju inte så där upphetsande. Nu hade jag ju sällskap med mig så det löste sig ju så. Men är det någon som har någon fiffig lösning för när vi gör stan själva i framtiden?
Jag brukar hålla med en hand på bebisens mage och lägga upp sjalen med andra handen, sen rättar jag till kanterna när hon sitter i sjalen.
Om jag bär på ryggen så brer jag ut sjalen över hennnes rygg och axlar och håller i både sjalen och barnet när jag svingar.
Det är lite svårt att förklara i skrift, men hoppas du fattar .
Har funderat på att skapa en sjaltråd här, men jag vet inte hur stort intresset är för det och hur många som bär, men det skulle ju vara bra så man kan dela med sig av knyttips .
Ibland får Molly sitta i knät på mig och ibland när jag bär på ryggen har det hänt att jag har kissat stående .
Det är ju perfekt om det finns ett skötbord inom en armlängds avstånd från toaletten, då kan man ju låta bebis ligga eller sitta där medans man håller i henne med en hand.
det är ju trots allt skönast att slippa ha nån i knät när man eliminerar .
Jo, jag föredrar att sitta själv på toan. Så jag tror att hon kommer att få ligga på golvet om det krisar. Jag har alltid med ett sängunderlägg så jag behöver ju inte lägga henne rakt på golvet även om det inte känns super.
Har du fönster mot Kungsholmssidan så ser du a n t hem till oss. Vi bor precis på andra sidan vattnet i huset som ”sticker upp” en bit.
Tänkte bara tillägga att jag tycker att en sjaltråd låter super. Maken har börjat bära i becon och är supernöjd. Så nu e han också fast… Jag har dessutom en ringsjal på ingående.
Hästmänniskan
Hej!
Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips.
Har hästar i ett...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.