Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

Sv: Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

Nu fick jag hemlängtan, jag vill också!
Tyvärr är jag ruskigt förkyld just nu så ni vill inte träffa mig ändå. :p

Tråkigt att du inte kan vara med.
Men som sagt, vi får ta det en annan gång :laugh:.

Vad bra, då hörs vi på tisdag :D.
Du får planera shoppingrutten, men du vet ju vad jag vill ha också ;)

jo antingen det eller typ värmeutslag...
hon e sjuuukt trött nu men vaknar efter typ 10 minuter i sin säng med världens ryck, jag hoppas för allt i mitt liv att det inte ska fortsätta hela natten... sen känns hon crazy mkt varmare nu också. ujuj.

tror vi kan hitta något i alla fall:)

Ville du ha nån sån plastig vagnsleksak som jag har? Elle har jag inbillat mig?

kl
Idag blev jag skraj......
Tindra trillade ur våran säng :cry: Jag hoppas att det inte blir något av det, än så länge så är hon pigg.

Nu vet jag inte om jag vågar låta henne sova mer där. Men samtidigt är det enda stället jag kan få henne att sova lite middag på.:confused:

Jag bygger upp med kuddar och täcken runt om, fördelen med att mina ungar vägrar täcke och kudde. ;) Men lillan är jätteduktig på att ropa när hon vaknat och försöker inte klättra ner själv när hon vaknat. :)

Det har Chelsea också lyckats med :crazy:, grät jättemkt med mådde fint efteråt. Var "vaken" och åt som vanligt.

Vi gjorde så att vi tog bort ena sidan på spjälsängen och ställde mot vår säng. Sen om hon sover i spjälisen så lägger jag kuddar och täcken för hennes öppning + har babyvakten på. Då hör jag om hon vaknar till och kan springa in. Vaknar hon för mkt så börjar hon klättra över :p

tror vi kan hitta något i alla fall:)

Ville du ha nån sån plastig vagnsleksak som jag har? Elle har jag inbillat mig?

Jo det ville jag, men jag har fyndat en hemma på loppis för 15 kr ;)

Jag har varit på stan idag och tjuvstartat shoppingen, men inte i några roliga affärer.
Det finns en barnaffär här vid hotellet som verkar ha sjyssta barnkläder iallafall, den ska jag kolla in imorgon innan jag möter upp dig.
Jag kollade lite snabbt i skyltfönstret och såg en skymt av lite molo-plagg :bump:.

Ses imorrn vid slussen vid 11 då :laugh:

På scandic Alvik.
Lunch låter perfekt ;).
Tänkte käka hotellfrukost innan jag åker så vi börjar väl med att shoppa lite va?

kl

nu gick Moa igen!! först gick hon 4-5 steg,och sen när jag hivade upp kameran gick hon 3 till som kom med på film!!

japp hon är fortfarande vaken-härligt.

ska försöka imorn, promise!!

jag o pvns syrra (låter gammalt att kalla nån svägerska närhon är 15:p) sa bygga en löshoppningsraka imorrn , ska ändå ladda upp de filmerna efter:)

Trevligt, där har jag inkvarterat bekanta nån gång:) Jodå, först shoppa, sen lunch:D

Comfort>> Moa är galen!!!Går....:eek:

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
33 34 35
Svar
681
· Visningar
45 943
Senast: Human
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 922
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593
Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 524
Senast: Spike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama