Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

Sv: Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

Japp bukenrd I am:D

Jag jag hade svinkul, var mååånga år sen en sån urladdning:banana:

KL
Nu har jag tittat lite snabbt på voltis och nisse på fb.
Vad underbart att få se er mer "verkliga" Man undrar ju alltid vilka man pratar med här på buke ;)

Vi har inte satt Tindra i kö till dagis. Jag eller rättare sagt Tindra är tydligen inte berättigad till dagis då jag är sjukpensionär. Känns lite dumt då jag tycker att hon borde ha ett större behov av det iom att jag är sjuk. Trodde iaf att hon skulle ha fått dessa 15 tim men tydligen inte. Inte förrän hon är 4 år då får hon 15 tim.

Vet ni nåt om sånt här ? Är ju mitt första barn så jag är inte så insatt i barnomsorg.

Vad dåligt! :mad:
Är man sjuk kan man ju också behöva lite avlastning och barnet mår ju bara bra av att träffa andra ungar utanför hemmiljön.
Sen att man inte har rätt till en heltid kan jag förstå, men 15-timmarsvecka borde alla vara berättigad till.

Vad säger ni allihopa om en träff i slutet av augusti?
Tycker det är dags nu igen!
Kom med datumförslag och aktivitetsförslag! :bump:

Så ska jag försöka hitta ett billigt färdsätt!

KL
Nu har jag tittat lite snabbt på voltis och nisse på fb.
Vad underbart att få se er mer "verkliga" Man undrar ju alltid vilka man pratar med här på buke ;)

Hihi, jaa! Jag tyckte det var jättekul när man såg de andra här i tråden på fb också.
Men de såg ut som jag trodde :D.

Förutom kanelbulle då, den gamla uteliggaren ;)

Ja det är alltid spännande att se folk live som man bara sett på nätet innan! Vissa såg ut precis som jag trodde, andra inte alls :D
Men alla minst lika trevliga live som på nätet :love:

En träff är aaaldrig fel! Jag börjar jobba 6 september, så är det bara innan det så kan jag typ när som helst, så låter andra bestämma datum.
Kan fundera på aktivitet... men de utbölingar som kommer kanske har några önskemål? Jag hänger på allt! :D

Nu har jag kikat på comfort oxå.
Det är så kul att få ett riktigt namn till er. Blir en liten aha upplevelse :D

haha jag kom på sen att jag borde ha skickat pm till dig, men du fick väl köra uteslutningsmetoden om vem jag vad gissar jag:D

jävla nisse, jag fick aldrig nåt svar om jag såg ut som ur en fars, lacka du ur eller?
:p

Jaa, vad fin du var i din hitlermössa!
Men lite pinsamt var det när du heilade åt de utländska turisterna på gamla stan ;)

Jag Trodde faktiskt att du var Krister i "Stefan & Krister" först, men då kännde jag ju igen Moa så jag förstod att det var du :p.

Flyyyyyyyt!!!:D

Jobbintervju denna vecka, ev erbjudande om dagisplats på trevligt dagis som har allt jag önskade, och snart semester igen:D

Vi svalkade oss i poolen i går vi :D

31316344.jpg

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
33 34 35
Svar
681
· Visningar
45 944
Senast: Human
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 922
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593
Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 524
Senast: Spike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Mata småfåglarna